Здравейте колеги,отскоро съм собственик *на Црв 2001 година автоматик.Та след като я взех сложих ги.На бензин на газ двигателя си мърка като коте без никакви индикации в оборотомера(нагоре, надолу)нито на студен нито на топъл двигател.Взех си ролки,ремъци,водна помпа и т.н. и отивам на ,,майстор,,за смяната им и за регулиране на клапани.На снимката не заградените стойности,са преди реглажа а заградените след.Та сега като я запалих студена-1.400,500 *веднага после пада на 200,300(аха да изгасне),пак 1300-400,па пада малко па са дига и като загрее към 600 и малко.Като тръгна на драйв,отначало усещам едно леко забиване за секунда и след това добре.И на драйв и на задна тягата след като пусна спирачката е по малка от преди.Та от тези стойности на снимката според вас как би работил двигателя,преди и след реглажа,(при стойности 30 на 30 не трябва ли да е работил като фуржомелка)и колко трябва да са оборотите по предписание.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Регулиране на клапани стойности и обороти при ход
Свий
X
-
Регулиране на клапани стойности и обороти при ход
Последно редактирано от Stefan4eto; 23-06-18, 22:11.Тагове: Няма
-
От: Регулиране на клапани стойности и обороти при ход
Без да познавам двигателя и регулировъчните стойности мога да кажа, че е нормално всмукателните клапани да бъдат на 0,15/0,20 изпускателните на 0.25/0,30. И е много важно кога и как се мерят!!Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....
тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...
-
От: Регулиране на клапани стойности и обороти при ход
Доколкото съм чел за този двигател от две седмици,нормалните са от 0,8/0,12 до 0,16/0,20.Моите са били според ,,майстора 30на30 преди той да ги регулира на 12 на 20 ама аз и преди и сега не усещам различна работа на двигателя(при 30 на 30 се си мисля че двигателя трябваше да ми е работил като някой стар дизел)Дразни ме тва с оборотите,преди обслужването и регулирането всичко си беше наред-сега не е.
Коментар
-
От: Регулиране на клапани стойности и обороти при ход
Не знам какво е правил майсторът ти. По програмите и дават на входящите клапани 0.08-0.12, на изходящите 0.16-0.20 в милиметри на студен мотор. По-принцип на японските машини масово реглажа се прави чрез смяна на пулове, които са 30 размера сигурно... Твоя майстор от къде е намерил какво е правил мога само да гадая.
Коментар
-
От: Регулиране на клапани стойности и обороти при ход
А на мен ми е интересно, защо преди реглажа хлабините са с толкова много по-големи от заводските?
По принцип хлабината трябва да намалява при естественото износване. В случая за да се е увеличила, трябва да се е износил вал или пулове, а клапаните и леглата да не са мръднали.
И това на двигател, известен че си износва леглата при работа на газ, и имащ нужда от редовен реглаж.Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
От: Регулиране на клапани стойности и обороти при ход
Не знам колко редовно е правен реглаж или дали е правен,карана е само на бензин.Колата е моя от 3 седмици като аз и сложих г.и. преди две седмици.Се ми се струва,че ремъка не е зацепен като хората ама...Шашна ме с тея валове и пулове
А дали ,,майстора,,ги е измерил правилно като ги е оворилуж с пластини е мерил.Последно редактирано от Stefan4eto; 25-06-18, 06:19.
Коментар
-
От: Регулиране на клапани стойности и обороти при ход
Първоначално публикуван от tabu_bg Преглед на мнениеНе знам какво е правил майсторът ти. По програмите и дават на входящите клапани 0.08-0.12, на изходящите 0.16-0.20 в милиметри на студен мотор. По-принцип на японските машини масово реглажа се прави чрез смяна на пулове, които са 30 размера сигурно... Твоя майстор от къде е намерил какво е правил мога само да гадая.
Вече на втори мой познат при закупуване на кола карана на бензин са отпуснати на макс клапани и вх и изх.
