Здравейте и апелирам за помощ, ако някой се е сблъсквал със следния проблем. Преди месец ми бяха сменени съединителя и двете помпи. В началото всичко беше добре, но след това се появи проблем с буксуване. Вдигам капака и гледам долната помпа в разпънато положение и задържала вилката. Разхлабих пробката, прокапа течност, буталото се прибра, съответно и вилката. Така се повтарят нещата на около 30,40 км. Сменихме долната помпа с нова, но проблема пак се появи. Ще бъда много благодарен, ако някой се е сблъсквал с такъв проблем и удари едно рамо със съвет.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с помпите на съединителя
Свий
X
-
Ами отпуснете горната помпа да се разпъва докрай назад,ако не е регулирана правилно ще задържа работния цилиндър разпънат.Другата възможност е разложен спирачен маркуч по системата,ефекта е пак същия.
-
Допълвам - раздут уплътнителен "маншон" на буталото,омекнала пружина и в задно положение не освобождава нормално отвора за запълване(т.н. компенсационен отвор ) . А бе със смяна на горната помпа най вероятно проблема ще отпадне.
Щом се получава след известно каране, може почти да изключим разложения маркуч (то и с няколко натискания на съединителя на място ще се види). Не съм сигурен дали задвижващият лост (на тази кола) има възможност за промяна на дължината.Последно редактирано от petkov_bb; 26-04-21, 10:58.
-
-
Първоначално публикуван от bocho64 Преглед на мнениеАми отпуснете горната помпа да се разпъва докрай назад,ако не е регулирана правилно ще задържа работния цилиндър разпънат.Другата възможност е разложен спирачен маркуч по системата,ефекта е пак същия.
Коментар
-
Първоначално публикуван от Liver75 Преглед на мнениеРиболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар