Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Странно поведение

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Странно поведение

    Здравете колеги,
    става дума за следния проблем: когато карам на първа (примерно в задръстване) и си махна крака от педала на газта, съответно колата започва да намалява от скотоста си, доката не рече тряс и забива муцуната, после пак и пак, докато не подам мноого нежно газчица, щото ако прсото подем газ го прави същото нещо, ама на обратно подскача цялата кола. Много е дразнещо и трудно се кара. Сеща ли се някой от какво меже да е?

  • #2
    От: Странно поведение

    Кажи първо за каква кола иде реч.Марка , модел година .Бензин или дизел.Все пак не може да гадаем.Ръчна кутия ли е автомат ли е.АКо искаш отговор питай правилно.
    Ford Bronco II 2.9 V6
    Уаз 469Б
    Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI 125
    0899846606

    Коментар


    • #3
      От: Странно поведение

      Износен съединител? Пипана ли е трансмисията скоро?

      Коментар


      • #4
        От: Странно поведение

        Автомобила е Honda CR V 98г с газов инжекцион BRC. Сменил съм свещи, кабели, дистрибуторна капачка и стъпков мотор. Относно съединителя - отделя доста горе, но не буксува, иначе като се замисля и доста трудно се потегля - понякога с въртене на гуми или с гасене на автомобила.

        Коментар


        • #5
          От: Странно поведение

          Първоначално публикуван от K.Iliev Преглед на мнение
          Здравете колеги,
          става дума за следния проблем: когато карам на първа (примерно в задръстване) и си махна крака от педала на газта, съответно колата започва да намалява от скотоста си, доката не рече тряс и забива муцуната, после пак и пак, докато не подам мноого нежно газчица, щото ако прсото подем газ го прави същото нещо, ама на обратно подскача цялата кола. Много е дразнещо и трудно се кара. Сеща ли се някой от какво меже да е?
          Е-е-е-е опиши малко по потробно де!Колегите са прави за каква кола става въпрос.Явно е за Хонда,ама коя разновидност,коя генерация,какъв двигател.Оборотите как се държат око е хонда-те имат оборотомер-играят ли не ли,след като забие муцуна както казваш -гасне ли-,па на втора прави ли го,па при изключена скорост ли това докато спираш със спирачката по инерция-ама опиши по подробно Де????
          имах и Toyota Rav 4 2006g.
          Mitsubishi Lancer 2008g.
          Honda CR-V 1998г.
          Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

          Коментар


          • #6
            От: Странно поведение

            При колко оборота го прави това "тряс" колега и само на газ или и на бензин? По принцип като отпуснеш газта при включена предавка и обороти мисля че над 2000 си в състояние на принудителен празен ход, но той не може да трае вечно спадайки оборотите щото колата ще загасне. Има един момент в който се включва горивото на празен ход мисля и явно там е проблема при теб. Може и нещо по дроселовата клапа да е щом казваш че не потегляш еднакво винаги, но докато не си го представим по-добре явлението едва ли някой ще се нагърби с диагноза.
            "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

            Коментар


            • #7
              От: Странно поведение

              Трябва да се гадае ,което е нормално за тук.Най вероятно става въпрос за неправилно настроен режим на ГИ за излизане от ППХ.
              Honda HR-V основно мпс Мухарски клуб "Стримерите" - Русе
              Disco 1 бекъп
              Disco 1 (5см.lift) бекъп на бекъпа

              Коментар


              • #8
                От: Странно поведение

                Прави го както на газ така и на бензин, но по странното е, че не го прави постоянно, или поне не е толкова осезаемо всеки път. Прави го на всички скорости, но на първа е най-осезаемо. Ще се опитам да обясня поведението и когато карам на пета - махам си крака от педала на газта и колата притриса, когато подам газ по-рязко колата пак притриса, когато подам газ много внимателно и плавно не се усеща. Това притрисане се усеща още в началото на поставянето на крака върху педала на газта. Ако го поставя много плавно и когато колата поеме малко, след това колкото и рязко да доподавам газ - колата си ускорява нормално. Оборотите не играят - при подаване на газ (на място и на свободна) двигателя се изфорсира и като паднат на 1000 ги задържа за малко след което стигат до около 700-800. Тук ми прави впечатление, че като изфорсирам до около 2000-2500 до около 1000 падат бързо. Относно дроселовата клапа - не отдавна я свалих и много внимателно я почистих със спрей (мисля, че за почистване на кабуратори)- стана като нова. Клапани също скоро регулирах, както и правих елкон, където ми казаха, че всички датчици по колата работят нормално. Гзовото е ново и също е регулирано. Започвам да си мисля, че може би наистина е от съединителя..?

                Коментар


                • #9
                  От: Странно поведение

                  За всеки случай провери тампони на двигателя/дали се клати лесно с ръка/и втулки на предни носачи. Най-лесно става като вдигнеш колата на крик и пробваш да преместиш гумата напред-назад. Ако има луфт и на двата долни носача мое и да е от това но пък ще ти тропа като я караш по дупките.
                  Honda CR-V I 2000 г.
                  0 осем 96 осем три 3 сто и 10

                  Коментар


                  • #10
                    От: Странно поведение

                    Първоначално публикуван от K.Iliev Преглед на мнение
                    ...Относно съединителя - отделя доста горе, но не буксува, иначе като се замисля и доста трудно се потегля ...
                    Колите ни на тази възраст са средно по над 250 000 км, така че мисля отговора е ясен .... ИМХО
                    Honda CR-V 1-st Generation

                    Коментар


                    • #11
                      От: Странно поведение

                      Преди няколко хиляди километра сменях съединител, колата беше на 204000км. Стария беше с надран притискател от нитовете. Единственият проблем беше че педала беше страшно твърд. Нито буксуваше нито нищо. Предполагам че е оригиналния съединител. Много ме съмнява, че проблемът може да е от него освен ако не е пред разпад. Щом го прави на бензин, то вероятността да е в газовото е сведен до минимум. Нещо при монтажа на дросела да не е объркано?
                      "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

                      Коментар


                      • #12
                        От: Странно поведение

                        Колега Илиев,след като горе долу описа малко по подробно проблема и доколкото разбирам става въпрос за гозов инжекцион,а не газова уредба" Гзовото е ново и също е регулирано"т.е. не казваш газовата,Та!Ако си с газов инжекцион има голяма вероятност,ама много голяма въпреки,че съ ти казали,че ти е регулиран,да не са настроени времената на задържане отварянето шибърите на рейката.Такова нещо се получава обикновенно когато се скапят гумичките уплътняващи шибърите на рейката-примерно ако се кара с газ от "Петрол" в която се слага по малко керосин,който ги разяжда.Решение има сменят се гумичките с такива дето издържат на нефтопродукти и готово.В твоя случай въпреки ел.кона и датчиците съм склонен да мисля,че найстина не ти е настроен този времеви диапазон на работа на рейката ти.Настройката на колата трябва да се прави/нали е Хонда/на ГИ-то в движение на автомобила-сяда човека с компа,кара и гледа,спира настройва,после пак и т.н.докато се получи оптималния вариант.А!сетих се и още нещо-полезно е за нашите автомобили газовата смес да е леко по богата.Отиди да ни настроят ГИ-то-от там е проблема.Това,че го прави и на бензин не трябва да те подвежда-ГИ-то лъже половината електроника на колата за да си мисли,че работи на бензин и работата на бензин също се разбазиква при слагане на ГИ-така,че е нормално и там да прави проблеми.Това,че падат рязко оборотите и задържат на около 1000 и след това бавно падат до около 750 колкото трябва да са-говори за работа на ГИ,но точно това рязко падане,задържане и после падане постепенно говори за мене-по късо време на отваряне шибърите и пускане на по малко газ-автомобила му беднее сместа.Ако не го прави всеки път е защото зареждаш от различни места газ!Отиди да ти дорегулират регулират ГИ-то!А,и да не забравиш да пишеш какво е станало!
                        имах и Toyota Rav 4 2006g.
                        Mitsubishi Lancer 2008g.
                        Honda CR-V 1998г.
                        Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

                        Коментар


                        • #13
                          От: Странно поведение

                          Здрасти на всички,
                          та така - имам един тампон на двигателя, които е скъсан, но не мисля че е от голямо значение, защото не е основен, въпреки това ще го сменя /не вярвам да е много скъп, а и със смяната мисля, че ще се справя сам/......ааа става дума за тампона пред лявата гума.
                          -" луфт и на двата долни носача" - след като смених предните биалетки и едни тампончета на стабилизиращата щанга колата плува като параход и единственото което чувам е скърцане от тавата под предната лява седалка, което много ме дразни и усещам как тавата заминава за мазата
                          - съединителя - и аз мисля че му е време, въпреки, че не буксува .....но ще е по натам......четох за корейско Валео във форума ,само си мисля, дали ще уцелим точния модел за моя мотор..
                          - Газовия инжекцион - след монтажа на газовото правихме няколко пъти настройки точно така - каране и до мене пича с компа си настроива. Не е проблем да го помоля да погледне пак настройките и в частност "
                          времената на задържане отварянето шибърите на рейката" и да обогати сместа, само дали няма да се отрази на разхода, щото в момента ми гори 12-13 градско /бях чел някъде, че хондите обичат високите обороти, та гледам да не я лишавам моята /
                          - "Нещо при монтажа на дросела да не е объркано?" - Съмнявам се - просто няма какво да се обърка там ...??
                          Ще пиша след като настроим отново газовото, само да намеря малко време..

                          Коментар


                          • #14
                            От: Странно поведение

                            Първоначално публикуван от K.Iliev Преглед на мнение
                            Здрасти на всички,
                            само дали няма да се отрази на разхода, щото в момента ми гори 12-13 градско /бях чел някъде, че хондите обичат високите обороти, та гледам да не я лишавам моята /
                            -
                            Не бой са няма да гори повече!
                            имах и Toyota Rav 4 2006g.
                            Mitsubishi Lancer 2008g.
                            Honda CR-V 1998г.
                            Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

                            Коментар


                            • #15
                              От: Странно поведение

                              Чакай,че се сетих още нещо!Ако всичко по колата и ГИ-то е наред,настройки мастройки и т.н.То тогава погледни жилото на педала на газта,виж го колко е стегнато или отпуснато,развърти регулиращата гайка и го раздвижи с ръка.Ако е започнало нещо да се закъсва вътре в шлауха или се е разтегнало,не успява да затваря дросела навреме и колата също прави твойте симптоми.Виж и това,може да е от него!!!
                              имах и Toyota Rav 4 2006g.
                              Mitsubishi Lancer 2008g.
                              Honda CR-V 1998г.
                              Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X