Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Honda CR-V 2 diesel филтри ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Honda CR-V 2 diesel филтри ?

    Привет ,
    На някои колеги вече се похвалих с новата ( стара ) придобивка . Автомобила ще се ползва за семеен , офроуд не се предвижда освен някоя скара- бира- друсни полянка , поради това , че не е мислен за такава експлоатация .
    Така.., заръчах си масълца , филтри и т.н...
    Ще започна с това , че Хонда ми е първата любов към японското автомобилостроене . Така се случи , че дълги години карах други марки пак от същата държава. Впечатленията ми към марката са за надеждни , непретенциозни автомобили , направени за хора които искат сигурни коли на път и ето след години отново се сдобих с един хондак .

    Въпроса ми е относно филтрите по колата , в интернет срещнах доста мнения , най-вече за горивния филтър , че трябвало задължително да бъде оригинален . Оригиналния е на Denso , ако сложиш алтернативен , пропускливостта им била друга и започвали проблеми , това така ли е ?
    Филтрите които поръчах са всичките на Mahle , ще имам ли проблем с някой от тях ?
    Който търси , намира !
    Човекът е човек, когато е на път !

  • #2
    Аз съм с такъв, но на 3ка. Досега 20х км, няма проблем. Купуван е в Германия, ако има значение.

    Коментар


    • cnc82
      cnc82 коментира
      Редактиране на коментар
      Ясно , благодаря ! Решил съм да го пробвам , та ако не става да се убедя по-трудния начин . Но мения са добре дошли , поне да се подготвя какво да очаквам .

    • cnc82
      cnc82 коментира
      Редактиране на коментар
      С кой двигател си, N22A2 ?

    • emicha1
      emicha1 коментира
      Редактиране на коментар
      Всички СРВ-та са с този двигател.

  • #3
    Ако е с дюзи Бош, не му се плаши толкова.
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

    Коментар


    • cnc82
      cnc82 коментира
      Редактиране на коментар
      Как да разбера какви са дюзите ?

  • #4
    То мисля, че всички мотори на Хонда са с дюзи Бош при комън рейл.
    Ето ти полезно филмче за мотора от един от любимите ми канали - https://youtu.be/mENmxcQ_QHQ

    ПП: И за филтъра казват, но по-скоро с него е проблема с паленето при много ниски температури.
    Последно редактирано от cecoa1; 12-09-20, 22:06.
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

    Коментар


    • #5
      Една препоръка - на ютубското филмче на 5,28 минута ония маха ЕГР. направо откачи щепсела на клапана -един кръгъл ,мисля че е сименс.
      Още по добре да се сложи една медено фолио да се затапи за да не може изгорели газове да се пускат в смукателните тръби.
      Това го правих на моита Хонда , не е беше ЦРВ а сивик и бензинова ама според мене особено на стара кола и пък и дизел .... аз бих го правил на 100%.
      5г карах така- никъв проблем ,на сивика светна чек енжина ,явно го хваща че му са по мръсни изгорелите газове , не знам дали на нафтата ще го хване ,ама по добре да излизът наваън отколкото да се закендзват смукателните тръби.
      Тая мангалщина я правят за да намалят с някои друг процент емисиите при високи обороти.

      Коментар


      • cecoa1
        cecoa1 коментира
        Редактиране на коментар
        НЕ стават така лесно нещата при по-новите дизели. Може да се направи, но трябва и софтуерно да се махне. По принцип, ако не създава проблеми, както е в случая, по-добре да си работи.

    • #6
      Не хваща че са му по-мръсни изходящите газове (няма как да засече NOx), а хваща че си изключил моторчето/клапана по чисто електрически път.

      От EGRа на дизел NOx намалява не с някой друг процент, а в пъти. И на по-новите работи при всякакви обороти - изключение е само дакато е студен или докато е с педала до метала. И често на дизели физическото затваряне без ремап не е толкова безпроблемно.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • emicha1
        emicha1 коментира
        Редактиране на коментар
        Провери при този двигател, къде е електрическия клапан!?

      • TigerHunter
        TigerHunter коментира
        Редактиране на коментар
        ЕГР-а се управлява с вакуум, но клапанчето, което управлява вакуума е електрическо

      • TigerHunter
        TigerHunter коментира
        Редактиране на коментар
        двоен пост десетсимволадръндрън

    • #7
      Колега, няма никаква драма с филтрите (естествено да не са някакво супер менте).
      Мале, има произведени и тук и са доста добри като качество - последните смени на маслото, използвам само такива.
      Драмата при горивния филтър е при Акордите и Сивиците, със същия двигател, но те са различни от този при СРВ-то.
      Слагай читаво масло, отговарящо на спецификацията на този двигател (0W30 С2), сменяй го редовно и няма да имаш грижа.
      Дюзите са БОШ и няма никаква драма с тях.
      Маслото в скоростите, задния диф и хидравликата - задължително оригинално на Хонда.
      Успех и ако имаш въпроси питай.
      / HONDA-CR-V-IIг. -> 2.2 i-ctdi (N22A2) // HONDA-CR-V-IIIг. ->2.2 i-DTEC (N22B3)/

      Коментар


      • #8
        Благодаря Емо за съветите !
        Както казваш, точно това съм купил, за скорости, диф и хидравлика е Хонда масло. За мотора съм взел 0w30C2, защото моята е с дпф.
        Ако има нещо неизвестно , пиша и питам ​​​​​​.
        Поздрави!
        Който търси , намира !
        Човекът е човек, когато е на път !

        Коментар


        • #9
          А само информативно за филтъра и пропускливостта му. Какво точно става ? Ако не е точният има по ниска пропускливост и какво се очаква да стане? Че имам тука един ваг 1.2 дизел трицилиндров и вече 2 години ако е по хладно минута две след палене му пропадат оборотите замалко после се оправя. Каква ли не нафта съм сипвал и добавки и няма особена разлика. Филтър слагам на Ман ама е правен в Китай... На 65 к е колата взета е на 15 .

          Коментар


          • #10
            Пропускливоста, може да я усетиш при високите обороти,или при големите скорости.
            Най-вероятно, проблема при теб е друг,ама за Ваг групата не съм в час.
            / HONDA-CR-V-IIг. -> 2.2 i-ctdi (N22A2) // HONDA-CR-V-IIIг. ->2.2 i-DTEC (N22B3)/

            Коментар


            • #11
              Точно така. На студено първите симптоми са да започне да пръцка когато понастъпиш газта. Говорим за температури, при които нафтата става мътна, тоест минусови. Ибукновено доста минусови (-7 - 8 и надолу), даже и с лятна нафта. Ако е Common-rail ще трупа и грешки за понижено налягане в рейла.
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • #12
                Комън рейл е 2014 година. Даже и на 12 градуса примерно че и отгоре малко, паля тръгвам спирам на първия светофар след 3 минути и почват да пропадат... Като загрее се оправя. Ама пак си се осеща че от време на време на място се позаклаща мотора и не работи равномерно. Иначе пропадането не е винаги от време на време е. Не знам ще се разбере евентуално един ден или пък може и да се продаде така един ден.

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X