Здравейте колеги.Вече повече от месец и аз станах собственик на Хонда.Постепенно я обслужих , газифицирах , сложих нови гуми и уж всичко беше ОК ,когато забелязах два проблема и затова ще се консултирам с Вас.Първия проблем се появи вчера и след около километър градско каране изчезна сам.Става въпрос за следното ,спирам на кръстовище ,натискам съединителя и усетих течността все едно преминава през гумичките и започна да отделя високо горе.След още няколко кръстовища всичко се върна в предишното положение.Другия проблем е по страшен.Преди да направя смяна на маслото по ред причини и навъртях 1500км. , като следях маслото и то не помръдваше , смениха го с Agip 10v40 и сега за 2000км. е на минимума изчетох доста теми по форумите ,но аз започвам да си мисля и за качеството на маслото , а и моя грешка ,че когато взех колата от сервиза за смяна на масла ,не погледнах какво показва на щеката.Сега мисля преди да се вкарвам във филми да пробвам с друго масло , в сервиза които направих обслужването на ролки ремъци и т.н. , ги помолих да огледат всичко и което е за смяна да бъде сменено и тяхното мнение беше ,че автомобила е перфектен.Моля някой ,ако е имал такива проблеми да сподели.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
HONDA C-RV 1 генерация -147к.с.
Свий
X
-
От: HONDA C-RV 1 генерация -147к.с.
Когато взех моята ,смених маслото с BMW 10W40. Изгори ми близо 1 литър ,за 10 000 хил.Втората смяна беше с Мобил 10W40. Но в сервиза въпреки че ги предупредих че лови 3.3 литра, сипаха 3.5 литра и маслото стигна до максимума. До смяна изгори от максимум до минимума на щеката и половината литър останал в тубата. Третата смяна беше пак с Мобил ,но сипано до средно положение на щеката.За близо 3 хил. е изгорила около 200 мил. И много зависи от скоростта на движение.При повече газ ,освен бензин/газ гори и масло.CR-V 2.0i RVSi 147PS
-
От: HONDA C-RV 1 генерация -147к.с.
Провери си течността за съединителя,може да е под минимума.Възможно е също или горната или долната помпа да правят мизерии.На бившата ми Хонда се оказа точно от горната...
Не си прави шеги с това,мен ме остави на едно кръстовище..
По вторият въпрос : отзад пуши ли видимо ( не говоря за кондензни пари при студено време ). Компресия мерена ли е?First Man, then Machine!
Lada Niva
Honda XR 400
Коментар
-
От: HONDA C-RV 1 генерация -147к.с.
По първи въпрос, смени си течноста на съединителя, елементарно е, тогава ако помпата е проблемна ще текне, ако течноста е била кофти с боклуци ще ти изезне този проблем, макар че при хондите с тея помпи педала на съединителя се държи малко странно по някога, и моя като я карам някъде по балканите и го ползвам по често понякога оставам с усещането че го пускам но педала не се е вдигнал, и наистина като го подбутна с крака от долу се довдига до краи, но после си няма дерт, така вече няколко години дори след смяна на течността, новата ми горна помпа седи в готовност в багажника но така и не съм я сменял
По втори въпрос, щом не си сигурен какво е показвала щеката като си си взел колата не се шашкай още, сега ако имаш масло долей да стигне на половината на щеката и после си караи и го наглеждаи, тези коли дето каза колегата ако ги настъпваш си лапат масло, моята с кастрол магнатек от пловдив до приморско и обратно като по магистрала съм карал с 140 си изгори едни 300 грама в двете посоки. Но ако си я карам нормално и не надвишавам 120 когато карам извън града за 10 000 км я се наложи да долея 200 грама я не, зависи и от партидата масло щото до сега само с кастрол карах, и понякога го гореше друг път не го пипваше, сега съм с мотул и ще видим. Та рано е да се вкарваш в филмиПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT
Коментар
-
От: HONDA C-RV 1 генерация -147к.с.
Благодаря за съветите колеги.Относно съединителя има течност до горе , няма течове от никъде , но мисля да я сменя с нова.За момента проблема не се е появявал отново.Вчера направих един не много лек офроуд из средна гора и доста я понатоварих , път почти нямаше , но колата минаваше през какви ли не препятствия без да покаже проблем с помпите.Единствено установих като проблем ,че прехвърли на бензин сама и даде сигнал за студен изпарител и действително той не беше топъл , въпреки че стрелката за температурата си беше в нормално положение.Като започнах да се спускам обратно па започна да работи на газ.Мисля за смяна на антифриза , има някакви наслагвания и се съмнявам за някакво запушване.Относно маслото долях 1 л.кастрол магнатек и започнах да го следя , за 500км. още не мога да разбера да има промяна ,но за мен Аджип е проблемно масло защото и на мотора ми се получи същото и като преминах на Репсол нямам проблем.Явно проблемна партида.Колегата който питаше дали пуши видимо от зад , ами бих казал не , като изключим при първото запалване когато в мазачката има доста насъбрало се масло , тръбата на ауспуха обаче чернее .
Коментар
-
От: HONDA C-RV 1 генерация -147к.с.
Първоначално публикуван от naco68 Преглед на мнениекато изключим при първото запалване когато в мазачката има доста насъбрало се масло , тръбата на ауспуха обаче чернее .Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар