Здравейте. Хонда СРВ 1999. След ремонт на главата, който върна мощността, колата започна да гори масло като двутактова - 3 и повече литра на 1000 км. Сменяхме гумичките на клапаните 3 пъти (от различни доставчици), все същата работа. След смяната старите са втвърдени и клапаните се движат в тях свободно. Възможно ли е да има друга причина, освен качеството на гумичките?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Гори масло
Свий
X
-
Благодаря на отзовалите се. Монтьор свали главата и я занесе окомплектована за шлафане някъде на Хладилника. Там са сменяли клапани, водачи, стебла и гумички. Твърдят, че размера е какъвто трябва. Оттогава гумичките са сменяни още три пъти - продължава да гори масло. Свалените гумички са по-твърди отколкото при слагането и не уплътняват добре. Датчикът за температура на водата работи, не показва прегряване. Преди ремонта колата нямаше мощност, но не гореше масло повече от нормалното за 25 годишна - около литър на 10 000 км. След ремонта мощността се върна, върви отлично, но гълта по 3 литра на 700-800 км.
Коментар
-
Възможно е да се сбъркана гарнитурата на главата, така да е запушен някой маслен канал и например да не се оттича НОРМАЛНО маслото от главата.Първоначално публикуван от b37 Преглед на мнениеБлагодаря на отзовалите се. Монтьор свали главата и я занесе окомплектована за шлафане някъде на Хладилника. Там са сменяли клапани, водачи, стебла и гумички. Твърдят, че размера е какъвто трябва. Оттогава гумичките са сменяни още три пъти - продължава да гори масло. Свалените гумички са по-твърди отколкото при слагането и не уплътняват добре. Датчикът за температура на водата работи, не показва прегряване. Преди ремонта колата нямаше мощност, но не гореше масло повече от нормалното за 25 годишна - около литър на 10 000 км. След ремонта мощността се върна, върви отлично, но гълта по 3 литра на 700-800 км.
Тогава става това , което описваш - яко горене на масло. Защото горе се препълва с масло и няма как да го удържат гумичките.
ДАЛИ?? Това ти видя ли го или ти го разказват? Защото прилича на измиване на ръцете.Първоначално публикуван от b37 Преглед на мнение,,,Свалените гумички са по-твърди отколкото при слагането и не уплътняват добре ..... гълта по 3 литра на 700-800 км.
едит: Има лесен начин за проверка дали гори масло от гумички/клапани или от сегменти - виж в тубата. Става за 10 минути без разглабяния.Последно редактирано от Гаврил Груев Хлътев; 23-03-24, 07:44.
Коментар
-
Преди ремонта на главата , е имало слаб вакуум и съответно ниска компресия , поради не затварящи клапани , пропуски на гарнитурата. След напасването на клапаните и новата гарнитура , вакуума при такт всмукване се е повишил значително. И понеже сте пропуснали ремонта на цилиндровия блок , и смяната не сегментите , маслените най-вероятно са износени , запекли , в следствие на повишения вакуум , цилиндрите се пълнят с масло.Първоначално публикуван от b37 Преглед на мнениеЗдравейте. Хонда СРВ 1999. След ремонт на главата, който върна мощността, колата започна да гори масло като двутактова - 3 и повече литра на 1000 км. Сменяхме гумичките на клапаните 3 пъти (от различни доставчици), все същата работа. След смяната старите са втвърдени и клапаните се движат в тях свободно. Възможно ли е да има друга причина, освен качеството на гумичките?В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
- 4 likes
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар