Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем - теч на хидравлична течност на CR-V 1 ,1998 ,128 к.с. Решение ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем - теч на хидравлична течност на CR-V 1 ,1998 ,128 к.с. Решение ?

    Здравейте ,

    наскоро се бях захванал с "обезшумяването" на CR-V 1 ,1998 и когато демотирах предният ляв подкалник (пред водача) забелязох някакво омазняване по носача . Вчера реших да видя за какво става дума и вкарах колата на канал - и виждам едно яко омазнаване на рейката и всико около нея


    Имам теч и омазнено по цялата страна на рейката - както отдолу , така и отгоре- само в дясната и част . Точно там пред водача (моят автомобил си е с нормална за БГ дирекция ) влизат на рейката маркучите и тръбите - още там от по от високо виждам че има някакво сълзене -абе то всичко си е обмазано здравата така на пръв поглед не мога да преценя от рейката ли е от друго место ли е

    Факт е обяче че течноста намалява .Имате ли някаква подробна схема как е вързана рейката , помпата и всиките магистрали , за да търся евентуално първо проблема ня място където се свързват тръбите с рейката . Там на тези места предполагам има някакви О-пръстени , може и да са смачкани, скъсани. А може и от самата рейка там отстрани към кормилният накрайник от някъде да е теча - това предполагам под маншона ще се види .КОлата ми е автоматик , но това едва ли има значение . Помпата на хидравликата си върти , не вие , нивото е почти на минимума или съвсем малко под него .

    Не знам препоръчайте с какво да започна и дайте някаква схема за да знам къде да търся проблема . Първоначално ми се иска аз да си диагностицирам проблема , пък след това ще му търся и майстора (ако можете да препоръчате накой кадърен по въпроса във Варна , ако желаете може да е на ЛС за да не се сметне за реклама ) , защото стези случайни майстори вече да нямаш вяра -кой какво ти ремонтира, кой за кокво те лъже и само гледа какак да ти одере кожата .


    Кое точно масло да си купя да дозаредя системата , това ли : хидравлична течност Honda PSF-S?



    Да използвам темата за задният диференциал това масло ли ми е нужно : диференциална течност Honda DPS-F ??


    Бил съм свидетел как в един сервиз във Варна "майсторите" смениха един датчик за 4х4 на една женица с една от старите Рав 4 която е само с предно предаване ....За какво да ви говоря повече

  • #2
    От: Проблем - теч на хидравлична течност на CR-V 1 ,1998 ,128 к.с. Решение ?

    Колега здравей. Преди време и аз имах такъв проблем. Оказа се, че теча е от семерингата на пиньона на рейката. Пробвай първо дали не е от там по следния начин: Палиш и някой се качва и започва да върти волана наляво на дясно а ти се надвесваш над рейката и подлагаш ръка под гумения прахо уловител на пиньона (едно като гъба над него има карданна връзка на пиньона и кормилния прът), ако е от семерингата ще започне да ти капе хидравлична течност по ръката.

    Коментар


    • #3
      От: Проблем - теч на хидравлична течност на CR-V 1 ,1998 ,128 к.с. Решение ?

      Пълнят се маншоните на рейката.
      First Man, then Machine!
      Lada Niva
      Honda XR 400

      Коментар


      • #4
        От: Проблем - теч на хидравлична течност на CR-V 1 ,1998 ,128 к.с. Решение ?

        Първоначално публикуван от koko__2002 Преглед на мнение
        (едно като гъба над него има карданна връзка на пиньона и кормилния прът), ако е от семерингата ще започне да ти капе хидравлична течност по ръката.
        Абе мама му стара-мъ защо са бъйтах да пиша темата "Хронични заболявания на ЦР-В -І генерация дли 10г.експроатация"Ма като вземета таквъз кола четете първо това и допълненото от колегите.Е-й-й-и значи.Коко правилно ти е отговорил- това е.Този проблем се появява на над 95% от нашите коли.Това малко семерингче което струва стотинки,за позмяната му може да ти докара беля и за над 1000 лв.Проблема,е че докато се стигне до него се разкача половината кола,а още по голям проблем е че после се налага калиброване на рейката,за правота на волана и задължително реглаж на предницата за сходимост.Много трудоемко.Ако не улива и не тече като водопад-купи едно кило хидравлична течност за хонда и периодично доливай.По евтино ще излезе ако не тече като водопад,ако протече това е решението-разкачане и псуване-няма как.Мисля,че с доливане ще стане-повечето едва ли протичат като водопади -34лв. за година кило хидравлична течност не е болка за умиране.Пък ако искаш прави.има и цяла отделна тема за това.Поздрави!
        имах и Toyota Rav 4 2006g.
        Mitsubishi Lancer 2008g.
        Honda CR-V 1998г.
        Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

        Коментар


        • #5
          От: Проблем - теч на хидравлична течност на CR-V 1 ,1998 ,128 к.с. Решение ?

          При мен освен теч, имаше и луфт в рейката. Излекуваха го срещу 180 лв за ремонт на рейката и още около стотина лв за монтаж и демонтаж + едно шише хидр. течност.Така , че не се плаши, не боли много!
          Honda CRV-1998 г. 128 к.с. продадена
          Honda CRV- 2004 г. 150 к.с. бензин

          Коментар


          • #6
            От: Проблем - теч на хидравлична течност на CR-V 1 ,1998 ,128 к.с. Решение ?

            Да препоръчате накой компетентен във Варна на който може да се довери човек за да извърши ремонта ?

            Нито време , нито условия имам да си го направя , а и такова нещо - рейка ни съм смъквал, ни съм монтирал , нито съм раглобявал

            Нямам нито картинки, нито снимки , преполагам е и доста сложно

            Коментар


            • #7
              От: Проблем - теч на хидравлична течност на CR-V 1 ,1998 ,128 к.с. Решение ?

              Колега ти последно разбра ли от къде тече? Ако е от там където аз предполагам не се сваля рейката. Откача се карданната връзка на кормилния прът и пиньона на рейката. После се развиват двата болта на кожуха на пиньона които го държат към рейката, и се изважда от рейката. След това се разглобява напълно защото въпросната семеринга се пада най от горе. След смяна на семерингата всичко по обратния път се сглобява. Има само една особенност: преди да се разглоби се бележи с маркер положението на пръта спрямо пиньона и пиньона спрямо рейката. След като се разкачи не пипате положението на предните гуми.

              Коментар


              • #8
                От: Проблем - теч на хидравлична течност на CR-V 1 ,1998 ,128 к.с. Решение ?

                Нищо сложно няма, аз на хонда не съм барал ама на реното бях цар, на червен светофар я свалях сменях семеринги и пак качвах и дори ми оставха 10тина секунди време да почакам още Предполагам тоя семеринг горе е заперчимен да не излиза на горе, така беше на реното но тук може да е интелигентно нека Коко да каже, може да е с зегерка. Най лошото е да не се е износил пиньона на мястото дето се върти в семеринга от попадналата прах и пясък става хубав шлаиф там Иначе дори може да не ти се наложи да сваляш рейката, зора е да откачиш пръта от горе от карето, да разхлабиш реиката от болтовете да стане малко по подвижна и да успееш да я врътнеш да ти е удобно да свалиш семеринга и да сложиш новия. Но това при положение че оста не е надрана, инак ще трябва сваляне на пиниона шлаиф и нов семеринг по друг размер. Пиньона също се сваля супер лесно, общо взето елементарна работа е реиката
                Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                Коментар


                • #9
                  От: Проблем - теч на хидравлична течност на CR-V 1 ,1998 ,128 к.с. Решение ?

                  Първоначално публикуван от stm Преглед на мнение
                  Да препоръчате накой компетентен във Варна на който може да се довери човек за да извърши ремонта ?

                  Нито време , нито условия имам да си го направя , а и такова нещо - рейка ни съм смъквал, ни съм монтирал , нито съм раглобявал

                  Нямам нито картинки, нито снимки , преполагам е и доста сложно
                  MYAMOTO, ДИДО О878 977 123
                  Markony RS: "Почнаха вече да ме викат за пътна помощ,заради Диското ,пък аз ходя с Харви-то"

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проблем - теч на хидравлична течност на CR-V 1 ,1998 ,128 к.с. Решение ?

                    Ще ползвам темата на колегата за едно въпросче по хидравличната течност. В момента моята е един пръст под минимума като за 4г. общо е намаляла с този пръст, иначе е бистра червена. Та въпросът е възможно ли е да е загубила част свойствата си макар и да е запазила цвета или винаги влошаването е свързано с потъмняване. Дали само да долея( ако успея да убедя хонда сервиза в случай, че имат отворена бутилка или да я сменям цялата в случай, че се наложи да купувам литър? Слави беше сменял течността, ама нещо се притеснявам да правя тия гимнастики с въртенето и засмукването на течност, да не остане без течност помпата и завърти на сухо.
                    "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проблем - теч на хидравлична течност на CR-V 1 ,1998 ,128 к.с. Решение ?

                      И кво като завърти на сухо , пък и то не е сухо, омазана е цялата Ако ти спука маркуч по пътя до де се усетиш и почне да вие не върти ли пак на сухо Имах рено 19 течеше като леика от реиката и редовна оставаше без течност, често нямах под ръка да му доливам и си карах с виеща помпа до де се прибера, нищо не и стана за 3 години и няколкото виенета и каранета з апо 3-4 км На твопята течност никои не може да каже какво е състоянието дали е загубила своиства, принципно с времето губи, поема влага и така. Ако не си я сменял ти то можеби никога не е сменяна.
                      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                      Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                      Коментар


                      • #12
                        От: Проблем - теч на хидравлична течност на CR-V 1 ,1998 ,128 к.с. Решение ?

                        Първоначално публикуван от HONDAEXPLORER Преглед на мнение
                        възможно ли е да е загубила част свойствата си макар и да е запазила цвета или винаги влошаването е свързано с потъмняване. Дали само да долея
                        Щом е чиста е добре, само пази нивото да е колкото трябва, проверявай от време на време. Издържа много, 100хил км или 6-7 години, но видът й е важно да се поглежда. Влошаването на качествата е свързано с това, че с времето частите вътре започват да се износват и тръгват да циркулират твърди частици. Но си личи, цвета кафенее и тръгва да намирисва на загоряла манджа. Като се натрупат твърди частици се затормозява помпата и ремонта почва да струва доста повече отколкото туба хидравлика.


                        Ако си с нова кола има някакъв смисъл да точиш и наливаш нова течност през няколко години, с цел удължаване живота на чарковете, но при стар автомобил едва ли ще го направиш по-дълговечен като сменяш течността без на практика да е необходимо.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Проблем - теч на хидравлична течност на CR-V 1 ,1998 ,128 к.с. Решение ?

                          Астери, някакси не ми се връзва много това твърдение, с последващото го мнение:
                          Първоначално публикуван от Asteri Преглед на мнение
                          ... Издържа много, 100хил км или 6-7 години ...

                          Ако си с нова кола има някакъв смисъл да точиш и наливаш нова течност през няколко години, с цел удължаване живота на чарковете, но при стар автомобил едва ли ще го направиш по-дълговечен като сменяш течността без на практика да е необходимо.
                          Защото, според мен, новата кола си върви с едни, написани черно на бяло, препоръки от производителя, кога какво да се сменя.
                          А старата кола ... тя си има отговарящо за поддръжката й лице, което да преценява (съобразявайки се с редица фактори), кога какво да сменя.
                          Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
                          Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
                          Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

                          Коментар


                          • #14
                            От: Проблем - теч на хидравлична течност на CR-V 1 ,1998 ,128 к.с. Решение ?

                            Все пак се хванах днес и уж смених течността. Хрумна ми "гениалната" идея да ползвам празна кутия от сок тетрапак, защото под казанчето е доста тясно, пъхнах маркуча, като казанчето бях източил.
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0599.jpg
Прегледи:1
Размер:95.8 КБ
ID:5609898 Запалих, завъртях пълен ляв и с голям зор пълен десен и угасих. И бях приятно изненадан като открих че явно от налягането маркучът е излязъл от кутията в края на пълненето и едни 150-200мл. бяха се изстреляли навън, та падна бърсане.
                            След това напълних казанчето, запалих, завъртях, почна едно бръмчене, което намаля и напълно изчезна след допълване. Общо налях около 650мл. ,което ме навежда на мисълта, че с този метод няма как да излезе всичко. Оказа се, че не е била чак толкова бистра течността.
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0600.jpg
Прегледи:1
Размер:45.6 КБ
ID:5609900
                            Това прелях от кутията в шише литър и половина.
                            Забележка: В снимковия материал има продуктово позициониране, за което се извинявам.
                            "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

                            Коментар


                            • #15
                              От: Проблем - теч на хидравлична течност на CR-V 1 ,1998 ,128 к.с. Решение ?

                              Ам да, не четеш, можело е да си спестиш това бръмчене от което така се опасяваше ако беше напълнил казанчето с нова течност та да засмуче от нея Нищо пак полезно нещо си свършил, естесвено че няма как да изкараш старата на 100%
                              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                              Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X