Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Оригинален антифриз на Хонда - градуси на замръзване

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Оригинален антифриз на Хонда - градуси на замръзване

    Здравейте. Някой замервал ли е оригинален антифриз на Хонда какви градуси на замръзване показва? Август месец си купих Цр-в 3 внос от Швейцария.Консумативи които съм сменял като маслен и въздушен филтър бяха брандирани Хонда.Предполагам и антифриза е такъв.Днес ходих до един сервиз на проверя антифриза.Измерването беше с рефрактометър.Скалата не можа да го хване над -50 градуса.Два пъти теглих от разширителния съд.Течността беше бледо зелена.Такава източих и преди десет години от първото ми Цр-в. Предполагам това е оригиналния цвят.В сайтовете където предлагат антифриз Хонда не пише градуси ,а само готов за употреба. В сервизното ръководство пише смяна на 200 000 хиляди или десет години, след това на 100 000 или 5 години.
    CR-V 2.0i RVSi 147PS

  • #2
    Първоначално публикуван от gecata1059 Преглед на мнение
    ...Скалата не можа да го хване над -50 градуса...
    Т.е. температура на замръзване ПОД - 50 градуса ? Какво не ти харесва ?
    Хората, които се притесняват нещо - вадят антифриз от казанчето и бухат във фризер (стандартно -20 гр., а има и по-яки) за 24 ч. и после гледат.
    "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

    Коментар


    • #3
      Грешката за температурата е вярна. Ще замръзне при повече от - 50.Не ме притеснява ниската температура. Но досега два пъти съм сменявам на старото Црв и разреждам концентрат 1:1 което е приблизително - 40. Толкова приблизително е и готовия.
      CR-V 2.0i RVSi 147PS

      Коментар


      • Bogoljub Gagic
        Bogoljub Gagic коментира
        Редактиране на коментар
        Измерѝ си антифриза още веднъж на ДРУГО място. Сега е време за търговска кампания по смяна на антифризи, гуми и т.н. Възможно е да са те избудалкали с цел да ти "продадат" смяна на антифриз.

    • #4
      Собственика го познавам. Той го мери.Града ни е малък и се знаем. Не са ми предлагали смяна, даже и пари не ми взе за измерването. А и ако го сменявам, ще е с такъв на Хонда. Просто търся инфо каква е температурата на оригинален Хонда.
      CR-V 2.0i RVSi 147PS

      Коментар


      • #5
        Първоначално публикуван от gecata1059 Преглед на мнение
        Собственика го познавам. Той го мери.Града ни е малък и се знаем. Не са ми предлагали смяна, даже и пари не ми взе за измерването. А и ако го сменявам, ще е с такъв на Хонда. Просто търся инфо каква е температурата на оригинален Хонда.
        Някой ти е сипал концентрат вместо разреден. Купи си една бутилка "оригинален" (не случайно е в кавички), готов за употреба, и го премери и него. Уредчето за мерене също струва никакви пари.


        ПП: Honda type 2 е на -34 градуса, като всеки друг разреден 1:1 антифриз.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • #6
          Ако е сипано концентрат е във автокъщата откъдето я купих. Продават само Хонди внос от Швейцария. При мен е от 4 месеца и съм сменял само масло и вътрешни накрайници при гаражен майстор.
          Сега прочетох, че антифриз Хонда е до - 35.Грешката в първи пост, че не пише е моя
          Последно редактирано от gecata1059; 22-12-21, 11:26.
          CR-V 2.0i RVSi 147PS

          Коментар


          • #7
            Оригиналния антифриз на Хонда е по скоро син на цвят.
            Който търси , намира !
            Човекът е човек, когато е на път !

            Коментар


            • #8
              Като е набухан само с концентрат замръзва по-лесно от разтвор, охлаждането през лятото не е това което трябва да е, а и отделно е доста по-агресивен химически.
              За България по стандарт мисля го дават да е на -35 или -38.

              Коментар


              • Джоу (x3mrjoe)
                Джоу (x3mrjoe) коментира
                Редактиране на коментар
                Имах един дизелов ВХ на който на жълта лепенка на гредата над радиатора, на чист френски и испански пишеше, че "куланта" трябва да е -18°С.
                Явно първоначално е бил продаден някъде в югозападна Европа.
                В нашите ширини за нормално се приема -36°С, но като гледам как изтрещя климата, и че на юг от Балкана нещата отиват към субтропик, май и тук -18°С ще е достатъчно.
                ... ако не караш само на газ, разбира се.

            • #9
              Първоначално публикуван от Никола Преглед на мнение
              Като е набухан само с концентрат замръзва по-лесно от разтвор, охлаждането през лятото не е това което трябва да е, а и отделно е доста по-агресивен химически.
              За България по стандарт мисля го дават да е на -35 или -38.
              Имах предвид дя е доливан концентрат при накакъв ремонт или от предишния собственик. -50 ще да е нещо като 60+65%. Не е хич трудно за постигане.
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • Никола
                Никола коментира
                Редактиране на коментар
                я писатель, не читатель...
                за автора беше репликата. : )

            • #10
              Етиленгликол + 10% вода замръзва на -72°С.

              Чистият етиленгликол замръзва на по-висока температура, но в момента не се сещам точно колко беше.

              Така нареченият "концентрат" е точно това което написах по-горе, като 1:1 с вода замръзва на -36°С.
              ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

              Коментар


              • Stbd
                Stbd коментира
                Редактиране на коментар
                90% замръзва при -15 най-много.

              • Джоу (x3mrjoe)
                Джоу (x3mrjoe) коментира
                Редактиране на коментар
                Възможно е.
                Не му е линейна графиката и помня само някои стойности.

            • #11
              Ще го премеря и на друго място за да съм сигурен. Има и вариант да долея малко вода, защото при загряло положение е малко над средата на разширителния съд.
              CR-V 2.0i RVSi 147PS

              Коментар


              • #12
                На всичките ми коли по сервизно ръководство нивото се е гледало на студен двигател, не на загрял.
                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • #13
                  Така си е,антифриз се мери на студен двигател за да са верни показанията.

                  Коментар


                  • #14
                    Така е, в случая се мери плътност, която е различна при различната температура.

                    Същото е и при електролита, а най-масовото е ясно на какво е.
                    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                    Коментар


                    • #15
                      Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
                      Така е, в случая се мери плътност, която е различна при различната температура.
                      Говорех за нивото. Другото отдавна не го меря - като си купя кола сменям всички бози така или иначе. Антифриза на новозакупен автомобил най-много да се изтества във фризера, ако външните температури не позволяват смяна.

                      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X