Здравейте,
Правих струвах проблем голям. Първо пояснявам, че горната помпа, долната помпа и съединител комплект са сменени и са НОВИ, колата се кара 2-3 пъти в седмицата по нормален градски път.
Та, какъв е проблема когато запаля колата и потегля всичко е приказка, съединителя е мек, хода е къс ( свободния луфт е обран ) и отделя от ниска точка....когато колата навлезе в задръстване Софийско тръгни-спри ситуация, за разстояние 10-15 км поведението на съединителя се променя до толкова, че е невъзможно да се кара колата. Започва да се втвърдява и да отделя все по и по-високо, докато стигне момента в който стопера подпира педала и започва дори да превърта ахаааа аха леко да тръгне колата и само бучи....просто нямам идея вече смених какво ли не, обезвъздушавах 5-6 пъти на ръка на уста с машина....направо да полудееш!
Единственото, което ми идва на ум е ако някъде по пътя от горната до долната помпа има клапан за посока на течността, или гумено уширение, което при честото напомпване на съединителя да натрупва напрежение, което да притиска все повече и повече съединителя, докато накрая не се окаже невъзможно да се кара. На предишната горна помпа когато усещам, че става зле работата, подпирах с крак зад педала и дърпах на горе, леко изпукваше и се пооправяше, на тази помпа съм обрал луфта и пукането го няма...аз лесно ще го отвия да стане по дълъг хода ама това няма да ми помогне! НЯКОЙ ДА ИМА НЯКАКВА ИДЕЯ ? или да се е сблъсквал с този невероятно досаден проблем?! Ще съм невероятно благодарен!
Поздрави!!!
Правих струвах проблем голям. Първо пояснявам, че горната помпа, долната помпа и съединител комплект са сменени и са НОВИ, колата се кара 2-3 пъти в седмицата по нормален градски път.
Та, какъв е проблема когато запаля колата и потегля всичко е приказка, съединителя е мек, хода е къс ( свободния луфт е обран ) и отделя от ниска точка....когато колата навлезе в задръстване Софийско тръгни-спри ситуация, за разстояние 10-15 км поведението на съединителя се променя до толкова, че е невъзможно да се кара колата. Започва да се втвърдява и да отделя все по и по-високо, докато стигне момента в който стопера подпира педала и започва дори да превърта ахаааа аха леко да тръгне колата и само бучи....просто нямам идея вече смених какво ли не, обезвъздушавах 5-6 пъти на ръка на уста с машина....направо да полудееш!
Единственото, което ми идва на ум е ако някъде по пътя от горната до долната помпа има клапан за посока на течността, или гумено уширение, което при честото напомпване на съединителя да натрупва напрежение, което да притиска все повече и повече съединителя, докато накрая не се окаже невъзможно да се кара. На предишната горна помпа когато усещам, че става зле работата, подпирах с крак зад педала и дърпах на горе, леко изпукваше и се пооправяше, на тази помпа съм обрал луфта и пукането го няма...аз лесно ще го отвия да стане по дълъг хода ама това няма да ми помогне! НЯКОЙ ДА ИМА НЯКАКВА ИДЕЯ ? или да се е сблъсквал с този невероятно досаден проблем?! Ще съм невероятно благодарен!
Поздрави!!!
Коментар