Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Реглаж заден мост Хонда ЦРВ 1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Реглаж заден мост Хонда ЦРВ 1

    Добър вечер,не съм сигурен дали ще мога да обясня проблема,но съм длъжен да опитам,защото явно майстори не останаха.

    Удариха ме оня ден странично отляво (удара на беше силен само ламарини ниско в 2те врати) при удара ме отмести и задната дясна гума удари бордюра.Вратите ще се пръскат,джантата която посрещна бордюра се поучука,но проблем е,че като дигнахме колата на стенд да я разгледаме тази страна е прибрала гумата видимо навътре.Майстора каза,че видимо нищо не е криво,но болта който държи долния носач е мръдна от леглото и каза,че ако е здрав болта се прави на реглаж.
    Сложих права джанта и днес отидох на реглаж в Диана защото там ги похвалиха,а ми казаха,че не могат да направят реглаж защото има нещо криво.
    Когато им показах болта който видимо е мръдна от преди това означените марки и видимо от старото си легло,ми се отговори,че там не се пипа а само нещо там за щангата за задния мост по средата на колата,тези болтове на задния носач не ги пипали.

    Но после разбрах,че и на 2те места се пипало при реглаж на Хонда.

    Някакви идеи и съвети да ми дадете?

    Благодаря!

  • #2
    Малко объркано си описал, какъв болт и къде е мръднал, та едва ли някой ще може да ти отговори много точно - ако можеш качи снимки.
    Иначе при Хондите (като цяло) задницата се регулира от едно място и реглажа е само за сходимост , от един болт с ексцентрична шайба. Другите наклони отзад са фиксирани от щанги и тампони, (един вид многоточково окачване), та нищо чудно някоя щанга да е подала/изкривила -та погледни и за това.
    Когато тампоните се скапят, задните колела се разчекват така /-\ и лекуването е смяна на тампони и щанги или монтиране на раздвижни щанги (при някои от моделите).
    Последно редактирано от emicha1; 10-01-21, 18:20.
    / HONDA-CR-V-IIг. -> 2.2 i-ctdi (N22A2) // HONDA-CR-V-IIIг. ->2.2 i-DTEC (N22B3)/

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от emicha1 Преглед на мнение
      Малко объркано си описал, какъв болт и къде е мръднал, та едва ли някой ще може да ти отговори много точно - ако можеш качи снимки.
      Иначе при Хондите (като цяло) задницата се регулира от едно място и реглажа е само за сходимост , от един болт с ексцентрична шайба. Другите наклони отзад са фиксирани от щанги и тампони, (един вид многоточково окачване), та нищо чудно някоя щанга да е подала/изкривила -та погледни и за това.
      Когато тампоните се скапят, задните колела се разчекват така /-\ и лекуването е смяна на тампони и щанги или монтиране на раздвижни щанги (при някои от моделите).
      Благодаря за отговора,иначе видимо само този болт е мръднал от леглото си и гумата се е прибрала навътре \ -- |.
      Прикачени файлове
      Последно редактирано от Martinc; 16-01-21, 11:17.

      Коментар


      • #4
        За да мръдне този болт има нещо скъсано или изкривено. На носача има втулка през която минава болта. За да се измести болта е скъсан или много изкривен. Или болта трябва да е смачкал отвора и да се е получила елипса.
        CR-V 2.0i RVSi 147PS

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от gecata1059 Преглед на мнение
          За да мръдне този болт има нещо скъсано или изкривено. На носача има втулка през която минава болта. За да се измести болта е скъсан или много изкривен. Или болта трябва да е смачкал отвора и да се е получила елипса.
          Утре ще ходя да я погледнат,уж са все големи майстори и на никой не му се захваща сериозно да погледне колата и само ме мотаят.

          Значи едва ли е само болта според Вас,има някъде друго мръднало/изкривено за да прибере гумата.

          Коментар


          • #6
            Отвора в рамата е с размерите на болта. Болта минава през рамата и тампона на носача и се навива на гайка която е заварена на рамата. За да се измести има нещо изкривено. На тези Хонди се прави само регулиране на сходимост. Другите наклони са зададени със носачите.
            CR-V 2.0i RVSi 147PS

            Коментар


            • #7
              Аз съм с втората генерация , но мисля че е със същото окачване отзад или доста близко . Та като ходих на реглаж на преден и заден мост , задния не можаха да го регулират напълно , свърши хода .
              Според думите на механика , ако си спомням правилно е заминал един от тампоните на носача , който е от външната страна от ляво , пада се някъде точно до прага.
              Дали е така , не знам , не ми се занимаваше и го оставих така.
              Който търси , намира !
              Човекът е човек, когато е на път !

              Коментар


              • krasi-mir
                krasi-mir коментира
                Редактиране на коментар
                cnc82 , както казах в същата тема в Хонда форума, окачването на CR-V 1 е многоточково с една камара щанги и тампони. Има едно надлъжно рамо и три напречни. Освен това на надлъжното рамо има един голям тампон, който също може да се повреди при такъв удар.
                Това окачване няма нищо общо с окачването на CR-V 2. Тук има само един долен, грубо казано V-образен носач и една горна щанга, която emicha1 смени с раздвижна, за да си оправи разчекването.

                Martinc , Снимай отблизо твоя болт.
                Не си спомням добре, дали точно този болт не беше с някаква шайба с ексцентричен отвор, както каза emicha1 .
                Последно редактирано от krasi-mir; 23-01-21, 10:33.

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X