Здравейте, колеги,
Имам проблем с Honda CR-V 2009, 2,4 бензин/газ , Автоматик, вече на 180000 км.
След неколкократно светване на "check engine" ,което се изчистваше след няколко карания през деня , оставих колата в сервиз да я проверят. Диагнозата -замърсена дроселна клапа, съответно почистване и готово. Да ,ама не...след като я взех , се появиха постоянни високи обороти около 1000 , които ги нямаше преди това...възможно ли е да не е почистен правилно дросела, или да има вакуум ... Възможно ли е да се е скапал и да трябва да се сменя, а това ми натиска бюджета...
Моля за съвет , благодарен ще съм и за инфо ,за кадърен майстор на Хонда в Варна.
Имам проблем с Honda CR-V 2009, 2,4 бензин/газ , Автоматик, вече на 180000 км.
След неколкократно светване на "check engine" ,което се изчистваше след няколко карания през деня , оставих колата в сервиз да я проверят. Диагнозата -замърсена дроселна клапа, съответно почистване и готово. Да ,ама не...след като я взех , се появиха постоянни високи обороти около 1000 , които ги нямаше преди това...възможно ли е да не е почистен правилно дросела, или да има вакуум ... Възможно ли е да се е скапал и да трябва да се сменя, а това ми натиска бюджета...
Моля за съвет , благодарен ще съм и за инфо ,за кадърен майстор на Хонда в Варна.
Коментар