Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Заден диференциал проблем

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Заден диференциал проблем

    След два дни каране в сняг изведнъж започна при пълен завой отзад да подскача и да тропа все едно затяга диференциала. Досега не е имала такъв проблем, огледах отдолу и имаше доста лед по гредата и навсякъде, като самата греда е пълна с лед. Маслото на задния диференциал е сменено преди 20 000 км., утре чакам да получа ново масло и ще го сменя. Възможно ли е изведнъж маслото да издаде багажа или причината е в леда?
    Honda CR-V, 2001 147 h.p.
    Citroen C4, 1.4 vti

  • #2
    От: Заден диференциал проблем

    И забравих да питам от долната пробка на заден диференциал източвам, а от горната наливам докато започне да връща от горната ли? С какво наливате от горната пробка, с шишето май няма да стане.
    Honda CR-V, 2001 147 h.p.
    Citroen C4, 1.4 vti

    Коментар


    • #3
      От: Заден диференциал проблем

      Иди в сервиз.
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • #4
        От: Заден диференциал проблем

        Сервиз хубаво ама на 30.12. е трудно затова викам неволята
        Honda CR-V, 2001 147 h.p.
        Citroen C4, 1.4 vti

        Коментар


        • #5
          От: Заден диференциал проблем

          Според мен маслото няма как да сдаде багажа ей така. Ако много си въртял/боксувал и маслото в дифа е позагряло, може да го е изхвърлило (избило) ... абе Маркони го обясняваше някъде това. Ама ще вземе да скибуца да свири и малко или много ще работи.
          Смени маслото, ама вероятно не е от него.
          Успех

          п.п. Гледам че си от Русе, Маркони ти е градски, ако можеш го потърси, стига да не е хванал на някъде
          Последно редактирано от mohera; 30-12-14, 07:29.
          Страхът от свободата е един от основните страхове на човека. И все пак той иска да бъде свободен.
          И в същото време я ограничава-застраховки, ипотеки,
          вярвания, обичаи, религии, общности, идеологии, догми, политически движения...

          Коментар


          • #6
            От: Заден диференциал проблем

            Тогава да ти дам малко акъл, ама щом не си го правил досега-трудно...

            Значи-най-напред ти трябва канал, или подемник. Ако не ти е удобно да работиш-няма да се получи.
            С чук обработваш добре пробките, че са като заварени-трудно се развиват. Та чука играе сериозна роля в развиването. Ако корпуса на диференциала е алуминиев-по-внимателно с чука, че може да се спука. Почистваш добре отвора на пробката, за да може да влезе добре инструмента ти. Не знам с квадрат или с шестограм ти е пробката. Ако е квадрат-върток от гидория влиза точно, но има два размера-1/2 или 3/8, ще видиш кой ти пасва.
            После с помощта на тръба нанизана върху въртока напъваш и внимаваш да не се изплъзне въртока от пробката. Ако имаш възможност да чукаш по въртока докато напъваш-още по-добре.

            От долната пробка източваш маслото, и наливаш от горната, докато маслото се покаже на долния ръб на отвора. Това е точното ниво.
            С какво се налива-има такива бутилки с тръбичка която е вградена в капачката, пъхаш тръбичката в отвора и стискаш бутилката.
            Може и с шприц, ама най-вероятно нямаш. Ако има място-може да сгънеш една ламаринка под прав ъгъл по дължина, като трябва ламаринката да може да влиза в отвора. Държиш я под наклон за да се стича маслото, и наливаш на тънка струйка в горния край. Правил съм го това упражнение едно време, ама става бавно и трудно.

            Абе разкарай се малко-не може да няма отворен сервиз.
            А и надали проблема ще ти е от маслото...
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • #7
              От: Заден диференциал проблем

              Първоначално публикуван от MIMO74 Преглед на мнение
              След два дни каране в сняг изведнъж започна при пълен завой отзад да подскача и да тропа все едно затяга диференциала. Досега не е имала такъв проблем, огледах отдолу и имаше доста лед по гредата и навсякъде, като самата греда е пълна с лед. Маслото на задния диференциал е сменено преди 20 000 км., утре чакам да получа ново масло и ще го сменя. Възможно ли е изведнъж маслото да издаде багажа или причината е в леда?
              Да не ти е тръгнало 4х4-то на почивка? Ако остане в полузацепено положение, горе-долу такива ги върши. Втори вариант - да имаш LSD отзад. По начало май не ти се полага, но не е като да е невъзможно. Вдигни задните колела и завърти полека едното. Ако другото тръгва в същата посока, ще е интересно.
              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

