Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Има ли колеги за работа......

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Има ли колеги за работа......

    Здравейте, търся колега от Бургас и региона със сервиз или без, но с условия и опит при извършване на следните дейности по Хондата ми:
    -Смяна на комплект съединител
    -Смяна на лагер на първичния вал на скоростната кутия.

    Колата е Хонда CR-V, 99г. и имам само две молби- Ако е възможно работата да стане някоя събота или неделя и да ми позволи да присъствам на ремонта като любител на марката без да се натрапвам, но мога да помагам ако има нужда.
    Приемам ценови оферти за труда на лични, като частите ще набавя.
    Благодаря предварително!
    "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

  • #2
    От: Има ли колеги за работа......

    В Бургас едва ли някой ще отговори на всичките критерий.
    "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

    Коментар


    • #3
      От: Има ли колеги за работа......

      Мерси колега, аз затова съм писал и региона, което за мен включва и Варна. А теб лично кой критерий не би те устроил, тъй като съм убеден, че би свършил работата, понеже двата критерия за местоположение и компетентност си ги изпълнил.
      "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

      Коментар


      • #4
        От: Има ли колеги за работа......

        За съжаление аз съм толкова претоварен, че си карам леките коли на познат механик и си плащам за ремонта. Парахода който ми е хоби не е пипнат от месеци по тая причина. Скоростната кутия на Скитника е за профилактика и той чака от година две. Просто познавам повечето в региона които могат да свършат работа и или не работят събота и неделя или не искат някой да им седи на главата докато работят, или не искат с твои части. Ще говоря с моя механик дали ще се навие.
        "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

        Коментар


        • #5
          От: Има ли колеги за работа......

          Ако не успееш в Бургас ще те насоча във Варна и без проблеми ще изпълнят изискванията ти, само трябва резервация по-отрано. За цени не мога да ти кажа.

          Коментар


          • #6
            От: Има ли колеги за работа......

            Мерси и на двамата! Symphony би ли ме насочил към варненците. Аз имам един заподозрян от другияфорум но не работи почивните дни.
            "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

            Коментар


            • #7
              От: Има ли колеги за работа......

              имаш лично

              Коментар


              • #8
                От: Има ли колеги за работа......

                Колега HONDAEXPLORER, до вчера бях няколко дни в почивка и реших да барна точно тези неща по моето Хонде. Ползвах гаража на един приятел, че има канал и електричество. Така и не разбрах този лагер на първичен вал ,който се спряга често из форумите, този който е поместен в центъра на маховика ли е , или става дума за лагерите вътре в скоростната кутия. При мен причината за ремонта беше не толкова нуждата от нов съединител , колкото един много дразнещ звук като от дрънчене на ламарина под купето в ниските обороти между 1600 и 1900 на 5-та предавка.Лошо се изненадах като видях, че лагерчето, което е в маховика, си беше запазено... но още по лошо се изненадах от цената на двата лагера от първичен и вторичен вал в скоростната кутия. В крайна сметка проблема при мен май се оказа от една ламарина в кутията която изглежда подвежда масло до единия вал...Ако те интересуват цени и размери на лагери мога да проверя. Успех с ремонта на твоята

                Коментар


                • #9
                  От: Има ли колеги за работа......

                  Здрасти колега, браво за ентусиазма да отвориш кутията и то заради някакво дрънчене. Ето една схема където въпросния заподозрян е под №8 Неговата цена в официалния представител е около 84лв., а от щатите е около 36 долара, но докато дойде и става същото, дори и с общи поръчки.
                  Другия лагер е в задната част на вала и май е по-голям, по здрав и .... по-скъп. Около 130лв. в официалния представител. Искрено се надявам да не е тръгнал и той при мен тъй като смятам да рискувам и да купя само по-малкия тъй като ако другия е здрав а аз го поръчам и купя, няма връщане. Ето го под №17 на втората схема.
                  А ти как разбра че твоя по-малкия е здрав, демонтира ли го да пробваш как върти? Ако си нямал виене/ свистене/ вероятно си е ок.
                  "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

                  Коментар


                  • #10
                    От: Има ли колеги за работа......

