Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Некви закачки по Харвито?!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Некви закачки по Харвито?!

    Колата е 1999г., двувратка 4х4, по-слабия мотор с обикновен климатик. Усетих, че не ми работи клапата за външният въздух, отворих жабката и видях, че към мотора няма закачена букса - отдясно виси троен кабел с отрязана букса, предполагам че той е бил закачен, защото подава маса на едната жица при натискане на бутона. Моторчето е с 5-пинова букса, но мисля, че може да се управлява и с три жици, по механиката всичко изглежда наред, та мисля да пробвам да го свържа и в този ред на мисли моля някой който не го мързи да погледне как са разположени кабелите в буксата - например отляво надясно къде са черно-жълт /+/, зелено-сив /управляващ -/ и зелено-червен? Докато си играх с тези неща ми направи впечатление, че от корпуса на парното излиза един кабел по не много "оригинален" начин, краищата му са отрязани и между тях има 17 ома - прилича на някакъв отрязан датчик, например по климатика, но нещо начина по който е прокаран ме смущава - дали и при вас е така и какво е туй нящо? Иначе климатика си работи нормално. Още нещо да попитам - откъде да си взема филтри за купето в София - бяха ги сложили наобратно и докато ги изкарам се видях в приключение! Мерси!
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0119.jpg
Прегледи:1
Размер:96.9 КБ
ID:6053499
    Honda XL600LM, 1987
    Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
    Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

  • #2
    От: Некви закачки по Харвито?!

    Филтри от колегата Niki_p ТП е, има си реклама във форума, в Хонда даже и не питай - 90лв. единия
    за буксата не разбрах какъв е въпроса, следващите два дни съм отпуск, ако ти е удобно в ОК1, ела да гледаме как е на мойта Хонда.
    ________________________________________________
    Subaru OUTBACK 2,5
    Hyundai TUCSON 2.0

    Коментар


    • #3
      От: Некви закачки по Харвито?!

      Мерси за помоща! Писах на Niki_p, но няма такъв в момента, та ще трябва да изчакам. Относно идването до теб за оглед ме устройва идеално, особено докато грее слънце ще мога да ползвам мотора за по-бързо - дай някакъв телефон да ти звънна да се разбереме.
      Honda XL600LM, 1987
      Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
      Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

      Коментар


      • #4
        От: Некви закачки по Харвито?!

        Нямам магазин,ама филтрите при мен са по 20 кинта....40 лв са карбоновите
        Honda HR-V основно мпс Мухарски клуб "Стримерите" - Русе
        Disco 1 бекъп
        Disco 1 (5см.lift) бекъп на бекъпа

        Коментар


        • #5
          От: Некви закачки по Харвито?!

          Специални благодарности на Иван за помоща! Огледа показа това което и очаквах - кабелите са тези и моторчето ми е в изправност, сега вече въпроса става каква е била причината някой да ми отреже буксата за да не мога да ползвам рециркулацията на въздуха в купето? Най-простото обяснение е, че му е трябвала тази букса, но мисля, че има и друг вариант: огледа на колата на Иван показа, че и там има абсолютно същото ментеливо кабелче и това значи, че си е "сток"! Явно това е кабела към датчика за обледеняване на радиатора на климатика в купето /за друг просто не се сещам/ и той е правил мизерии, след което просто са го отрязали. Като най-евтин вариант за "ремонт" просто са решили да намалят вероятноста това да се случи забранявайки рециркулацията! Това е някаква версия на първо четене, като задълбая по-дълбоко може и нещо друго да излезне. Между-другото, подтикнат от Markony_RS, проверих цените в Бултрако и там филтъра се оказа 25лв бройката, след което направо си взех два и този проблем го реших.
          Honda XL600LM, 1987
          Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
          Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

          Коментар


          • #6
            От: Некви закачки по Харвито?!

            Малко уточнения по случая: от Бултрако ми дадоха грешен филтър защото ги домързя да ми погледнат рамата, правилния наистина струва 92 лв/бройка и го нямат в наличност! Проблема с рециркулацията се оказа от изгоряла писта в контролния модул и клапата веднъж затворила външният въздух си оставаше така, предполагам затова са ми изрязали буксата да не прави мизерии. Проблема с кабелчето се оказа по-сложен - там ми бяха свили термостата в който влиза въпросният кабел от термометъра на изпарителя, който не само спира компресора при обледеняване, но и пуска перките на радиаторите при нормална работа! Взех си такъв втора употреба и сега вече имам нормално работещ климатик - разликата по силата на охлаждането е в пъти!
            Honda XL600LM, 1987
            Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
            Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X