Здравейте,колеги!Светна ми чека и при диагностиката ми излиза грешка P0141-oxygen sensor heater-circuit malfunction(bank1 sensor2)Аз си го обяснявам,че подгряването на датчика е здало багажа.Понеже съм с два датчика (пред и след катализатора)проблемният е този след катал.Питането ми е двата сензора еднакви ли са или да търся датчик за след катализатора?Гледам по сайтовете всички са за пред катализатор
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Ламбда сонда
Свий
X
-
От: Ламбда сонда
Хонда ЦРВ 2000г./147к.с./2000 кубикаПървоначално публикуван от tabu_bg Преглед на мнениеКакъв е автомобила ?
Коментар
-
От: Ламбда сонда
Добра идея,ама нямам канал та ми е малко неудобноПървоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнениеКато начало защо не го огледаш? Може да е прегорял кабел, от опит - където грее нещо често някоя кабелна връзка прегаря от разхлабване поради цикли загряване/изстиване.
Коментар
-
От: Ламбда сонда
Сондите са консуматив и ако вече имате "ленива" или отказала-(на компютърната графика или на осцилоскоп се вижда), верния подход е смяна на двете с нови и оргинални.Първоначално публикуван от mon1 Преглед на мнениеХонда ЦРВ 2000г./147к.с./2000 кубика
(Приятелче реши да хитрува със заместители и в последствие си купи оргинални)
Коментар
-
От: Ламбда сонда
Хареса ми определението "консуматив".Обаче , съм съгласен с " верния подход е смяна на двете с нови и оргинални."Тогава пък цялата Хонда ще мине за такъв.Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнениеСондите са консуматив и ако вече имате "ленива" или отказала-(на компютърната графика или на осцилоскоп се вижда), верния подход е смяна на двете с нови и оргинални.
(Приятелче реши да хитрува със заместители и в последствие си купи оргинални)
Успех с избора на автора на темата!Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.
Коментар
-
От: Ламбда сонда
Да ,добре но въпросът ми беше еднакви ли са двете сонди,защото ако сменям ще е тази след катализатора(тя дава дефект)Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнениеСондите са консуматив и ако вече имате "ленива" или отказала-(на компютърната графика или на осцилоскоп се вижда), верния подход е смяна на двете с нови и оргинални.
(Приятелче реши да хитрува със заместители и в последствие си купи оргинални)
Коментар
-
От: Ламбда сонда
Колега, щом пишеш тук, явно имаш интернет.
Следователно, на голяма част от въпросите, които задаваш, може да намериш отговора и сам.
Явно, това е трудно, поради което прочети следното:
Повредата в банк1 сенсор 2 показва, че ти е скапано отоплението на сондата след катализатора. Нейната работоспособност е пряко свързана с качеството на катализатора, и тя по никакъв начин не влияе върху работата на двигателя.
Ако не те дразни ДжекиЧан, караш, по същия начин, както си карал и преди. ДжекиЧан - свети.АКо имаш и друг проблем, няма да знаеш за него.
За да си в час с проблемите си, си купуваш един ELM327 скенер, и отвреме-навреме си четеш грешките. Струва 7-8 лева.
Ако не ти се дават стотина кинта за нова сонда, но ти се дават два-три-пет кинта - постави резистор със съпротивление, равно на нагревателя в сондата. Постави го така, че да се охлажда добре. Грешката ще бъде излъгана.
Какви са ти сондите - ами отвори какъв да е сайт, в който се разискват проблемите на твоето возило, и ще разбереш. В най-лошия случай - ще питаш.
Добрия подход към проблема е - смяна на сондата с нова. Това ще ти изгаси джекичана.
Хайде, успех!
Коментар
-
От: Ламбда сонда
Току-що , след консултация по телефона с нашия колега Svjokera , научавам:Двете сонди не са еднакви.Предната струва около 450 БГлева , изходната по-евтино.Първоначално публикуван от mon1 Преглед на мнениеДа ,добре но въпросът ми беше еднакви ли са двете сонди,защото ако сменям ще е тази след катализатора(тя дава дефект)Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.
Коментар
-
От: Ламбда сонда
Е,най-после!Това ме интересуваше!Благодаря ти колега и на Svjokera също!Както и на всички отзовали се!Бъдете здрави!Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнениеТоку-що , след консултация по телефона с нашия колега Svjokera , научавам:Двете сонди не са еднакви.Предната струва около 450 БГлева , изходната по-евтино.
Коментар
-
От: Ламбда сонда
Да колега, писах в първият пост,че проблемът е в отоплението.Писах също така,че в сайтовете не намерих отговора "еднакви ли са сондите"Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнениеКолега, щом пишеш тук, явно имаш интернет.
Следователно, на голяма част от въпросите, които задаваш, може да намериш отговора и сам.
Явно, това е трудно, поради което прочети следното:
Повредата в банк1 сенсор 2 показва, че ти е скапано отоплението на сондата след катализатора. Нейната работоспособност е пряко свързана с качеството на катализатора, и тя по никакъв начин не влияе върху работата на двигателя.
Ако не те дразни ДжекиЧан, караш, по същия начин, както си карал и преди. ДжекиЧан - свети.АКо имаш и друг проблем, няма да знаеш за него.
За да си в час с проблемите си, си купуваш един ELM327 скенер, и отвреме-навреме си четеш грешките. Струва 7-8 лева.
Ако не ти се дават стотина кинта за нова сонда, но ти се дават два-три-пет кинта - постави резистор със съпротивление, равно на нагревателя в сондата. Постави го така, че да се охлажда добре. Грешката ще бъде излъгана.
Какви са ти сондите - ами отвори какъв да е сайт, в който се разискват проблемите на твоето возило, и ще разбереш. В най-лошия случай - ще питаш.
Добрия подход към проблема е - смяна на сондата с нова. Това ще ти изгаси джекичана.
Хайде, успех!
Купил съм си ELM327 скенер и точно за това пуснах темата.Колкото до твърдението ти,че грешката по никакъв начин не влияе върху работата на двигателя,силно се надявам да е така
Прочетох,че подгряването спомага единствено за по-бързо достигане до работна температура на датчика.Благодаря!
Коментар
-
От: Ламбда сонда
За това, дали са еднакви сондите при твоя автомобил - не мога да отговоря.
Едно от автомобилчетата ми е с 4 сонди - две банки с по два сензора.
Твърдението ми, че грешките в сензорите след катализаторите не влияят върху работата на двигателя, е забелязано от мен, потвърдено от руски форуми, и от моята практика.
Диференциалната разлика между сондите преди и след катализаторите се използва за оценка на състоянието на катализаторите, и нищо повече.
Проблемите в сензорите преди катализаторите могат да водят до повишен разход, и неправилна работа на двигателя, вследствие на опитите на ЕКУ да компенсира грешното инфо от входните сенсори.
Тия отзад само палят джекичан-а.
АКо не подгрее сондата в определеното време, тя се брои за студена, и дори след като загрее, грешката я има.
Коментар
-
От: Ламбда сонда
Сичкото логика води до извод -задръстен каталитик.И да излъжеш компа , и да слагаш сонди...
По -добре виж някоя тема как се лъжат сондите с изтръмбушен катализатор!
Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.
Коментар
-
От: Ламбда сонда
Ок,благодарско за инфото.Не съм забелязал повишен разход и май ще си карам с чекаПървоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнениеЗа това, дали са еднакви сондите при твоя автомобил - не мога да отговоря.
Едно от автомобилчетата ми е с 4 сонди - две банки с по два сензора.
Твърдението ми, че грешките в сензорите след катализаторите не влияят върху работата на двигателя, е забелязано от мен, потвърдено от руски форуми, и от моята практика.
Диференциалната разлика между сондите преди и след катализаторите се използва за оценка на състоянието на катализаторите, и нищо повече.
Проблемите в сензорите преди катализаторите могат да водят до повишен разход, и неправилна работа на двигателя, вследствие на опитите на ЕКУ да компенсира грешното инфо от входните сенсори.
Тия отзад само палят джекичан-а.
АКо не подгрее сондата в определеното време, тя се брои за студена, и дори след като загрее, грешката я има.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар