Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ламбда сонда

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ламбда сонда

    Здравейте,колеги!Светна ми чека и при диагностиката ми излиза грешка P0141-oxygen sensor heater-circuit malfunction(bank1 sensor2)Аз си го обяснявам,че подгряването на датчика е здало багажа.Понеже съм с два датчика (пред и след катализатора)проблемният е този след катал.Питането ми е двата сензора еднакви ли са или да търся датчик за след катализатора?Гледам по сайтовете всички са за пред катализатор

  • #2
    От: Ламбда сонда

    Като начало защо не го огледаш? Може да е прегорял кабел, от опит - където грее нещо често някоя кабелна връзка прегаря от разхлабване поради цикли загряване/изстиване.
    Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
    Телефон - в профила!

    Коментар


    • #3
      От: Ламбда сонда

      Какъв е автомобила ?

      Коментар


      • #4
        От: Ламбда сонда

        Първоначално публикуван от tabu_bg Преглед на мнение
        Какъв е автомобила ?
        Хонда ЦРВ 2000г./147к.с./2000 кубика

        Коментар


        • #5
          От: Ламбда сонда

          Първоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнение
          Като начало защо не го огледаш? Може да е прегорял кабел, от опит - където грее нещо често някоя кабелна връзка прегаря от разхлабване поради цикли загряване/изстиване.
          Добра идея,ама нямам канал та ми е малко неудобно

          Коментар


          • #6
            От: Ламбда сонда

            Първоначално публикуван от mon1 Преглед на мнение
            Хонда ЦРВ 2000г./147к.с./2000 кубика
            Сондите са консуматив и ако вече имате "ленива" или отказала-(на компютърната графика или на осцилоскоп се вижда), верния подход е смяна на двете с нови и оргинални.
            (Приятелче реши да хитрува със заместители и в последствие си купи оргинални)

            Коментар


            • #7
              От: Ламбда сонда

              Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
              Сондите са консуматив и ако вече имате "ленива" или отказала-(на компютърната графика или на осцилоскоп се вижда), верния подход е смяна на двете с нови и оргинални.
              (Приятелче реши да хитрува със заместители и в последствие си купи оргинални)
              Хареса ми определението "консуматив".Обаче , съм съгласен с " верния подход е смяна на двете с нови и оргинални."Тогава пък цялата Хонда ще мине за такъв.
              Успех с избора на автора на темата!
              Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

              Коментар


              • #8
                От: Ламбда сонда

                Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
                Сондите са консуматив и ако вече имате "ленива" или отказала-(на компютърната графика или на осцилоскоп се вижда), верния подход е смяна на двете с нови и оргинални.
                (Приятелче реши да хитрува със заместители и в последствие си купи оргинални)
                Да ,добре но въпросът ми беше еднакви ли са двете сонди,защото ако сменям ще е тази след катализатора(тя дава дефект)

                Коментар


                • #9
                  От: Ламбда сонда

                  Колега, щом пишеш тук, явно имаш интернет.
                  Следователно, на голяма част от въпросите, които задаваш, може да намериш отговора и сам.

                  Явно, това е трудно, поради което прочети следното:

                  Повредата в банк1 сенсор 2 показва, че ти е скапано отоплението на сондата след катализатора. Нейната работоспособност е пряко свързана с качеството на катализатора, и тя по никакъв начин не влияе върху работата на двигателя.

                  Ако не те дразни ДжекиЧан, караш, по същия начин, както си карал и преди. ДжекиЧан - свети.АКо имаш и друг проблем, няма да знаеш за него.
                  За да си в час с проблемите си, си купуваш един ELM327 скенер, и отвреме-навреме си четеш грешките. Струва 7-8 лева.

                  Ако не ти се дават стотина кинта за нова сонда, но ти се дават два-три-пет кинта - постави резистор със съпротивление, равно на нагревателя в сондата. Постави го така, че да се охлажда добре. Грешката ще бъде излъгана.

                  Какви са ти сондите - ами отвори какъв да е сайт, в който се разискват проблемите на твоето возило, и ще разбереш. В най-лошия случай - ще питаш.

                  Добрия подход към проблема е - смяна на сондата с нова. Това ще ти изгаси джекичана.

                  Хайде, успех!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Ламбда сонда

                    Първоначално публикуван от mon1 Преглед на мнение
                    Да ,добре но въпросът ми беше еднакви ли са двете сонди,защото ако сменям ще е тази след катализатора(тя дава дефект)
                    Току-що , след консултация по телефона с нашия колега Svjokera , научавам:Двете сонди не са еднакви.Предната струва около 450 БГлева , изходната по-евтино.
                    Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Ламбда сонда

                      Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
                      Току-що , след консултация по телефона с нашия колега Svjokera , научавам:Двете сонди не са еднакви.Предната струва около 450 БГлева , изходната по-евтино.
                      Е,най-после!Това ме интересуваше!Благодаря ти колега и на Svjokera също!Както и на всички отзовали се!Бъдете здрави!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Ламбда сонда

                        Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
                        Колега, щом пишеш тук, явно имаш интернет.
                        Следователно, на голяма част от въпросите, които задаваш, може да намериш отговора и сам.

                        Явно, това е трудно, поради което прочети следното:

                        Повредата в банк1 сенсор 2 показва, че ти е скапано отоплението на сондата след катализатора. Нейната работоспособност е пряко свързана с качеството на катализатора, и тя по никакъв начин не влияе върху работата на двигателя.

                        Ако не те дразни ДжекиЧан, караш, по същия начин, както си карал и преди. ДжекиЧан - свети.АКо имаш и друг проблем, няма да знаеш за него.
                        За да си в час с проблемите си, си купуваш един ELM327 скенер, и отвреме-навреме си четеш грешките. Струва 7-8 лева.

                        Ако не ти се дават стотина кинта за нова сонда, но ти се дават два-три-пет кинта - постави резистор със съпротивление, равно на нагревателя в сондата. Постави го така, че да се охлажда добре. Грешката ще бъде излъгана.

                        Какви са ти сондите - ами отвори какъв да е сайт, в който се разискват проблемите на твоето возило, и ще разбереш. В най-лошия случай - ще питаш.

                        Добрия подход към проблема е - смяна на сондата с нова. Това ще ти изгаси джекичана.

                        Хайде, успех!
                        Да колега, писах в първият пост,че проблемът е в отоплението.Писах също така,че в сайтовете не намерих отговора "еднакви ли са сондите"
                        Купил съм си ELM327 скенер и точно за това пуснах темата.Колкото до твърдението ти,че грешката по никакъв начин не влияе върху работата на двигателя,силно се надявам да е такаПрочетох,че подгряването спомага единствено за по-бързо достигане до работна температура на датчика.Благодаря!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Ламбда сонда

                          За това, дали са еднакви сондите при твоя автомобил - не мога да отговоря.

                          Едно от автомобилчетата ми е с 4 сонди - две банки с по два сензора.

                          Твърдението ми, че грешките в сензорите след катализаторите не влияят върху работата на двигателя, е забелязано от мен, потвърдено от руски форуми, и от моята практика.

                          Диференциалната разлика между сондите преди и след катализаторите се използва за оценка на състоянието на катализаторите, и нищо повече.

                          Проблемите в сензорите преди катализаторите могат да водят до повишен разход, и неправилна работа на двигателя, вследствие на опитите на ЕКУ да компенсира грешното инфо от входните сенсори.

                          Тия отзад само палят джекичан-а.

                          АКо не подгрее сондата в определеното време, тя се брои за студена, и дори след като загрее, грешката я има.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Ламбда сонда

                            Сичкото логика води до извод -задръстен каталитик.И да излъжеш компа , и да слагаш сонди...
                            По -добре виж някоя тема как се лъжат сондите с изтръмбушен катализатор!
                            Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Ламбда сонда

                              Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
                              За това, дали са еднакви сондите при твоя автомобил - не мога да отговоря.

                              Едно от автомобилчетата ми е с 4 сонди - две банки с по два сензора.

                              Твърдението ми, че грешките в сензорите след катализаторите не влияят върху работата на двигателя, е забелязано от мен, потвърдено от руски форуми, и от моята практика.

                              Диференциалната разлика между сондите преди и след катализаторите се използва за оценка на състоянието на катализаторите, и нищо повече.

                              Проблемите в сензорите преди катализаторите могат да водят до повишен разход, и неправилна работа на двигателя, вследствие на опитите на ЕКУ да компенсира грешното инфо от входните сенсори.

                              Тия отзад само палят джекичан-а.

                              АКо не подгрее сондата в определеното време, тя се брои за студена, и дори след като загрее, грешката я има.
                              Ок,благодарско за инфото.Не съм забелязал повишен разход и май ще си карам с чека

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X