Обява

Свий
Няма добавени обяви.

По различен проблем с деференциала на Црв 2001г

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • По различен проблем с деференциала на Црв 2001г

    Колеги колата а имам от скоро след покупката смених маслото и шумовете при пълен завой изчезнаха. Минал съм около 500 км и сега качих зимни гуми Тойо японски много запазени , разликата между предните и задните е минимална. Щом излезнах от сервиза започнах да чувам шум отзад , след като покарах установих че шума го има до около 80 км и много се влияе от подаването на газ - щом подам газ шума почти спира, като пусна педала почва едно по силно виене отзад. Кажете какво да направя , според мен не е от гумите- разликата е много малка Благодаря предварително !

  • #2
    От: По различен проблем с деференциала на Црв 2001г

    Трябва ти човек със същата кола, да се повози на твоята !
    HONDA CR-V RD1 126 hp Auto JDM
    Mitsubishi Pajero 2.5 intercooler turbo EX

    Коментар


    • #3
      От: По различен проблем с деференциала на Црв 2001г

      Трябва да пробваш с еднакви гуми .
      0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

      Коментар


      • #4
        От: По различен проблем с деференциала на Црв 2001г

        Ако преди смяната си нямал този шум, и нищо друго не си правил по колата, проблема е от "много запазените гуми".
        При монтажа, спазена ли е посоката на търкаляне на гумите?
        / HONDA-CR-V-IIг. -> 2.2 i-ctdi (N22A2) // HONDA-CR-V-IIIг. ->2.2 i-DTEC (N22B3)/

        Коментар


        • #5
          От: По различен проблем с деференциала на Црв 2001г

          Гумите са почти не различими от нови разлика в четирите почти няма. Озадачава ме факта че вие и при изключена предавка. Освен това при скорокст 80-90 км възможно ли е пак да предава към задния мост. Голяма загатка ми е!

          Коментар


          • #6
            От: По различен проблем с деференциала на Црв 2001г

            Ако има разлика в оборотите на преден и заден диф, скоростта няма значение, т.е. ще се включва при всякаква скорост.
            Размени гумите - предни/задни, и виж дали шумът ще се премести отпред.
            Между другото, как разбра, че гумите почти нямат разлика?! Сравнявал съм еднакви по размер, чисто нови гуми от различни марки и имат видима разлика в диаметър.
            Също така, ако вземеш една гума от задвижващ мост и една от незадвижващ, ще установиш, че има разлика в износването на протектора. Различните коли също износват гумите различно.
            Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto, Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

            Коментар


            • #7
              От: По различен проблем с деференциала на Црв 2001г

              Първоначално публикуван от DIZELA_86 Преглед на мнение
              ... щом подам газ шума почти спира, като пусна педала почва едно по силно виене отзад.
              На кола само със задно това е епитаф за диференциала - разбита двоица пиньон/корона.

              Коментар


              • #8
                От: По различен проблем с деференциала на Црв 2001г

                Първоначално публикуван от DIZELA_86 Преглед на мнение
                Колеги колата а имам от скоро след покупката смених маслото и шумовете при пълен завой изчезнаха. Минал съм около 500 км ......
                Значи възможно е, щом си имал преди тези шумове, след смяната на маслото те най-вероятно да не са изчезнали напълно, а само да са намалели. Затова след първата смяна, е хубаво да минеш около 500-1000 км. и отново да смениш маслото на диференциала. То и така го препоръчват да се прави ,във всички теми свързани с шумовете при диференциала при СРВ.
                Също важен фактор е и самото масло което сипваш, разисквано е многократно - трябва си оригинално на Хонда.
                Пак не казваш, дали при монтажа на гумите е спазена посоката на въртене /ако има такава/, също си мисля, че е възможно и шарката на гумата да е гадна и да е доста шумна и това да те заблуждава, че имаш проблем с шум в задния диференциал.
                Миналата седмица, сложих чисто нови зимни гуми /BRIDGESTONE-80-EVO/ доста меки , а и сравнително безшумни по каталог, но когато пусна колата по инерция, при спряна музика, услушвайки се за шумове, усещам едно леко виене, което при летните го нямаше. Също като при теб, при подаване на газ първо намалява и в последствие изчезва.
                Та затова казвам, че може да е от гумите и да си втълпяваш че шума идва от диференциала.
                / HONDA-CR-V-IIг. -> 2.2 i-ctdi (N22A2) // HONDA-CR-V-IIIг. ->2.2 i-DTEC (N22B3)/

                Коментар


                • #9
                  От: По различен проблем с деференциала на Црв 2001г

                  Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                  На кола само със задно това е епитаф за диференциала - разбита двоица пиньон/корона.
                  И ако старите гуми са били по-шумни са заглушавали виенето на дифа, сега новите са по-тихи и го чуваш.
                  +1 за дифа
                  Honda CRV-1998 г. 128 к.с. продадена
                  Honda CRV- 2004 г. 150 к.с. бензин

                  Коментар


                  • #10
                    От: По различен проблем с деференциала на Црв 2001г

                    Добър вечер колеги , днес карах, слушах джипа и нищо не разбрах, дигаха на крик но резултат няма. В крайна сметка си изкарах колата а джипа оставих до изясняване на проблема . Мога да кажа само че гумите ги свалих от кола , 4-те са еднакви разликата е нормална между неравномерно то износване между предните и задни гуми модела е toyo gsi 5 . Ако е от гумите защо при скорост 20 км в час пак се чува шум!

                    Коментар


                    • #11
                      От: По различен проблем с деференциала на Црв 2001г

                      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                      На кола само със задно това е епитаф за диференциала - разбита двоица пиньон/корона.
                      Да де, ама тази кола е само със предно. При нормална експлоатация натоварването на двойката пиньон/корона тук е обратно т.е. короната "върти" пиньона, а пък пиньона, грубо казано, не върти нищо, защото не е постоянно зацепен към кардана. Положението се обръща, когато пробуксува едно от предните колела. Чак тогава кардана и пиньона се зацепват, и пиньона започва да върти короната.

                      Ако все пак има проблем в двойката пиньон/корона, то аз мисля, че този проблем ще да е в предния диф. Там има две двойки пиньон/корона. Едната е стандартната за всяка кола с предно. Другата двойка е тази, която предава движението към кардана, а това става със втори зъбен венец, монтиран на стандартната корона, и втори пиньон, който пък е постоянно зацепен за кардана.

                      В този ред на мисли, аз се присъединявам към мнението на Емича - кофти гуми, или още една смяна на масло в задния диф.
                      Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto, Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

                      Коментар


                      • #12
                        От: По различен проблем с деференциала на Црв 2001г

                        Първоначално публикуван от krasi-mir Преглед на мнение
                        Да де, ама тази кола е само със предно. При нормална експлоатация натоварването на двойката пиньон/корона тук е обратно т.е. короната "върти" пиньона, а пък пиньона, грубо казано, не върти нищо, защото не е постоянно зацепен към кардана. Положението се обръща, когато пробуксува едно от предните колела. Чак тогава кардана и пиньона се зацепват, и пиньона започва да върти короната.
                        Това е безкрайно идеализиран модел.

                        В реалността имаш паразитна мощност която се предава между двата моста винаги. Дали е напред или назад зависи от много фактори. Разбит диференциал най-често вие именно в случая когато той предава мощност към кардана.

                        Коментар


                        • #13
                          От: По различен проблем с деференциала на Црв 2001г

                          В края на краищата кое е вярно:
                          разликата между предните и задните е минимална
                          Гумите са почти не различими от нови разлика в четирите почти няма
                          4-те са еднакви разликата е нормална между неравномерно то износване между предните и задни гуми
                          Но ако правилно разбирам, износването не е фактор който влияе в случая при теб.

                          Пак те питам за това:
                          Пак не казваш, дали при монтажа на гумите е спазена посоката на въртене /ако има такава/
                          Относно това:
                          Ако е от гумите защо при скорост 20 км в час пак се чува шум!
                          Казах ти ,че веднага след смяната на новите гуми при мен, се получи подобен шум и е 100% от гумите защото преди смяната го нямаше, а проблем с шум в диференциала нямам.
                          За да се убедиш, сложи си пак старите гуми и виж дали го има този шум, ако го има, сменявай пак маслото в дифа и виж какво ще стане.
                          И ако обичаш ,изтълкувай това по-подробно:
                          дигаха на крик но резултат няма
                          И последно питане , защото нямаш навик да четеш и отговаряш, на това което те питаме - Какво масло сложи в диференциала, при смяната му?

                          П.П. Ако залагаме :
                          -1 за диференциала ако е с правилното масло, + 1 за гумите.
                          / HONDA-CR-V-IIг. -> 2.2 i-ctdi (N22A2) // HONDA-CR-V-IIIг. ->2.2 i-DTEC (N22B3)/

                          Коментар


                          • #14
                            От: По различен проблем с деференциала на Црв 2001г

                            Колега още не знам човек който да си е обърнал посоката на гумите, маслото го взех от представителство на Хонда специално за деференциала. Вече доста години съм шофьор за да правя такива новобрански грешки. Относно гумите пак казвам купихте от човек карани са две зими , за мен са неразличими от нови, нормално е да имат минимална разлика между предните и задните. Когато дигнах задния мост на крик нямаше резултат защото все още не ми е ясен механизма на Црв.

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X