Здравейте,колеги!Светна ми чека и при диагностиката ми излиза грешка P0141-oxygen sensor heater-circuit malfunction(bank1 sensor2)Аз си го обяснявам,че подгряването на датчика е здало багажа.Понеже съм с два датчика (пред и след катализатора)проблемният е този след катал.Питането ми е двата сензора еднакви ли са или да търся датчик за след катализатора?Гледам по сайтовете всички са за пред катализатор
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Ламбда сонда
Свий
X
-
От: Ламбда сонда
Първоначално публикуван от tabu_bg Преглед на мнениеКакъв е автомобила ?
Коментар
-
От: Ламбда сонда
Първоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнениеКато начало защо не го огледаш? Може да е прегорял кабел, от опит - където грее нещо често някоя кабелна връзка прегаря от разхлабване поради цикли загряване/изстиване.
Коментар
-
От: Ламбда сонда
Първоначално публикуван от mon1 Преглед на мнениеХонда ЦРВ 2000г./147к.с./2000 кубика
(Приятелче реши да хитрува със заместители и в последствие си купи оргинални)
Коментар
-
От: Ламбда сонда
Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнениеСондите са консуматив и ако вече имате "ленива" или отказала-(на компютърната графика или на осцилоскоп се вижда), верния подход е смяна на двете с нови и оргинални.
(Приятелче реши да хитрува със заместители и в последствие си купи оргинални)
Успех с избора на автора на темата!Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.
Коментар
-
От: Ламбда сонда
Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнениеСондите са консуматив и ако вече имате "ленива" или отказала-(на компютърната графика или на осцилоскоп се вижда), верния подход е смяна на двете с нови и оргинални.
(Приятелче реши да хитрува със заместители и в последствие си купи оргинални)
Коментар
-
От: Ламбда сонда
Колега, щом пишеш тук, явно имаш интернет.
Следователно, на голяма част от въпросите, които задаваш, може да намериш отговора и сам.
Явно, това е трудно, поради което прочети следното:
Повредата в банк1 сенсор 2 показва, че ти е скапано отоплението на сондата след катализатора. Нейната работоспособност е пряко свързана с качеството на катализатора, и тя по никакъв начин не влияе върху работата на двигателя.
Ако не те дразни ДжекиЧан, караш, по същия начин, както си карал и преди. ДжекиЧан - свети.АКо имаш и друг проблем, няма да знаеш за него.
За да си в час с проблемите си, си купуваш един ELM327 скенер, и отвреме-навреме си четеш грешките. Струва 7-8 лева.
Ако не ти се дават стотина кинта за нова сонда, но ти се дават два-три-пет кинта - постави резистор със съпротивление, равно на нагревателя в сондата. Постави го така, че да се охлажда добре. Грешката ще бъде излъгана.
Какви са ти сондите - ами отвори какъв да е сайт, в който се разискват проблемите на твоето возило, и ще разбереш. В най-лошия случай - ще питаш.
Добрия подход към проблема е - смяна на сондата с нова. Това ще ти изгаси джекичана.
Хайде, успех!
Коментар
-
От: Ламбда сонда
Първоначално публикуван от mon1 Преглед на мнениеДа ,добре но въпросът ми беше еднакви ли са двете сонди,защото ако сменям ще е тази след катализатора(тя дава дефект)Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.
Коментар
-
От: Ламбда сонда
Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнениеТоку-що , след консултация по телефона с нашия колега Svjokera , научавам:Двете сонди не са еднакви.Предната струва около 450 БГлева , изходната по-евтино.
Коментар
-
От: Ламбда сонда
Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнениеКолега, щом пишеш тук, явно имаш интернет.
Следователно, на голяма част от въпросите, които задаваш, може да намериш отговора и сам.
Явно, това е трудно, поради което прочети следното:
Повредата в банк1 сенсор 2 показва, че ти е скапано отоплението на сондата след катализатора. Нейната работоспособност е пряко свързана с качеството на катализатора, и тя по никакъв начин не влияе върху работата на двигателя.
Ако не те дразни ДжекиЧан, караш, по същия начин, както си карал и преди. ДжекиЧан - свети.АКо имаш и друг проблем, няма да знаеш за него.
За да си в час с проблемите си, си купуваш един ELM327 скенер, и отвреме-навреме си четеш грешките. Струва 7-8 лева.
Ако не ти се дават стотина кинта за нова сонда, но ти се дават два-три-пет кинта - постави резистор със съпротивление, равно на нагревателя в сондата. Постави го така, че да се охлажда добре. Грешката ще бъде излъгана.
Какви са ти сондите - ами отвори какъв да е сайт, в който се разискват проблемите на твоето возило, и ще разбереш. В най-лошия случай - ще питаш.
Добрия подход към проблема е - смяна на сондата с нова. Това ще ти изгаси джекичана.
Хайде, успех!
Купил съм си ELM327 скенер и точно за това пуснах темата.Колкото до твърдението ти,че грешката по никакъв начин не влияе върху работата на двигателя,силно се надявам да е такаПрочетох,че подгряването спомага единствено за по-бързо достигане до работна температура на датчика.Благодаря!
Коментар
-
От: Ламбда сонда
За това, дали са еднакви сондите при твоя автомобил - не мога да отговоря.
Едно от автомобилчетата ми е с 4 сонди - две банки с по два сензора.
Твърдението ми, че грешките в сензорите след катализаторите не влияят върху работата на двигателя, е забелязано от мен, потвърдено от руски форуми, и от моята практика.
Диференциалната разлика между сондите преди и след катализаторите се използва за оценка на състоянието на катализаторите, и нищо повече.
Проблемите в сензорите преди катализаторите могат да водят до повишен разход, и неправилна работа на двигателя, вследствие на опитите на ЕКУ да компенсира грешното инфо от входните сенсори.
Тия отзад само палят джекичан-а.
АКо не подгрее сондата в определеното време, тя се брои за студена, и дори след като загрее, грешката я има.
Коментар
-
От: Ламбда сонда
Сичкото логика води до извод -задръстен каталитик.И да излъжеш компа , и да слагаш сонди...
По -добре виж някоя тема как се лъжат сондите с изтръмбушен катализатор!Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.
Коментар
-
От: Ламбда сонда
Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнениеЗа това, дали са еднакви сондите при твоя автомобил - не мога да отговоря.
Едно от автомобилчетата ми е с 4 сонди - две банки с по два сензора.
Твърдението ми, че грешките в сензорите след катализаторите не влияят върху работата на двигателя, е забелязано от мен, потвърдено от руски форуми, и от моята практика.
Диференциалната разлика между сондите преди и след катализаторите се използва за оценка на състоянието на катализаторите, и нищо повече.
Проблемите в сензорите преди катализаторите могат да водят до повишен разход, и неправилна работа на двигателя, вследствие на опитите на ЕКУ да компенсира грешното инфо от входните сенсори.
Тия отзад само палят джекичан-а.
АКо не подгрее сондата в определеното време, тя се брои за студена, и дори след като загрее, грешката я има.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар