Обява

Свий
Няма добавени обяви.

CR-V сравнение 2.2d -2014 vs 1.6d 2015+

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • CR-V сравнение 2.2d -2014 vs 1.6d 2015+

    Оглеждам се за подмяна на семейния СУВ и първоначално игнорирах пет годишните хонди заради "внушителната" кубатура от 1.6 литра...
    Сега обаче гледах няколко тест ревюта и там твърдят, че е с по-добре динамика от 2.2д, който е спрян от производство през 2015г.
    Едно от основните предимства била новата 9-степенна автоматична кутия... Старата е 5-степенна...
    Притеснява ме, че на колите с 9-ката доват мах1500кг на ремаркето, а на старата 5ст и на рамката- 2000кг...

    Идеята ми е да си взема нещо запазено в рамките до 100х.км пробег и както със сегашната си кола, да я карам поне 5г без нужда от ремонти... Естествено бих взел по-новия модел, освен ако не се окаже проблемен 1.6д мотора или 9-степенната кутия... 4-5 х.лева в +/- не са проблем...
    Бензинови и ръчки ВЪОБЩЕ не гледам (имам си съображения)...

    Ако има колеги с личен опит от един от тези модели, нека сподели...

    Коментари от типа "аз имам CRV втора генерация... " не ми се виждат уместни...
    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

  • #2
    Карам Голф комби с 1.6 ТДИ 250 Nm 105 коня и 7 степенна ДСГ.

    Мотора е добър и си има достатъчно мощност но все пак е тон и половина максимум.

    Аз лично не бих купил СУВ с 1.6 дизел (300 Nm/ 118 коня) щото мисля че мотора няма да има ресурс в това купе особено за теглене.

    2.2 на Хонда го дават 340 Nm и 140 коня.

    Иначе Голфа си държи 180 на автопилот натоварен
    Land Rover Discovery II, V8 4.0
    VW Golf VI variant
    Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

    Коментар


    • #3
      Даунсайзингът е потенциален проблем за надежност в дългосрочен план.Въпрос е и на късмет,дали ще изтеглиш късата клечка.Много проблемно ще е и намирането на дизел на 5 години,и на до 100000 км,но не е невъзможно,обикновено са над 200000,и върнати километражи.Също не се знае,колко ще му се откъсне от сърцето на собственика да намали от цената,на която я е купил колата.Аз бих търсил със старият двигател,2200 кубика...

      Коментар


      • Тедо /LJ73/
        Тедо /LJ73/ коментира
        Редактиране на коментар
        въобще не гледам по автокъщите - ще се купува от Германия или в краен случай от първи собственик в БГ... има си доста предложения до 100х.км

    • #4
      Аз голф 2.0тди си имам, но е с 2 места и цял мост отзад... Справка- аватарчето... Теглил съм 3 тона платформа с единствен проблем, че над 90-100кмч става нестабилен... дават му също 1500кг да тегли.

      Да се върна на Хонда...
      Двигателите са 2.2д 2012-2014 със 150кс 350Nm и 1.6д (2015+) с 2 турбини 160кс 350Nm...
      Малкият го дават една идея по-бърз заради кутията.
      Питането ми е, ако някой го е карал по-интензивно, дали не е капризен...
      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

      Коментар


      • cecoa1
        cecoa1 коментира
        Редактиране на коментар
        Хвърлих от любопитство един поглед в немски форум, пишат, че отначалото на модела с новата кутия, не е била много ОК, та са правени някакви софтуерни ъпдейти от Хонда. За тегленето на едно място споменават, че на новата кутия имало опция за монтаж на допълнителен радиатор, и тогава и давали да тегли колкото старата.
        Кое колко е вярно не знам, прочетено по диагонал, просто защото и на мен ми стана интересно. Иначе новата кутия е от ZF, можеш и тях да питаш, или търсиш инфо за други модели със същата кутия.

    • #5
      cecoa1 #4.1
      Аз пък слушах англичанин, който похвали хонда, че са "едни от малкото производители със собствени АСК" т.е. че кутията си е Хонда?

      Обаче, тия англичани са тотална щета сега чекох едно ревю, че окачването било меко и да сме си били взели форд куга... ама от дизел-автомата на куга ревАт яко по форумите
      Последно редактирано от Тедо /LJ73/; 28-01-21, 13:32.
      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

      Коментар


      • cecoa1
        cecoa1 коментира
        Редактиране на коментар
        Едната е доказана от по-дълго, дават и да тегли повече, и не съм чул някой да се оплаква от нея. Другата най-малкото някакви софтуерни проблеми се споменават в началото, тегли по-малко прикачен товар. Не значи, че е лоша, просто за мен изпитаното решение е по-добро пред неизвестното. Иначе на теория би трябвало новата да е страхотна комбинация от динамика и икономичност, ако се докаже и като надеждна, ще е супер .

      • krasi-mir
        krasi-mir коментира
        Редактиране на коментар
        cecoa1 , не ме разбра.
        Доказанатя надеждност е ясна.
        Въпросът мипо скоро беше за разликите от конструктивна гледна точка.
        "Новата" е тип (казано с прости думи) 9-степенен, планетарен, класически хидротрансформатор.
        "Старата", какъв тип е - 5-степенен ...?!

