Колата е 1999г., двувратка 4х4, по-слабия мотор с обикновен климатик. Усетих, че не ми работи клапата за външният въздух, отворих жабката и видях, че към мотора няма закачена букса - отдясно виси троен кабел с отрязана букса, предполагам че той е бил закачен, защото подава маса на едната жица при натискане на бутона. Моторчето е с 5-пинова букса, но мисля, че може да се управлява и с три жици, по механиката всичко изглежда наред, та мисля да пробвам да го свържа и в този ред на мисли моля някой който не го мързи да погледне как са разположени кабелите в буксата - например отляво надясно къде са черно-жълт /+/, зелено-сив /управляващ -/ и зелено-червен? Докато си играх с тези неща ми направи впечатление, че от корпуса на парното излиза един кабел по не много "оригинален" начин, краищата му са отрязани и между тях има 17 ома - прилича на някакъв отрязан датчик, например по климатика, но нещо начина по който е прокаран ме смущава - дали и при вас е така и какво е туй нящо? Иначе климатика си работи нормално. Още нещо да попитам - откъде да си взема филтри за купето в София - бяха ги сложили наобратно и докато ги изкарам се видях в приключение! Мерси!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Некви закачки по Харвито?!
Свий
X
-
От: Некви закачки по Харвито?!
Филтри от колегата Niki_p ТП е, има си реклама във форума, в Хонда даже и не питай - 90лв. единия
за буксата не разбрах какъв е въпроса, следващите два дни съм отпуск, ако ти е удобно в ОК1, ела да гледаме как е на мойта Хонда.________________________________________________
Subaru OUTBACK 2,5
Hyundai TUCSON 2.0
-
От: Некви закачки по Харвито?!
Мерси за помоща! Писах на Niki_p, но няма такъв в момента, та ще трябва да изчакам. Относно идването до теб за оглед ме устройва идеално, особено докато грее слънце ще мога да ползвам мотора за по-бързо - дай някакъв телефон да ти звънна да се разбереме.Honda XL600LM, 1987
Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003
Коментар
-
От: Некви закачки по Харвито?!
Специални благодарности на Иван за помоща! Огледа показа това което и очаквах - кабелите са тези и моторчето ми е в изправност, сега вече въпроса става каква е била причината някой да ми отреже буксата за да не мога да ползвам рециркулацията на въздуха в купето? Най-простото обяснение е, че му е трябвала тази букса, но мисля, че има и друг вариант: огледа на колата на Иван показа, че и там има абсолютно същото ментеливо кабелче и това значи, че си е "сток"! Явно това е кабела към датчика за обледеняване на радиатора на климатика в купето /за друг просто не се сещам/ и той е правил мизерии, след което просто са го отрязали. Като най-евтин вариант за "ремонт" просто са решили да намалят вероятноста това да се случи забранявайки рециркулацията! Това е някаква версия на първо четене, като задълбая по-дълбоко може и нещо друго да излезне. Между-другото, подтикнат от Markony_RS, проверих цените в Бултрако и там филтъра се оказа 25лв бройката, след което направо си взех два и този проблем го реших.Honda XL600LM, 1987
Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003
Коментар
-
От: Некви закачки по Харвито?!
Малко уточнения по случая: от Бултрако ми дадоха грешен филтър защото ги домързя да ми погледнат рамата, правилния наистина струва 92 лв/бройка и го нямат в наличност! Проблема с рециркулацията се оказа от изгоряла писта в контролния модул и клапата веднъж затворила външният въздух си оставаше така, предполагам затова са ми изрязали буксата да не прави мизерии. Проблема с кабелчето се оказа по-сложен - там ми бяха свили термостата в който влиза въпросният кабел от термометъра на изпарителя, който не само спира компресора при обледеняване, но и пуска перките на радиаторите при нормална работа! Взех си такъв втора употреба и сега вече имам нормално работещ климатик - разликата по силата на охлаждането е в пъти!Honda XL600LM, 1987
Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар