Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Honda CR-V II (Facelift) - няколко въпроса

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Honda CR-V II (Facelift) - няколко въпроса

    Здравейте, колеги! Колата е Honda CR-V II (Facelift) 2004-та година, 2.4 бензин/газ, автоматик. Тъй като колата я ползвам за служебна, но я експлоатирам като лична и се старая да я държа в добро техническо състояние, затова имам няколко въпроса. Първо да подчертая, че изчетох доста теми и мнения и открих малко полезна за мен информация. Не съм запознат с тези автомобили като цяло, затова предварително се извинявам, ако не се изразявам правилно. Въпросите са ми следните:

    1. Check Engine лампичката свети. Както написах по-горе, колата има и газов инжекцион. Майстор ми каза, че е възможно заради газовото да свети. Възможно ли е това, нормално ли е и ако не е нормално, къде във Варна мога да се доверя на качествена диагностика?

    2. Понеже това ми е първата бензинова кола, която по-често карам на газ (за добро или лошо, до момента само дизели съм карал и притежавал, затова нямам опит с бензиновите коли), разбрах, че трябвало да се прави профилактика на газовото или по-точно на изпарителя, нямам представа. Ще ме посъветвате ли къде във Варна да се доверя на качествен майстор, който се занимава с газови инжекциони?

    3. Колата има автопилот. Има бутон за автопилота на таблото, както и 3 копчета на волата. По спомен бяха "Set", "Resume", "Cancel". При скорост над 80 км/ч натискам копчето "Set". Светва лампичка на таблото, която индикира, че автопилота е включен, обаче в действителност, като си махна крака от газта и колата забива муцуната. Карал съм кола с автопилот и пътя Варна-Шумен съм го минавал с негова помощ, така че опцията да греша как се включва автопилота се надявам да е отхвърлена. Някакви идеи защо не работи автопилота или къде да я заведа да я погледнат за този проблем?

    Благодаря!

  • #2
    От: Honda CR-V II (Facelift) - няколко въпроса

    Здрасти.
    По точка 1 - Чека не трябва да свети, да може да свети от газовата, но без да я прочетеш грешката на диагностика, трудно може да ти каже някой от какво ти свети.
    По точка 2 - нямам идея за Варна.
    По точка 3 - може да е от много неща, като най елементарните са , провери бушона на круиза и стоп машинките на педалите.
    Относно питането за диагностика и майстор във Варна, ти препоръчвам два варианта: първо едно момче което се занимава само с Хонди и доста разбира, казва се Дидо тел.-0878977123 / сервиза му е някъде около Метро/ , или втория вариант , оторизирания сервиз на Хонда за Варна.
    / HONDA-CR-V-IIг. -> 2.2 i-ctdi (N22A2) // HONDA-CR-V-IIIг. ->2.2 i-DTEC (N22B3)/

    Коментар


    • #3
      От: Honda CR-V II (Facelift) - няколко въпроса

      Първоначално публикуван от emicha1 Преглед на мнение
      Здрасти.
      По точка 1 - Чека не трябва да свети, да може да свети от газовата, но без да я прочетеш грешката на диагностика, трудно може да ти каже някой от какво ти свети.
      По точка 2 - нямам идея за Варна.
      По точка 3 - може да е от много неща, като най елементарните са , провери бушона на круиза и стоп машинките на педалите.
      Относно питането за диагностика и майстор във Варна, ти препоръчвам два варианта: първо едно момче което се занимава само с Хонди и доста разбира, казва се Дидо тел.-0878977123 / сервиза му е някъде около Метро/ , или втория вариант , оторизирания сервиз на Хонда за Варна.
      Благодаря за отговора. Колата се сервизира при въпросния Дидо, откакто е взета. Общо взето с него коментирах тези три въпроса. За първия въпрос той каза, че е възможно да е от газовото, но явно ще трябва да се четат грешките. За втория въпрос няма представа, а за третия ще я погледне другата седмица, след като смени демпферната шайба на коляновия вал.

      Коментар


      • #4
        От: Honda CR-V II (Facelift) - няколко въпроса

        По въпрос 2 намери на картата къде се пресичат Братя Георгиевич и Ж.Кюри там има много читав газаджия и на Хондите е цар
        Land Rover Discovery II, V8 4.0
        VW Golf VI variant
        Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

        Коментар


        • #5
          От: Honda CR-V II (Facelift) - няколко въпроса

          Ето това ръководство, може да те насочи за проблема с круиза и да ти помогне:
          http://omanual.ru/Honda/CR-V/2/040300.HTML
          / HONDA-CR-V-IIг. -> 2.2 i-ctdi (N22A2) // HONDA-CR-V-IIIг. ->2.2 i-DTEC (N22B3)/

          Коментар


          • #6
            От: Honda CR-V II (Facelift) - няколко въпроса

            Първоначално публикуван от rosen_offroad Преглед на мнение
            По въпрос 2 намери на картата къде се пресичат Братя Георгиевич и Ж.Кюри там има много читав газаджия и на Хондите е цар

            Благодаря, ще го погледна.

            Първоначално публикуван от emicha1 Преглед на мнение
            Ето това ръководство, може да те насочи за проблема с круиза и да ти помогне:
            http://omanual.ru/Honda/CR-V/2/040300.HTML
            Благодаря! Ще го разгледам при първа възможност.

            Коментар


            • #7
              От: Honda CR-V II (Facelift) - няколко въпроса

              Първоначално публикуван от c0dy^ Преглед на мнение
              Здравейте, колеги! Колата е Honda CR-V II (Facelift) 2004-та година, 2.4 бензин/газ, автоматик. Тъй като колата я ползвам за служебна, но я експлоатирам като лична и се старая да я държа в добро техническо състояние, затова имам няколко въпроса. Първо да подчертая, че изчетох доста теми и мнения и открих малко полезна за мен информация. Не съм запознат с тези автомобили като цяло, затова предварително се извинявам, ако не се изразявам правилно. Въпросите са ми следните:

              1. Check Engine лампичката свети. Както написах по-горе, колата има и газов инжекцион. Майстор ми каза, че е възможно заради газовото да свети. Възможно ли е това, нормално ли е и ако не е нормално, къде във Варна мога да се доверя на качествена диагностика?

              2. Понеже това ми е първата бензинова кола, която по-често карам на газ (за добро или лошо, до момента само дизели съм карал и притежавал, затова нямам опит с бензиновите коли), разбрах, че трябвало да се прави профилактика на газовото или по-точно на изпарителя, нямам представа. Ще ме посъветвате ли къде във Варна да се доверя на качествен майстор, който се занимава с газови инжекциони?

              3. Колата има автопилот. Има бутон за автопилота на таблото, както и 3 копчета на волата. По спомен бяха "Set", "Resume", "Cancel". При скорост над 80 км/ч натискам копчето "Set". Светва лампичка на таблото, която индикира, че автопилота е включен, обаче в действителност, като си махна крака от газта и колата забива муцуната. Карал съм кола с автопилот и пътя Варна-Шумен съм го минавал с негова помощ, така че опцията да греша как се включва автопилота се надявам да е отхвърлена. Някакви идеи защо не работи автопилота или къде да я заведа да я погледнат за този проблем?

              Благодаря!
              Чакай и аз да ти мъцна малко,одавна не съм се включвал,"нема време".
              По тачка 1- успокои се бре-нищо и няма на колата,от газовия инжекцион ти свети,това е нармално,просто толкова кадърни са били монтиралите го майстори и не им се е занимавало да елеминират ланда сондата,за това свети чека.Обзалагам се ,че си я взел със светещ чек,карай и няма а се плашиш,не модифицира и не натрупва грешки от това,просто си свети,ако те дразни лепни едно черно тиксо и си свиркай,ако искаш да я изгасят,не си струва играчката и инвестицията.Пак ти повтарям нищо и няма на колата.И на първа генерация 147 кончетата и на повечето от тях свети лампата при монтаж на газова,и да я изгасят,след няколко километра пак си светва.
              По въпрос 2- познавам Варна ,но не познавам майстори.
              По въпрос 3-това с автопилота им е хроничен проблем на тези хамерикански модели-имало някакво моторче ли, реле ли трябва да намеря къде из руските сайтове го четох и давало фира.Искало само оригинално такова за подмяна,ментета не вършели работа,ще потърся темата в която го четох.
              п.п.Карай си Ферхондето и не и се оглеждай много-жеуиезна е,както викат Перничани.
              имах и Toyota Rav 4 2006g.
              Mitsubishi Lancer 2008g.
              Honda CR-V 1998г.
              Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

              Коментар


              • #8
                От: Honda CR-V II (Facelift) - няколко въпроса

                Първоначално публикуван от pavle Преглед на мнение
                Чакай и аз да ти мъцна малко,одавна не съм се включвал,"нема време".
                По тачка 1- успокои се бре-нищо и няма на колата,от газовия инжекцион ти свети,това е нармално,просто толкова кадърни са били монтиралите го майстори и не им се е занимавало да елеминират ланда сондата,за това свети чека.Обзалагам се ,че си я взел със светещ чек,карай и няма а се плашиш,не модифицира и не натрупва грешки от това,просто си свети,ако те дразни лепни едно черно тиксо и си свиркай,ако искаш да я изгасят,не си струва играчката и инвестицията.Пак ти повтарям нищо и няма на колата.И на първа генерация 147 кончетата и на повечето от тях свети лампата при монтаж на газова,и да я изгасят,след няколко километра пак си светва.
                По въпрос 2- познавам Варна ,но не познавам майстори.
                По въпрос 3-това с автопилота им е хроничен проблем на тези хамерикански модели-имало някакво моторче ли, реле ли трябва да намеря къде из руските сайтове го четох и давало фира.Искало само оригинално такова за подмяна,ментета не вършели работа,ще потърся темата в която го четох.
                п.п.Карай си Ферхондето и не и се оглеждай много-жеуиезна е,както викат Перничани.
                Благодаря, колега! Чека го спряха да свети, обаче след няколко дни пак светна. От газовото било и така ще се кара. Автопилота явно няма оправия, обаче излезе друг проблем. Понеже колата има климатик, има и копче за климатика, което, когато го натисна, светва. Обаче, дали ще съм го натиснал или не, няма разлика. Забелязал съм, че когато завъртя въртока, който включва "духалката" в купета, тогава се включва и компресора на климатика. Това ме навежда на някакъв ел. проблем. Водих колата отново при въпросния Дидо и той отрази проблема. Прати ме при негов съсед, който се занимава с климатици. Погледнаха релето, махнаха го и казаха, че не било от релето и трябвало по-обстойно да се прегледа. Друг приятел пък казва, че имало хонди, които били на този принцип, но ме съмнява да са така. Защо иначе ще имат копче за климатика? Дайте и вие вашите съвети, преди да се впусна във филма. Благодаря!

                Коментар


                • #9
                  От: Honda CR-V II (Facelift) - няколко въпроса

                  Ако си с климатроник, а врътката за посоката на въздушната струя е поставена към предно стъкло, при включване на врътката за вентилатора, автоматично ти се активира климатроника. Така е при Хонда, така е и при доста други марки - така че нямаш проблем.
                  / HONDA-CR-V-IIг. -> 2.2 i-ctdi (N22A2) // HONDA-CR-V-IIIг. ->2.2 i-DTEC (N22B3)/

                  Коментар


                  • #10
                    От: Honda CR-V II (Facelift) - няколко въпроса

                    Само с климатик е, няма климатроник, ако не се бъркам де. Ето една снимка, която взех от интернет, понеже в момента Хондата не е при мен да снимам.

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.JPG
Прегледи:1
Размер:39.8 КБ
ID:5710988

                    Коментар


                    • #11
                      От: Honda CR-V II (Facelift) - няколко въпроса

                      Няма значение, но понеже написа че е фейс,затова написах климатроник.
                      До колкото си спомням, дори и при първа ген. е така.
                      Това си е нормална функция, вид екстра, заложена във функцията на климатика ,когато врътката за посока на въздушната струя е на положение към предно стъкло. Това става, когато средната врътка е дадена да духа на топло, а дясната е на положение прозорец се предполага че ще имаш запотяване на стъклата от вътре и затова се включва този режим- за да премахне изпотяването.Също ако си включил бутона за циркулация на въздуха само в купето, той се изключва и започва да вкарва свеж въздух от вън.
                      Когато тази врътка, не е на последните две положения /в дясно/ не се включва.
                      А когато ти се включи и не искаш да работи, просто натискаш копчето и го спираш.
                      Пак ти казвам, не ровичкай излишно колата -това си е така.
                      Последно редактирано от emicha1; 16-04-16, 14:37.
                      / HONDA-CR-V-IIг. -> 2.2 i-ctdi (N22A2) // HONDA-CR-V-IIIг. ->2.2 i-DTEC (N22B3)/

                      Коментар


                      • #12
                        От: Honda CR-V II (Facelift) - няколко въпроса

                        Благодаря за обясненията. За момента нищо няма да пипам. Ще тествам тези дни въртоците и ще пиша отново.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Honda CR-V II (Facelift) - няколко въпроса

                          Така е. Не пипай колата ами я карай . Наздраве!
                          -------Honda CR-V 128к.с.--------
                          "Нищо не е толкова лошо, колкото изглежда !"

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X