Нужни инструменти ключ 10 и 8 предните пробки са с 10 задните с 8 ,прозрачен маркуч 6 мм бутилка с дупка на капачката използах
стъклена ако сте сам по трудно се обраща,спирт и помпичка снех казанчето и го промих вътре има цедка и нея също определено излязоха
доста мръсотии.Използвана течност на АТЕ DOT4 1 л поради факта че исках хубаво да промия иначе стигат 0,500мл
Шилото от снимката го използвах предната пробка липсваше гуменото калпаче върхо пробката и беше корозирала наложи се пълно развиване и почистване на отвора.
Започнах от предно ляво колело после задно дясно и така след това предно дясно и задно ляво,хубаво е да се прави от двама човека защото
от различните апарати докато течноста стане прозрачно може да трябват доста помпания на педала.
Направих го така защото от знаещ каза че се започва от колелото най близо до спир.помпа.
И процедурата изтегляте старата течност и я изливате в шишето своляте казанчето държи се на един болт
промивате обилно с спирта казанчето и цедката в него,слагате го обратно и наливате догоре новата спир. течност
нанизва се маркуча на пробката отвива се и се помпа педала на спирачката при мен след 5-7 помпане на различните апарати ставаше светла,като следите маркуча да е в шишето с старата от казанчето течност за да не засмуче въздух системата,след всеки апарат доливайте до горе,естествено колелото трябва да се свали.
Ето защо я смених като не се знае на колко км е но цвета отвратително зелено черен,разликата е очевадна вижте снимката и бозата която излезе в шишето.
На майсторите които ви казват че там не се сменя им теглете една м...а да работата е пипкава и наистина може би ги разбирам не могат да вземат много пари,
и по никакъв начин не можете да разберете дали не ви е сменил само течноста в казанчето и го е измил.
За тези които имат пари бол това може да се направи и с машина от порядъка на 40-50лв
На мен ми излезе 13 лв течност 60 ст маркуч 6мм и помощ от приятел време 1ч с лафовете ако ги съкратите може и за 40м но не сте екип от Формула.
На опаковката пише смяна на всеки 2-3 год замислете се на колко години е вашата и колко е карана.
Ефекта от смяната след трети ден каране спирачките наистина стават като за Формула 1
И не маловажно при закупуване на спир течнос гледаите тези стоиности по високи по добре
Суха точка на кипене: 265° C , влажна точка на кипене: 175° C. това е на тази течност
тази трябваше да взема но бях подведен от продавач.
същата течност са използва и за смяна при съединителя казанчето наморащо се до това на спирачките
При смяна на спирачната течнос и на хидравликата се усеща разлика от преди и след смяната, вчера колега смени на съединителя ,изтекло е някъква течност черна и гъста като грес а там трябва да има спирачна течност по негове думи съединителя се държи сега в пъти по-добре,аз съм с авт скоростна кутия и не мога да кажа как.
Така че сменете течностите и ще усетите разликата.
Спирачната сатава и с машина в сервиз не го направих защото незнам дали може да дадеш твоя течност а не те каквато имат, и е по-евтино в пъти когато го направиш ти.
от тук се източва старата течност чрез помпане на съединителя
ето в тази тема са дадени снимки на тома казанче
https://forums.hondabg.com/topic/106...ent-1057518703
стъклена ако сте сам по трудно се обраща,спирт и помпичка снех казанчето и го промих вътре има цедка и нея също определено излязоха
доста мръсотии.Използвана течност на АТЕ DOT4 1 л поради факта че исках хубаво да промия иначе стигат 0,500мл
Шилото от снимката го използвах предната пробка липсваше гуменото калпаче върхо пробката и беше корозирала наложи се пълно развиване и почистване на отвора.
Започнах от предно ляво колело после задно дясно и така след това предно дясно и задно ляво,хубаво е да се прави от двама човека защото
от различните апарати докато течноста стане прозрачно може да трябват доста помпания на педала.
Направих го така защото от знаещ каза че се започва от колелото най близо до спир.помпа.
И процедурата изтегляте старата течност и я изливате в шишето своляте казанчето държи се на един болт
промивате обилно с спирта казанчето и цедката в него,слагате го обратно и наливате догоре новата спир. течност
нанизва се маркуча на пробката отвива се и се помпа педала на спирачката при мен след 5-7 помпане на различните апарати ставаше светла,като следите маркуча да е в шишето с старата от казанчето течност за да не засмуче въздух системата,след всеки апарат доливайте до горе,естествено колелото трябва да се свали.
Ето защо я смених като не се знае на колко км е но цвета отвратително зелено черен,разликата е очевадна вижте снимката и бозата която излезе в шишето.
На майсторите които ви казват че там не се сменя им теглете една м...а да работата е пипкава и наистина може би ги разбирам не могат да вземат много пари,
и по никакъв начин не можете да разберете дали не ви е сменил само течноста в казанчето и го е измил.
За тези които имат пари бол това може да се направи и с машина от порядъка на 40-50лв
На мен ми излезе 13 лв течност 60 ст маркуч 6мм и помощ от приятел време 1ч с лафовете ако ги съкратите може и за 40м но не сте екип от Формула.
На опаковката пише смяна на всеки 2-3 год замислете се на колко години е вашата и колко е карана.
Ефекта от смяната след трети ден каране спирачките наистина стават като за Формула 1
И не маловажно при закупуване на спир течнос гледаите тези стоиности по високи по добре
Суха точка на кипене: 265° C , влажна точка на кипене: 175° C. това е на тази течност
тази трябваше да взема но бях подведен от продавач.
същата течност са използва и за смяна при съединителя казанчето наморащо се до това на спирачките
При смяна на спирачната течнос и на хидравликата се усеща разлика от преди и след смяната, вчера колега смени на съединителя ,изтекло е някъква течност черна и гъста като грес а там трябва да има спирачна течност по негове думи съединителя се държи сега в пъти по-добре,аз съм с авт скоростна кутия и не мога да кажа как.
Така че сменете течностите и ще усетите разликата.
Спирачната сатава и с машина в сервиз не го направих защото незнам дали може да дадеш твоя течност а не те каквато имат, и е по-евтино в пъти когато го направиш ти.
от тук се източва старата течност чрез помпане на съединителя
ето в тази тема са дадени снимки на тома казанче
https://forums.hondabg.com/topic/106...ent-1057518703
Коментар