Здравейте. Хонда СРВ 1999. След ремонт на главата, който върна мощността, колата започна да гори масло като двутактова - 3 и повече литра на 1000 км. Сменяхме гумичките на клапаните 3 пъти (от различни доставчици), все същата работа. След смяната старите са втвърдени и клапаните се движат в тях свободно. Възможно ли е да има друга причина, освен качеството на гумичките?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Гори масло
Свий
X
-
Благодаря на отзовалите се. Монтьор свали главата и я занесе окомплектована за шлафане някъде на Хладилника. Там са сменяли клапани, водачи, стебла и гумички. Твърдят, че размера е какъвто трябва. Оттогава гумичките са сменяни още три пъти - продължава да гори масло. Свалените гумички са по-твърди отколкото при слагането и не уплътняват добре. Датчикът за температура на водата работи, не показва прегряване. Преди ремонта колата нямаше мощност, но не гореше масло повече от нормалното за 25 годишна - около литър на 10 000 км. След ремонта мощността се върна, върви отлично, но гълта по 3 литра на 700-800 км.
Коментар
-
Първоначално публикуван от b37 Преглед на мнениеБлагодаря на отзовалите се. Монтьор свали главата и я занесе окомплектована за шлафане някъде на Хладилника. Там са сменяли клапани, водачи, стебла и гумички. Твърдят, че размера е какъвто трябва. Оттогава гумичките са сменяни още три пъти - продължава да гори масло. Свалените гумички са по-твърди отколкото при слагането и не уплътняват добре. Датчикът за температура на водата работи, не показва прегряване. Преди ремонта колата нямаше мощност, но не гореше масло повече от нормалното за 25 годишна - около литър на 10 000 км. След ремонта мощността се върна, върви отлично, но гълта по 3 литра на 700-800 км.
Тогава става това , което описваш - яко горене на масло. Защото горе се препълва с масло и няма как да го удържат гумичките.
Първоначално публикуван от b37 Преглед на мнение,,,Свалените гумички са по-твърди отколкото при слагането и не уплътняват добре ..... гълта по 3 литра на 700-800 км.
едит: Има лесен начин за проверка дали гори масло от гумички/клапани или от сегменти - виж в тубата. Става за 10 минути без разглабяния.Последно редактирано от Гаврил Груев Хлътев; 23-03-24, 06:44.
Коментар
-
Първоначално публикуван от b37 Преглед на мнениеЗдравейте. Хонда СРВ 1999. След ремонт на главата, който върна мощността, колата започна да гори масло като двутактова - 3 и повече литра на 1000 км. Сменяхме гумичките на клапаните 3 пъти (от различни доставчици), все същата работа. След смяната старите са втвърдени и клапаните се движат в тях свободно. Възможно ли е да има друга причина, освен качеството на гумичките?В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
- 4 likes
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар