Моята избор е този акумулатор YUASA 52Ah 480 A повече ампери и повече стартов ток от нормалните влагани в колата и най доброто което може да се сложи от YUASA впредвид мястото но може да изберете и друга марка но с тези габарити Размери (Д,Ш,В) 207x175x190 мм определяща е широчината от това няма накъде повече,ефекта осезаемо по-енергично въртене на стартера,

Това е акумулатора
Парво се демонтира стария и шината отгоре вече е неизползваема за да не прече се демонтира шината отстрани
тази
За да да влезе новия аз използвах дъска дебела 2 см изрязана по дъното на новия като подложката която е тип ваничка от стария съм оставил ето и дъската
изрязана в показания край за да влезе в ушите които леко натиснах встрани от старата планка,също тази скоба трябва да се изкриви леко напред
за да влезе акумулатора
Поради факта че се използва друг тип акумулатор трябва да се завъртят и болтовете на клемите гайките да сочат навън

След почистване добре с шкурка клемите отвътре и леко полюсите на акумулатора до блясък се закача новия.
За да е изправен и зареден винаги акумулатора зимния период минимум 1 път в месеца сваляне и зареждане с мултипроцесорно зарядно бюджетно от Кауфланд и Лидъл по на 30и няколко лв.
старите руски или хом мейд зарядни ефекта като забравиш акумулатора е презаряд и скасяване живота му.Новите след зареждане спират и зареждат акумулатора с точно толкова ампери нужни му,ако купувате нов също го дозаредете веднага щом ви попълнят гаранциата и ви замерят динамото което за да зарежда трябва да отдава от 14,2v .
Защо трябва да се сваля и дозарежда това зависи от циклите ви на каране или просто казано за да получи тока отдаден при сутрешните запалвания и да се зареди ви трябва минимум 100км и въпреки това той не се зарежда 100%,това е от личен опит стария при свалянето и замерване на стартовия ток от 400сс беше паднал на 350ссза 4 год при замерването в магазина момчето не повярва че е стар .Проверява са с този уред за измерване и тестване наличен в повечето магазини
Зимата всеки е имал неприятното сутрешно отваряне на вратите и залепване на уплатнението за да нестава така може да направите това купувате този фракон силикон спрей
избирате си един слънчев ден като днес отваряте всичко врати и къпака почиствате с навлажнена кърпа от праха уплътненията и напръсквате обилно свършва един флакон за цялата кола ето го ефекта много меко и уплътнение което няма да залепне в студа изпробвано много години назад,ако има слягане на уплътненията оставете колата колкото се може с отворени врати на слънце така третирани уплътненията
Ако остане в флакона силикон става перфектно да напръскате таблото става като ново
Накрая всяка врата долу в двата ъгъла има отвори за изтичане на водата просмукала се през уплътнението на прозореца почистете ги, аз изполвах тел ето как и наистина двата бяха запушени с прохоляк превърнал се на кал.

Дано съм бил полезен на някой.
Ето как стои новия
Да не забраваме че уплътнениs има и по предния капак и задната 5та врата също и да смажем всички панти на вратите.


Това е акумулатора
Парво се демонтира стария и шината отгоре вече е неизползваема за да не прече се демонтира шината отстрани
тази

За да да влезе новия аз използвах дъска дебела 2 см изрязана по дъното на новия като подложката която е тип ваничка от стария съм оставил ето и дъската

изрязана в показания край за да влезе в ушите които леко натиснах встрани от старата планка,също тази скоба трябва да се изкриви леко напред

Поради факта че се използва друг тип акумулатор трябва да се завъртят и болтовете на клемите гайките да сочат навън


След почистване добре с шкурка клемите отвътре и леко полюсите на акумулатора до блясък се закача новия.
За да е изправен и зареден винаги акумулатора зимния период минимум 1 път в месеца сваляне и зареждане с мултипроцесорно зарядно бюджетно от Кауфланд и Лидъл по на 30и няколко лв.
старите руски или хом мейд зарядни ефекта като забравиш акумулатора е презаряд и скасяване живота му.Новите след зареждане спират и зареждат акумулатора с точно толкова ампери нужни му,ако купувате нов също го дозаредете веднага щом ви попълнят гаранциата и ви замерят динамото което за да зарежда трябва да отдава от 14,2v .
Защо трябва да се сваля и дозарежда това зависи от циклите ви на каране или просто казано за да получи тока отдаден при сутрешните запалвания и да се зареди ви трябва минимум 100км и въпреки това той не се зарежда 100%,това е от личен опит стария при свалянето и замерване на стартовия ток от 400сс беше паднал на 350ссза 4 год при замерването в магазина момчето не повярва че е стар .Проверява са с този уред за измерване и тестване наличен в повечето магазини

Зимата всеки е имал неприятното сутрешно отваряне на вратите и залепване на уплатнението за да нестава така може да направите това купувате този фракон силикон спрей

избирате си един слънчев ден като днес отваряте всичко врати и къпака почиствате с навлажнена кърпа от праха уплътненията и напръсквате обилно свършва един флакон за цялата кола ето го ефекта много меко и уплътнение което няма да залепне в студа изпробвано много години назад,ако има слягане на уплътненията оставете колата колкото се може с отворени врати на слънце така третирани уплътненията

Ако остане в флакона силикон става перфектно да напръскате таблото става като ново

Накрая всяка врата долу в двата ъгъла има отвори за изтичане на водата просмукала се през уплътнението на прозореца почистете ги, аз изполвах тел ето как и наистина двата бяха запушени с прохоляк превърнал се на кал.


Дано съм бил полезен на някой.

Ето как стои новия

Да не забраваме че уплътнениs има и по предния капак и задната 5та врата също и да смажем всички панти на вратите.
Коментар