Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Гори масло

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Гори масло

    Здравейте. Хонда СРВ 1999. След ремонт на главата, който върна мощността, колата започна да гори масло като двутактова - 3 и повече литра на 1000 км. Сменяхме гумичките на клапаните 3 пъти (от различни доставчици), все същата работа. След смяната старите са втвърдени и клапаните се движат в тях свободно. Възможно ли е да има друга причина, освен качеството на гумичките?

  • #2
    Познат имаше същия проблем със същия автомобил. Грешен размер гумички. Водачите и стеблата на клапаните проверявани ли са?
    Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

    Коментар


    • #3
      Преди ремонта на главата-колата гореше ли това количество масло,или се появи след вашата намеса?
      Yamaha Yz450F
      Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
      Всичко с ''рошави''гуми!

      Коментар


      • #4
        Благодаря на отзовалите се. Монтьор свали главата и я занесе окомплектована за шлафане някъде на Хладилника. Там са сменяли клапани, водачи, стебла и гумички. Твърдят, че размера е какъвто трябва. Оттогава гумичките са сменяни още три пъти - продължава да гори масло. Свалените гумички са по-твърди отколкото при слагането и не уплътняват добре. Датчикът за температура на водата работи, не показва прегряване. Преди ремонта колата нямаше мощност, но не гореше масло повече от нормалното за 25 годишна - около литър на 10 000 км. След ремонта мощността се върна, върви отлично, но гълта по 3 литра на 700-800 км.

        Коментар


        • #5
          Ако вземете за измерите цилиндрите ще се учудите какво ще намерите... бъчвообразност до безобразие, като за шлайф втори ремонт.
          Фиат Купе
          Опел Фронтера В
          Мицубиши Паджеро Пинин

          Коментар


          • #6
            Смени майстора...Той хвърля боб, и боба показа, да смени само гумички и гарнитура?Като се отваря двигател, се проверява абсолютно всичко.Прави се пълна ревизия, или непрекъснато нещо се човърка после

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от b37 Преглед на мнение
              Благодаря на отзовалите се. Монтьор свали главата и я занесе окомплектована за шлафане някъде на Хладилника. Там са сменяли клапани, водачи, стебла и гумички. Твърдят, че размера е какъвто трябва. Оттогава гумичките са сменяни още три пъти - продължава да гори масло. Свалените гумички са по-твърди отколкото при слагането и не уплътняват добре. Датчикът за температура на водата работи, не показва прегряване. Преди ремонта колата нямаше мощност, но не гореше масло повече от нормалното за 25 годишна - около литър на 10 000 км. След ремонта мощността се върна, върви отлично, но гълта по 3 литра на 700-800 км.
              Възможно е да се сбъркана гарнитурата на главата, така да е запушен някой маслен канал и например да не се оттича НОРМАЛНО маслото от главата.
              Тогава става това , което описваш - яко горене на масло. Защото горе се препълва с масло и няма как да го удържат гумичките.

              Първоначално публикуван от b37 Преглед на мнение
              ,,,Свалените гумички са по-твърди отколкото при слагането и не уплътняват добре ..... гълта по 3 литра на 700-800 км.
              ДАЛИ?? Това ти видя ли го или ти го разказват? Защото прилича на измиване на ръцете.

              едит: Има лесен начин за проверка дали гори масло от гумички/клапани или от сегменти - виж в тубата. Става за 10 минути без разглабяния.
              Последно редактирано от Гаврил Груев Хлътев; 23-03-24, 06:44.

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от b37 Преглед на мнение
                Здравейте. Хонда СРВ 1999. След ремонт на главата, който върна мощността, колата започна да гори масло като двутактова - 3 и повече литра на 1000 км. Сменяхме гумичките на клапаните 3 пъти (от различни доставчици), все същата работа. След смяната старите са втвърдени и клапаните се движат в тях свободно. Възможно ли е да има друга причина, освен качеството на гумичките?
                Преди ремонта на главата , е имало слаб вакуум и съответно ниска компресия , поради не затварящи клапани , пропуски на гарнитурата. След напасването на клапаните и новата гарнитура , вакуума при такт всмукване се е повишил значително. И понеже сте пропуснали ремонта на цилиндровия блок , и смяната не сегментите , маслените най-вероятно са износени , запекли , в следствие на повишения вакуум , цилиндрите се пълнят с масло.
                В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X