Здравейте колеги, след като в основата на поредния проблем при мен се оказа стареене на гумен материал реших да отворя тема, в която да дискутираме, защо в автомобилостроенето се използват/ използвали все още материали на които не може да се разчита дългосрочно. Като начало ще изброя всички проблеми по-колата ми и анализът който правя, че в основата стои гума.
Вероятно има и още за които не се сещам, а и не искам да откривам топлата вода, но оттук нататък за всеки проблем ще търся първо гумен виновник!
Ще се радвам да споделите и вие сходни проблеми за да знаем първо към какво да се насочваме при търсене на проблем.
п.п. това се отнася за Хонда де там друго почти не се разваля ако се отнасяме добре с нея.
- Проблемът който ми отне най много време- наводнявах се при шофьорската врата- оказа се скъсано гумено уплътнение на жилото за отваряне на предния капак, дренажа капе точно над него. За подробности вижте http://www.offroad-bulgaria.com/show...=151847&page=3 пост#43
- Като взех колата хоп и троп отпред- смяна на тампони на стабилизираща щанга за 5лв. общо двата и последва тишина
- Десен долен шарнир- отново скъсан гумен маншон и оттам заминал шарнир
- люлееща се и поскърцваща задница-скъсани задни големи тампони
- Прекъсване на газ- пречупени и напукани газови маркучи само след 35000км.
- В момента сълзене на масло от картера- отново виновна гумената гарнитура
Вероятно има и още за които не се сещам, а и не искам да откривам топлата вода, но оттук нататък за всеки проблем ще търся първо гумен виновник!
Ще се радвам да споделите и вие сходни проблеми за да знаем първо към какво да се насочваме при търсене на проблем.
п.п. това се отнася за Хонда де там друго почти не се разваля ако се отнасяме добре с нея.
Коментар