Не се поинтерисувах и аз когато ми беше първото регулиране какви са били та тук въпросе е повечето към тези които са се сблъсквали с този проблем да разяснят загадката.
Коментар
-
От: Регулиране на клапани стойности и обороти при ход
При бензин се отпускат от износването и на вала и на кобилицата, при газ се стягат от прегарянето на леглата на клапана от по бедна смес което води до по бавно изгаряне на сместа заедно с по висока температура.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT
Коментар
-
От: Регулиране на клапани стойности и обороти при ход
Първоначално публикуван от zero Преглед на мнениеПри бензин се отпускат от износването и на вала и на кобилицата, при газ се стягат от прегарянето на леглата на клапана от по бедна смес което води до по бавно изгаряне на сместа заедно с по висока температура.
А колко са оборотите на празен ход при загрял двигател-750или 850.
Коментар
-
От: Регулиране на клапани стойности и обороти при ход
Ми не се гони щото все пак търсим златната среда, то и на 0,40 и 0,50 може да ги оставиш но тва скъсява времето през което клапана е отворен, скъсява и хода на клапана, променя момента на отваряне и затваряне (по късно се отваря по рано се затваря), съответно по лошо издухване на изгорялата смес, по лоша динамика, по голям разход и прочие, за това гоним горните граници на нормитеПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT
Коментар
-
От: Регулиране на клапани стойности и обороти при ход
@Stefan4eto.
Здравей,
Преди са чудиш дали реглажа е ОК, почисти си добре, дроселовата клапа, стъпковото моторче, палеца, капачката, и кабелите за свещите и свещите и въздушния филтър, след като си на газ свещите трябва да са ти с една идея по-малко разстояние от колкото оригинално и съответно клапаните да се регулират към горната граница(за клапаните и свещите информацията ми е от моя газаджия за 4г всичко 6+). Ако всички тези са ок, тогава след реглаж просто ще върви по-добре.Honda CR-V B20Z 2001
Коментар
-
От: Регулиране на клапани стойности и обороти при ход
Първоначално публикуван от NEKTAR Преглед на мнение@Stefan4eto.
Здравей,
Преди са чудиш дали реглажа е ОК, почисти си добре, дроселовата клапа, стъпковото моторче, палеца, капачката, и кабелите за свещите и свещите и въздушния филтър, след като си на газ свещите трябва да са ти с една идея по-малко разстояние от колкото оригинално и съответно клапаните да се регулират към горната граница(за клапаните и свещите информацията ми е от моя газаджия за 4г всичко 6+). Ако всички тези са ок, тогава след реглаж просто ще върви по-добре.
Коментар
-
От: Регулиране на клапани стойности и обороти при ход
Здравей,
https://youtu.be/9K78XIhhjAQ
Тук ще видиш как се маха капачката, на црв-то е същата. В момента в които я свалиш ще разбереш дали трябва да почистиш електрическата, но чисти всичко внимателно. Внимавай да не объркаш кабелите като връщаш обратно на капачката. Като сваляш капачката внимавай с прожинката на бобината, много лесно може да падне и обикновено пада за стартера и ще трябва да сваляш и него за да намериш.
Като свалиш кабела на свещите и го погледнеш ако окислен няма как да не разбереш, изчистват го или слагаш нов.
Поздрави.Honda CR-V B20Z 2001
Коментар
-
От: Регулиране на клапани стойности и обороти при ход
Първоначално публикуван от NEKTAR Преглед на мнениеЗдравей,
https://youtu.be/9K78XIhhjAQ
Тук ще видиш как се маха капачката, на црв-то е същата. В момента в които я свалиш ще разбереш дали трябва да почистиш електрическата, но чисти всичко внимателно. Внимавай да не объркаш кабелите като връщаш обратно на капачката. Като сваляш капачката внимавай с прожинката на бобината, много лесно може да падне и обикновено пада за стартера и ще трябва да сваляш и него за да намериш.
Като свалиш кабела на свещите и го погледнеш ако окислен няма как да не разбереш, изчистват го или слагаш нов.
Поздрави.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар