Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мит или истина за вредата от газово на Хонда

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Мит или истина за вредата от газово на Хонда

    Здравейте, имам Honda CR-V 2.0. Модел 2005 година. Бензин.
    Сложих и газов инжекцион BRC. В един от сервизите като видяха че съм сложил газова уредба на Хондата започнаха да ми обясняват :
    как съм направил най-голямата грешка, как щял съм да регулирам клапани през 10 000 км, дадоха ми живот на клапаните максимум 60 000 км след монтажа на газовата уредба..... и т. н.

    В крайна сметка има ли за какво да се притеснявам!

    Истина ли е това?

  • #2
    От: Мит или истина за вредата от газово на Хонда

    Добре дошъл!
    Прочети тази тема:http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=94246
    0осем9осем7шест0осем7едно
    Миро

    Коментар


    • #3
      От: Мит или истина за вредата от газово на Хонда

      Благодаря за линка.

      Коментар


      • #4
        От: Мит или истина за вредата от газово на Хонда

        Освен линка горе - 70000км със с ГИ. Вярно,регулират ги клапаните през 15000км - засега никакви проблеми!
        First Man, then Machine!
        Lada Niva
        Honda XR 400

        Коментар


        • #5
          От: Мит или истина за вредата от газово на Хонда

          Аз изминах 11 000 км. Кака да разбера кога трябва да регулирам? Някакъв допълнителен шум или...

          Коментар


          • #6
            От: Мит или истина за вредата от газово на Хонда

            Имам познати газаджии та гледам на такива коли с проблемни клапани монтират омаслител
            ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

            Коментар


            • #7
              От: Мит или истина за вредата от газово на Хонда

              Добре дошъл във форума!
              По темата: моята Хонда съшо е на 65 000 км. с ГИ.Регулиране ва клапани на 15 000 км.Засега няма ядове с клапаните.Преди два дни в София Газ Комерс ми показаха една Хонда със същия двг. B20B3.Казаха, че не си знае километрите на газ, никога не са и регулирали клапаните и също няма ядове.В същото време има колеги, които са правили клапани и на много по-малко км. на газ.Та истината е някъде там...
              Honda CRV-1998 г. 128 к.с. продадена
              Honda CRV- 2004 г. 150 к.с. бензин

              Коментар


              • #8
                От: Мит или истина за вредата от газово на Хонда

                Винаги ми е било интересно какво означава "газовО"?

                Коментар


                • #9
                  От: Мит или истина за вредата от газово на Хонда

                  Пиша през телефона си и ми е малко по трудно. ГАЗОВ ИЖЕКЦИОН BRC 24 SQ.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Мит или истина за вредата от газово на Хонда

                    Първоначално публикуван от Nikulis Преглед на мнение
                    Здравейте, имам Honda CR-V 2.0. Модел 2005 година. Бензин.
                    Сложих и газов инжекцион BRC. В един от сервизите като видяха че съм сложил газова уредба на Хондата започнаха да ми обясняват :
                    как съм направил най-голямата грешка, как щял съм да регулирам клапани през 10 000 км, дадоха ми живот на клапаните максимум 60 000 км след монтажа на газовата уредба..... и т. нИстина ли е това?

                    Добре дошъл,ама аз малко ша са посмея на твойте мастори с регулиращите клапани Хи,Хи,Хи-ами ако не си объркал годината-твойта Хонда е ІІ генерация произвеждана след 2002 година,ако е така твойте клапани трябва да са с хидравлични повдигачи.Ходи сега при тези в сервиза да ти обяснят как се прави реглаж на клапан с хидравличен повдигач,чи аз за такова нещо низнам..Писано е много в подфорум Хонда.Чети,Чети.До някъде имаш резон с темата ти защото много малко,ама найстина много малко от Хондите тука са ІІ-ра генерация да не кажа само две и едната е дицел на колегата "Емича".Така,че донякъде си прав да питаш,но сори помечето сме с евтинджоските от І-ва генерация там проблема е налице и е описан с кътните му зъби и всички вътрешности.В заключение мога само да ти кажа,че моя кумец има такава като твоята -същата година,сложи и ГИ-вече 35 000 км нищо не е пипал по нея,ама и той си я пази-повече от 130-140 моментно не вдига.Кара я д 90-110 обикновенно.Абе гали сия.Та незнам,но нищо не е пипал по колата,единственото дето се измихлюзи е че започна лятот да я пали директно на газ за икономия.Незнам за ІІ генерация.Може двигателя пък да е по поносим на газ т.е. щом клапаните са с хидравлични повдигачи да са по здрави и калени щом не се налага регулация.Така мога само да предполагам.Та так.До-о-обре дошъл още веднъж.Па така и така си тука вземи напиши малко повече каква първоначална профилактика,обслужване и с проблеми си се сблъскал по CR-V ІІ генерация бензин.Ще е полезно за съфорумците.
                    имах и Toyota Rav 4 2006g.
                    Mitsubishi Lancer 2008g.
                    Honda CR-V 1998г.
                    Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

                    Коментар


                    • #11
                      От: Мит или истина за вредата от газово на Хонда

                      Първоначално публикуван от krumal Преглед на мнение
                      Винаги ми е било интересно какво означава "газовО"?
                      Ами среден род на Газ!
                      имах и Toyota Rav 4 2006g.
                      Mitsubishi Lancer 2008g.
                      Honda CR-V 1998г.
                      Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

                      Коментар


                      • #12
                        От: Мит или истина за вредата от газово на Хонда

                        60000 X 10/100 бензин = 16 200 лева
                        60000 X 10/100 Газ = 7 800 лева

                        Разлика 8 400 лева. Колко пък да струват тези клапани. Дори и да сложим разликата за цената на газовата уредба.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Мит или истина за вредата от газово на Хонда

                          Това са модерни коли, проверете си каква е сместа на газ. Не трябва да е бедна. От това заминават бързо клапаните.
                          ВАЗ 2102 СС пакет проект 4х4
                          Е250 1998-продаден
                          Субару Пустош

                          Коментар


                          • #14
                            От: Мит или истина за вредата от газово на Хонда

                            Аз знам колко струва - нова глава(добра не карана на газ)-300 лв. Оригинални гарнитури на главата и на картера, оригинални гумички на клапани, оригинален ангренаж (ремък и ролка ), водна помпа, + сегменти около 700 лв. Та за 1000 лв. си с реновиран мотор за нови поне 80000 км на газ. Ако искаш може да ползваш и съвместими части и си надолу от тази сума.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Мит или истина за вредата от газово на Хонда

                              Втора генерация не е с хидравлични повдигачи и хлабините на клапаните също се регулират, както и на първа генерация. Двигателя на ІІ-ра /К20 и К24/ е по-зле, защото освен проблеми с клапаните има и проблеми с охлаждането и омасляването. Форума е пълен с подобни теми, само да има кой да чете Лично аз съм противник на газта, знам че на газ е по-евтино в дългосрочен план, но предпочитам да плащам повече за гориво, отколкото да се занимавам с настройки, ремонти и пр.
                              Горната сметка, която показва, че на газ е два пъти по-евтино не е много коректна. Първо колата на газ харчи поне 1-2 литра на сто повече, отколкото на бензин, а в някои случаи /поради калпави майстори/ доста повече. Мойта градско на бензин никога не си е позволявала да изгори повече от 11 на сто, а повечето колеги на газ се оплакват от разход 15-16 и повече на сто. Второ колата докато загрее гори бензин, това някой някъде да го е слагал в сметките? Който кара ежедневно му трябват едно 7-8 литра бензин или 20 лв. месечно минимум, а зимата и доста повече. Настройки и ремонти по газовото също трябва да се включат в сметките. Тук нервите и времето/което струва пари/ не ми се занимава да калкулирам в разходите, но цената на ГИ няма как да не се включи още повече, че тук става въпрос за кеш платен предварително. Еми аз карам примерно 12-15000 на година и сменям колите на 2-3 години, айде да видим как някой с цифри ще ме убеди, че след две години като продам колата, защото ми е омръзнала ще бъда на далавера? Съгласен съм, че за 60000 ще излезе по-евтино, но не и два пъти по евтино! Може и да се спестят 3-4000 лв. при сегашните цени, но вероятността да се прецака двигателя, особено при К серията става много голяма. Читави глави трудно се намират и със сигурност не струват 300 лв., за разпределителни валове да не говорим. Читав майстор за по-малко от 500 лв. няма да ти пипне двигателя. Така, че за мен нещата стоят по този начин. Все пак всеки си решава за него си, според зависи. Просто исках за кажа, че положението не е толкова розово, както се описва и че всичко се плаща по един или друг начин...
                              HONDA CR-V 2.0 I-VTEC

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X