      • cecoa1
        cecoa1 коментира
        Редактиране на коментар
        Да, принципно са хидротрансформаторни автомати и двете. Но новата с 9 предавки и значително по-лека от старата... Явно си е значително по-съвременна.

    • #6
      Понеже и аз заглеждам CR-V,около 2008-2012-та година,ми прави впечатление как точно са си оценили трошките старите собственици,ама щом е Хонда,това означава,че никога не се чупиЛошо е,че откъм разнообразие на двигатели е много зле,а ако имаше и с шестаци от Одисей,щеше да е супер
      Последно редактирано от krassitch; 28-01-21, 15:18. Причина: грешка

      Коментар


      • #7
        Първоначално публикуван от krassitch Преглед на мнение
        Понеже и аз заглеждам CR-V,около 2008-2012-та година,ми прави впечатление как точно са си оценили трошките старите собственици,ама щом е Хонда,това означава,че никога не се чупиЛошо е,че откъм разнообразие на двигатели е много зле,а ако имаше и с шестаци от Одисей,щеше да е супер
        Аз гледам по-новите - 50% от цената в магазина е доста приемливо за кола до 100х. до 5г. ... Идеята е да купя 4-5-годишна и на 10 да е "Предай нататък!" От старите има и 2.4 бензин, но чисто новите в момента са трагедия! Само 1.5Т

        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

        Коментар


        • #8
          За разхода в spritmonitor е около и под литър/100, но дали ще е 6.5л/100 или 7.5... На практика е всеедно...
          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

          Коментар


          • #9
            Привет,

            Мисля че различните мотори са на различни поколения. 2.2->3, 1.6->4-то. Аз съм карал 3-то 5 г, но бензин и никакви ядове. На тест драйв карах 4-то с точно този мотор и 9-ст автомат. Приятно върви, плавно превключва. Кутията е на ZF и до колкото помня е класически автомат, а не ДСГ. Аз лично не съм фен на ДСГ, особено на старо. Вероятно харчат малко по-малко и върви малко повече, ама не знам реално дали се усеща разликата.
            И все пак като става въпрос за 2-ра ръка аз бих гледал състоянието на конкретния автомобил. Аз съм пристрастен и харесвам ЦРВ 3-то поколение повече от четвърто. Тогава смених и марката
            Успех

            Коментар


            • #10
              Сега гледах това клипче... https://youtu.be/Z7EMGnjEhmE
              тази 9-степенна кутия се слага и на доста по-големи автомобили... Би трябвало да е доста здрава и с голям запас в ЦРВто...
              Най-интересното е, че има огромен диапазон на предавателни числа... Първа до 9-та предавка са всеедно има "бавни" и същевременно много "дълги" предавки за магистрала... На джип чероки 9-та се включвала над 80мили (почти 130кмч)
              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

              Коментар


              • cnc82
                cnc82 коментира
                Редактиране на коментар
                Японците няма да сложат „чужда„ кутия току тъй..., предполагам е читава.

            • #11
              Е аз мога да ти пиша, за 2-ра генерация CR-V,с 2,2 i-ctdi двигателя от 140кс., ама ти не искаш - затова няма.
              Мога да ти пиша и за 3-та генерация CR-V 2.2 I-DTEC двигателя от 150кс., ама е трета генерация и е с ръчни скорости, въпреки че двигателя е същия за който питаш , в 4-та генерация.
              Така че ако те интересува нещо конкретно за двигателя - питай ще ти отговоря това което знам или съм се сблъсквал.
              Иначе съм чувал слухове, че новия 1,6 л. двигател вървял прилично и бил приличен, но лично аз не бих го предпочел, пред този с по-голямата кубатура.
              / HONDA-CR-V-IIг. -> 2.2 i-ctdi (N22A2) // HONDA-CR-V-IIIг. ->2.2 i-DTEC (N22B3)/

              Коментар


              • #12
                "Леко" рекламен клип на ZF https://youtu.be/Z7EMGnjEhmE
                помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                Коментар


                • #13
                  Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                  "Леко" рекламен клип на ZF https://youtu.be/Z7EMGnjEhmE
                  Според мен вече си избрал...
                  Който търси , намира !
                  Човекът е човек, когато е на път !

                  Коментар


                  • #14
                    8-степенният надлъжен автомат на ZF, има функция да изключва от скорост, и да се движи по инерция в зависимост от условията. Дали го има това и в коментираната кутия?
                    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                    Коментар


                    • #15
                      Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                      8-степенният надлъжен автомат на ZF, има функция да изключва от скорост, и да се движи по инерция в зависимост от условията. Дали го има това и в коментираната кутия?
                      Може да прозвучи глупаво , ама да питам аз .
                      Авотмат съм имал само Нисан Терано , т.е.дрът прост автомат . Та там , като отпусна газта на надолнище примерно и оборотите отиват на 1000 да кажем ориентировъчно , та това не е ли движение по инерция ?

                      П.П.На Вие съм с автоматите...
                      Който търси , намира !
                      Човекът е човек, когато е на път !

                      Коментар


                      • cecoa1
                        cecoa1 коментира
                        Редактиране на коментар
                        Не е баш същото, старите все пак увличат, а новите изключват напълно. Но да не цапаме темата, споменах го само да се има предвид при тестдрайв, че не е дефект(ако го има и при тази кутия).

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X