Обява

Свий
Няма добавени обяви.

2.0 I-VTEC - 156 кс - на Хонда Акорд

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: 2.0 I-VTEC - 156 кс - на Хонда Акорд

    Първоначално публикуван от zero Преглед на мнение
    Иска да каже че двигателя е ни в клин ни в ръкав с 20 на 2 ра е с има няма 1200-1300 об, от там и никва тяга при подаване на газ докато не се развърти малко то тва за повечето бензинки важи И твоята е така, пробваи я от 20 на 2 ра колко бързо ще наеме
    Това (а и #4) за конкретната питанка Автомобил, или по принцип?
    А тези простотии се правят от името на всички ни.
    Даника
    Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

    Коментар


    • #17
      От: 2.0 I-VTEC - 156 кс - на Хонда Акорд

      4 е за конкретния, а това беше по принцип за ръчките бензинки
      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
      Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

      Коментар


      • #18
        От: 2.0 I-VTEC - 156 кс - на Хонда Акорд

        На 3-та с 5500 оборота на право лети......
        +1 за 1-ва Генерация.
        Honda CR-V B20Z 2001

        Коментар


        • #19
          От: 2.0 I-VTEC - 156 кс - на Хонда Акорд

          Първоначално публикуван от zero Преглед на мнение
          Иска да каже че двигателя е ни в клин ни в ръкав с 20 на 2 ра е с има няма 1200-1300 об, от там и никва тяга при подаване на газ докато не се развърти малко то тва за повечето бензинки важи И твоята е така, пробваи я от 20 на 2 ра колко бързо ще наеме
          Цъ!Мойта не е така!Даже има нещо по интересно.Примерно на светофар,леко първа и след това веднага втора и е като автомат майка и стара до 5000 оборота на 2-ра нема ти казвам как се реже и е с 300 метра пред другите коли.
          Иначе,то и състезателна кола като не я вкараш в обороти,ми тя обикновено гасне,а пък нашите бавно набират-Това е нормално!

          Първоначално публикуван от HONDAEXPLORER Преглед на мнение
          Прав е човека Павка....Та такива работи, тва да не ти е CR-V I с грандиозен въртящ момент по цялата скала на оборотите дето само казва "Фиуууууууу" и отминава.
          Много точно описа 1-ва генерация р-р-р-р-р-р-р фиу-у-у-у-у!!!Ми мойта така се движи,е случва се по някои път на 5-та с 40-50 да "чука аванса"в някое населено място,като река да резна някои трактор перкащ на 9-та с 40км/ч,мъ то това е от склерозното задкормилно устройство
          имах и Toyota Rav 4 2006g.
          Mitsubishi Lancer 2008g.
          Honda CR-V 1998г.
          Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

          Коментар


          • #20
            От: 2.0 I-VTEC - 156 кс - на Хонда Акорд

            Аз от как си купиш автоматик редовно ми чука аванса на хондата, щото от 30-40 на 5 та искам да тръгне и се чудя що не превключва и тъкмо да се притесня че се е прецакал автоматика и се сещам че съм в колата с ръчните
            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
            Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

            Коментар


            • #21
              От: 2.0 I-VTEC - 156 кс - на Хонда Акорд

              случката с 20кмч зад камиона ОЧЕВИДНО е на някой голям баир... На равно няма да има проблем...
              Ръчните СК се водят по-бързи, но с много важната уговорка, че държиш колата в нереално високи обороти...
              Във всекидневието е нормално да се движиш /бензинова кола/ между 2000 и 3000 оборота и затова, когато ти потрябва "цЕлата газ", търсиш да свалиш 2 предавки надолу...
              Автомата ти спестява "ръчкането"
              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

              Коментар


              • #22
                От: 2.0 I-VTEC - 156 кс - на Хонда Акорд

                Първоначално публикуван от zero Преглед на мнение
                Аз от как си купиш автоматик редовно ми чука аванса на хондата, щото от 30-40 на 5 та искам да тръгне и се чудя що не превключва и тъкмо да се притесня че се е прецакал автоматика и се сещам че съм в колата с ръчните
                Явно карането на скутер много ти влияе
                имах и Toyota Rav 4 2006g.
                Mitsubishi Lancer 2008g.
                Honda CR-V 1998г.
                Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

                Коментар


                • #23
                  От: 2.0 I-VTEC - 156 кс - на Хонда Акорд

                  Благодаря ви колеги за мненията, много ми помогнахте в избора.

                  Акорда е супер кола. Даже е много супер. Автомата е съвършен, смяната от перата на волана е моментална, има режим за каране само на ръчни и поведението и триковете са на 90 процента като с ръчна ск кутия.

                  Ставам луд фен на Хонда. Само който не се е качвал не е разбрал какъв дух има в тия коли. Няма нещо лукс или глезории но не ти се слиза от нея.

                  Двигателя на мене лично ми е малко слаб. Субективно 150 те коня на дизела са много повече от 150 на бензина. Разхода в града е плашещ. Извън градско 500 км подбалкански е 7.7 на 100км.

                  Скорости от 140 и на горе не се усещат, става за магистрала и дълги пътувания без спиране. Много е тиха.

                  Нещо ми тропка в окачването или в главата но го следя внимателно.
                  Колата както и да изглежда е много по-малка като багажно пространсто от Пасат, Авенсис, Волво. Който търси голям багажник не е за него. Но е много по-ергономична на предните места. Учудващо напредничаво мислене в тия Японци за 2008 година модел.
                  Т5
                  Crossrunner

                  Коментар


                  • #24
                    От: 2.0 I-VTEC - 156 кс - на Хонда Акорд

                    Да ти е честита и със здраве да си я карате
                    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                    Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                    Коментар


                    • #25
                      От: 2.0 I-VTEC - 156 кс - на Хонда Акорд

                      Честито, и много безаварийни!
                      Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
                      Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
                      Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

                      Коментар


                      • #26
                        От: 2.0 I-VTEC - 156 кс - на Хонда Акорд

                        Честито и от мен и безпроблемно използване.
                        По повод "тропкането" - до колкото си спомням, гледаше за нова кола от магазина, така че най-вероятно е в главата.
                        / HONDA-CR-V-IIг. -> 2.2 i-ctdi (N22A2) // HONDA-CR-V-IIIг. ->2.2 i-DTEC (N22B3)/

                        Коментар


                        • #27
                          От: 2.0 I-VTEC - 156 кс - на Хонда Акорд

                          От чисто любопитство
                          Първоначално публикуван от Haji Преглед на мнение
                          ... Разхода в града е плашещ. ...
                          Колко плашещ? Просто за леко сравнение с моя 4-степенен автомат, в CR-V 2-ра ген., 2.0 i-vtec. Аз се въртя около 13, сутрин/вечер до работа и обратно. Единия обект ми е на 2.5 км, а другия на 8 км в едната посока.
                          Кой ти е кода на двигателя, моя е К20А4?
                          Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
                          Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
                          Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

                          Коментар


                          • #28
                            От: 2.0 I-VTEC - 156 кс - на Хонда Акорд

                            Първоначално публикуван от krasi-mir Преглед на мнение
                            От чисто любопитство

                            Колко плашещ? Просто за леко сравнение с моя 4-степенен автомат, в CR-V 2-ра ген., 2.0 i-vtec. Аз се въртя около 13, сутрин/вечер до работа и обратно. Единия обект ми е на 2.5 км, а другия на 8 км в едната посока.
                            Кой ти е кода на двигателя, моя е К20А4?
                            Да 13 е! Ама това си е за страх. А и още не съм натрупал статистика за да мога да съм сигурен. Кода е R20A3
                            Т5
                            Crossrunner

                            Коментар


                            • #29
                              От: 2.0 I-VTEC - 156 кс - на Хонда Акорд

                              Да не ти тежи крака много, или да те изкушават лопатките на волана
                              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                              Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                              Коментар


                              • #30
                                От: 2.0 I-VTEC - 156 кс - на Хонда Акорд

                                Слави, не знам за неговото краче, ама моЙто десното е с 2 номера по-големо от лявото На светофара тръгвам на границата на буксуване, вдигам 50 км/ч, и тогава връщам газта. Разбирай, автомата превключва около 3000 об/мин, т.е. при вече включен v-tec. А и VTC-то явно отчита рейсърските ми мераци и ме черпава доволно с гориво. Ама тва 13 и мен взе да не ме кефи, та тия дни започнах да се уча, как се потегля нормално, с превключване до 2200 об/мин, т.е. преди v-tec
                                Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
                                Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
                                Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X