Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Още едно английско ЦРВ във форума !

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Още едно английско ЦРВ във форума !

    Здравейте колеги, от два дни вече съм собственик на ЦРВ 2001г. 147к.с. Колата е докарана от Англия на самоход в много добро състояние я заварвам. На 142000 мили учуден съм че с изключение на часовника всичко работи. Бях доста учуден от вървежа на колата просто не дава да и се даде газ. Като забележки намирам много силно тропане във предницата, свети оранжевата лампа на таблото /този дето ми я докара казва че свети заради сменения катализатор, но защо ли не му вярвам/. Друг проблем който разбрах е хроничен шум в деференциала /утре ще сменя маслото да видя какво ще стане/. Като начало много ми хареса, но в последствие ми се струва че за японска кола 2001 година, има какво да се иска. Дребните неща които не ми харесват и много ме дразнят са:
    -щтракане на предните врати при отваряне и затваряне /мисля че са обтегачите, пръсках ги с спрей но няма ефект/ Ако има решение подсказвайте ?
    - Предна лява врата при затваряне леко подпира /кеси на долу/
    - По твърд съединител от нормалното но без проблеми.
    Кото цяло е много запазена /баща ми казва че едно време като си е купувал нова волга е имала повече забележки от тази Хонда/
    Трябва да се газефицира но още се чудя газ или метан!
    За сега е това утре ще направя снимки! Лека вечер и наздраве на всички хондаджии !

  • #2
    От: Още едно английско ЦРВ във форума !

    Колега ако може дай първите шест позици на номер рама. Ааа честито. Много радости да изживееш с нея и да нямаш големи ядове.

    Коментар


    • #3
      От: Още едно английско ЦРВ във форума !

      Честито! Нека да те радва и слуша дълги километри.

      Като за 15 годишна лелка, забележките не са много. По-скоро нормални за възрастта и поправими неща. Много се чудя на хората, които вярват, че видиш ли - щом била японска или немска кола, значи не се разваля.

      От обща култура:

      - щом лампата свети, добре е да се прочетат грешките , които излизат. Катализатора е много вероятно да е махнат лично от продавача, заменен с тръба или резонаторно гърне и после продаден, да се изкарат някакви смешни пари. Да, но тия коли са с 2 ламбда сонди и веднага хващат махането му. Имаше вариянт за лъжене на втората ламбда сонда с втулка ...

      - това щракане на вратите - последната година 4 различни автомобила на познати го правят това нещо. Със смазване не се оправя. Механизма на обтегача се чупи. Самия обтегач върви между две ролки. И при четирите коли, осите на тези ролки бяха счупени и ролките стояха на криво. Чуваше се точно зверско щракане, все едно че нещо се троши вътре. Общо взето се сваля кората на вратат и се сменя целия механизъм - от морга или нов.

      - Твърд привърженик съм на газта. Последните години, аз не виждам смисъл от метан. Едва ли ще въртиш по 50-60 000 км годишно. Не си струват тежките, обемисти бутилки и намалената автономия с едно зареждане. Пък и тази Хонда си плаче за тороидална бутилка на мястото на резервната гума.
      Nissan Terrano 2,7 TDI

      Коментар


      • #4
        От: Още едно английско ЦРВ във форума !

        Честито, и много безавариини!

        Предницата - най-вероятно са биалетки, и/или вътрешни накрайници на кормилната рейка. Тампоните и шарнирите по носачите по-рядко дават фира. Не знам, колко тежат метановите бутилки, но със слагането им рискуваш колата перманентно да добие форма "немска овчарка" Tя и сега, предполагам, е с разчекнати задни колела.

        Да провериш и каретата на кардана, щом задния диф стърже. Огледай, ако вече не си го направил, праговете, най-вече в задния им край, и задните вежди. Декоративните пластмасови прагове задържат мокра гняс, и прага заминава. Дори и да нямат дупки сега, а само повърхностна ръжда, вероятността напролет да кърпиш прагове е голяма. Изпитано на собствен гръб, с другия японски "джип" от подписа ми, докаран от Острова.
        Ако има капандура на покрива, провери отводнителните канали, и огледай за влага около сенниците. Също и отводнителните канали в коритото под чистачките.
        Последно редактирано от krasi-mir; 10-09-15, 08:41.
        Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto, Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

        Коментар


        • #5
          От: Още едно английско ЦРВ във форума !

          Първоначално публикуван от krasi-mir Преглед на мнение
          Честито, и много безавариини!

          Предницата - най-вероятно са биалетки, и/или вътрешни накрайници на кормилната рейка. Тампоните и шарнирите по носачите по-рядко дават фира. Не знам, колко тежат метановите бутилки, но със слагането им рискуваш колата перманентно да добие форма "немска овчарка" Tя и сега, предполагам, е с разчекнати задни колела.

          Да провериш и каретата на кардана, щом задния диф стърже. Огледай, ако вече не си го направил, праговете, най-вече в задния им край, и задните вежди. Декоративните пластмасови прагове задържат мокра гняс, и прага заминава. Дори и да нямат дупки сега, а само повърхностна ръжда, вероятността напролет да кърпиш прагове е голяма. Изпитано на собствен гръб, с другия японски "джип" от подписа ми, докаран от Острова.
          Ако има капандура на покрива, провери отводнителните канали, и огледай за влага около сенниците. Също и отводнителните канали в коритото под чистачките.
          През нощта валя, сутринта като прочетох огледах за влага в купето долу в краката беше сухо, от лявата страна около сенника също, но от дясната в десния край на сенника и над вратата беше мокро. Направо откачих отворих шибидаха и огледах имаше малко вода от дясно, сега се чудя какво да правя дали да опитам с компресор да продухам отвора на търбичката или да намажа хубаво със силикон да затворя и повече да не отварям и без това при климатик за какво ми е шибидах. На канал прегледахме предницата , диагнозата беше тампони на стабилизиращата щанга друго всичко е здраво. Утре ще ходя във хонда във София за масло за диференциала и ще питам за оригинални тампони. Приотпуснат съединител има лек шум предполагам че е от скоростите, незнам дали смяна на масло в кутията ще помогне.Колата до последно е минавала във сервиз дали във Хонда могат да кажат кога е сменяван ремъка ? Общо взето жълтурите са се изложили с дребни дразнещи неща, москвича ми беше на 33 години и капка не капваше в купето, а тук 14 години и вода в купето, предните прозорци като чели пропускат вятъра при по висока скорост и така по късно ще кача и снимков материал.

          Коментар


          • #6
            От: Още едно английско ЦРВ във форума !

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:honda.jpg
Прегледи:1
Размер:117.0 КБ
ID:5680158Натиснете снимката за да я уголемите

Име:honda 2.jpg
Прегледи:1
Размер:149.7 КБ
ID:5680159Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20150910_154542.jpg
Прегледи:1
Размер:121.1 КБ
ID:5680160
            Последно редактирано от DIZELA_86; 10-09-15, 22:03. Причина: още снимки

            Коментар


            • #7
              От: Още едно английско ЦРВ във форума !

              мотора и шибидаха където се събира вода. http://www.honda.bg/service.php?id=29 това предлагат за диференциала.

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X