              Коментар


              • #8
                От: Заден диференциал проблем

                Да дам отчет по проблема. Източихме старото масло от диференциала, което излезе пресечено с цвят на боза. Маркуча на отдушника на диференциала се оказа скъсан от щуцера където влиза в гредата и явно е глътнал вода от там, беше се наврял до единият шарнир и си смуче водица. Сега след наливане на ново масло и изминати 10-на км. с насилствено прибуксуване притрисането намаля осезаемо и премина в пристъргване. Ще покарам така и след празниците ще сменя отново маслото в диференциала.
                Honda CR-V, 2001 147 h.p.
                Citroen C4, 1.4 vti

                Коментар


                • #9
                  От: Заден диференциал проблем

                  Сложи му и еднa добaвкa зa трaнсмисии и диференциaли .Имa добрa нaСТП зa 4х4 бронирaни мaшини,сипaх в двaтa дифa и съм много доволен .Вчерa въртех яко в еднa дълбокa пряспa,тa озорих всичко,но излезе срaвнително лесно и мaлко рaботa с късaтa лопaткa,дифовете пеят,дa чукнa нa дърво.Стружки имaше ли в дифa?
                  Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Заден диференциал проблем

                    Тва с добавките...мисля, че в случая не е добра идея.Хонда си правят някво масло за техните си коли и навсякъде се препоръчва да се сменя само с тяхното масло. Не е и скъпо и се намира. Но май в тази ситуация ще трябва да се подмени маслото в цялата система. А как става това си немам идея.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Заден диференциал проблем

                      Добавките са профилактични , подпомагащи защитата и подобряващи смазването във всякакви температурни диапазони!Те всички марки си препоръчват маслата,а аз винаги съм си карал МПСтата с добавки и в моторите и в трансмисиите и оплаквания нямам ,само добри наблюдения и впечатления,говориме обаче за профилактични добавки ,не ремонтни за ДВГ ,такива за трансмисии няма!
                      Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Заден диференциал проблем

                        Да продължа с развитието, може да е от полза на някой колега. Карах 10 дена след смяната на маслото и го източихме, излезе отново пресечено. Наляхме ново масло и след като изминах 100-на километра го смених отново, като този път не беше пресечено. Засега все още притриса при пълен ляв или десен, а преди буквално спираше при пълен ляв и пълен десен. Сега ще карам така и да видя ще се подобрят ли нещата.
                        Honda CR-V, 2001 147 h.p.
                        Citroen C4, 1.4 vti

                        Коментар


                        • #13
                          От: Заден диференциал проблем

                          Тъй като проблема продължава остава да пробвам процедурата с полиране на дисковете. Нямам възможност да вдигна и четирите колелета във въздуха и доста почетох в нета за друг начин. Там видях следният вариант - вдига се едно предно колело във въздуха, останалите три, които са на земята се подпират, издърпва се напълно ръчната спирачка и се привежда колата в движение с нежно отпускане на съединителя, колелото вдигнато във въздуха започва да се движи полека и така полира дисковете на диференциала. Дали тази процедура ще проработи, при положение, че преди съм пробвал при вдигната във въздуха кола да превъртя предно колело и с него тръгват двете задни, а другото предно не помръдва.
                          Honda CR-V, 2001 147 h.p.
                          Citroen C4, 1.4 vti

                          Коментар


                          • #14
                            От: Заден диференциал проблем

                            Колега как пробва да въртиш предното колело? Защото аз като вдигна двете предни колела във въздуха и завъртя едното напред другото тръгва да се върти на зад. Аз правих полиране по метода на Goblin, защо да не можеш да вдигнеш колата?
                            Аз го направих по следния начин: вдигам първо предна лява гума с крика доста високо и подложих една голяма цепеница(кръгла и голяма), после предна дясна и на нея пак подложих цепеница, след това задните - сложих крика отзад по средата някъде сега не се сещам точно къде и вдигнах цялата задница (ще погледна ако те интересува) като за тях нямах цепеници и намерих два бордюра бетонни (тъкмо правеха ремонт на тротоара) подложих по една дъска само на бордюра.В началото имаше малък проблем като вдигнах предницата и после задницата се оказа, че предните цепеници идват ниски и опираха гумите, и се наложи да ги до повдигна като подлагах и на крика да има ход. Та така направих процедурата и събрах доста зяпачи от квартала които първо ми казваха, че няма да мога да я вдигна във въздуха
                            Последно редактирано от koko__2002; 13-01-15, 12:18.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Заден диференциал проблем

                              Проблема ми е, че нямам с какво да я подпра, няма около мен и дълги цепеници, чака ме е яд, че на баща ми нацепихме дървата есента. А за въртене на предното колело съм пробвал вдигната на подемник - като въртя предно тръгват и двете задни, а другото предно стои на място, а задните като завъртя едното другото тръгва в обратна посока. Това го пробвах при първата смяна на маслото, по съвет от тази тема.
                              Honda CR-V, 2001 147 h.p.
                              Citroen C4, 1.4 vti

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X