Колеги, и аз извадих късата клечка, днес тръгнах да регулирам клапаните на КА20А4, на разпределителният(изпускателния) по гърбицата на първи цилиндър(само) има подбито и кълцано и то от станата където вече отпуска кобилицата и на върха. За реглаж нямаше нищо - всичко беше в норми. А и колата върви на пушка, освен,че от време на време светка чека и грешката е кнок сензор - няма сигнал от него, което като се замисля, може и да е от това че този(първи цилиндър) може и да не се изхожда изцяло.
И естествено въпросите;
1. колко може да се кара така?
2. за смяната на вала трябва ли да се сваля и веригата, че там е един ужас, ако има чалъм да се измъкне без да се сваля веригата, ще съм ви благодарен да споделите?
И естествено въпросите;
1. колко може да се кара така?
2. за смяната на вала трябва ли да се сваля и веригата, че там е един ужас, ако има чалъм да се измъкне без да се сваля веригата, ще съм ви благодарен да споделите?
Коментар