                    При мен тези двата заподозрени (№8 и №9) нямаха луфтове - както са си легнали в кутията само вкарваш единия вал в №8 и веднага си проличава дали има странични луфтове... после същото и с №9. Но при мен тези двата си бяха ок. Аз смених двата лагера от другия край на валовете, че имаха луфрове - по-големият се води аксиално-радиален (№17на долната схема) и ми костваше 55лева , а по-малкият гад на другия вал - 90лв. В Ямбол пристигнаха на следващия ден. Има и едно малко лагерче в маховика , но то е 5 - 6 лева и е стандартен размер.Ако ще я отваряш чак до там провери и ламарината за маслото дали е закрепена без да хлопа по корпусите и дали няма следи от триене от зъбните колела по нея - както споменах онзи ден, моят проблем се оказа точно тя.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Има ли колеги за работа......

                      Ти какви лагери купи колега, че толкова бързо дойдоха, заместители ли ползва? Аз лично сам не бих се хванал с тази операция но ако на теб ти се рови по други коли с радост ще скокна до Ямбол като за всичко ще ти платя дори и по цената за труд която ми искат от официалния сервиз. Моят съединител също мисля че не е още за смяна но ако чакам да стане може да има по-голяма авария. Вече почнах да чувам и нещо като чаткане при даване на заден с повече газ.
                      "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

                      Коментар


                      • #12
                        От: Има ли колеги за работа......

                        Не , явно не съм се изразил правилно , аз не се занимавам с ремонт на автомобили, правя го само като любител и то по моето возило, защото вече доста пъти съм виждал колко некоректно работят т.нар. майстори.А да не говорим, че при ремонта на нещо, ако майсторът види нещо друго за смяна, едва ли ще го смени, защото като клиент пак ще отидеш при него като се наложи. Това е лично мое мнение. Относно другия въпрос - в Ямбол се прибирам рядко, когато не съм на работа и именно тогава се възползвам да си пооправя малко возилото, за това не мога да помогна практически с ремонта . Това което мога да направя е да дам съвет и инфо за евентуални необходими части и причини за проблем. За лагерите - поръчах ги от магазин за лагери в Ямбол-оказа се,че има вариант само за същите лагери (без заместител) "Japan AH NTN SF06A27" и "Japan ZX NTN OPG2 SX05A45NCS08" .Тук е момента да уточня, че при теб не се знае дали ще са за смяна точно тези лагери и дали изобщо ще имаш лагери за смяна.За съединителя - като се свали и се огледа внимателно ще прецениш дали да сменяш феродов , притискателен диск , аксиален лагер , поотделно или всички заедно.
                        Последно редактирано от ebattipi4a; 03-08-13, 11:59.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Има ли колеги за работа......

                          Здрасти колега, имаш ли размерите на двата лагера на първичния тъй като на повечето места търсят по размер. От друг колега във в форума разбрах и че е хубаво да не са с метален сепаратор. Аз не разбрах всъщност ти не си сменил нито един от двата за кото питам нали?
                          "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

                          Коментар


                          • #14
                            От: Има ли колеги за работа......

                            Смених двата лагера /по-далечните на съединителя/ съответно на първичен и вторичен вал, защото само те имаха леки луфтове, въпреки, че можеше и да не ги сменям. Нямаше нищо тревожно в лагерите - проблема беше, че тази малка гад - ламарината дето облива с масло единия вал се беше разхлопала и имаше следи от триене в зъбното колело на касетата на диференциала. Ако искаш размерите мога да ги снема и да ти ги пратя като се прибера в Ямбол, но не по рано от неделя. Имай в предвид, че и двата се оказаха много НЕстандартни - единият е съчмен - аксиално - радиален с метален сепаратор и размери в някакви десети от милиметър на черупките, а другия - пак съчмен, с различен размер в ширината на вътрешната и външната черупка и канал за зегер-шайба на външната черупка... Изглежда единствено брата японец ги произвежда защото както споменах в предните постове не намерих вариант за заместител, а какво остава за избор на пластмасов или метален сепаратор. Ето чертежа на втория лагер http://www.noc.ua/en/online-catalog-...5NCS08&key=774

                            Коментар


                            • #15
                              От: Има ли колеги за работа......

                              Колеги, мисля че открих размерите и на моя лагер 28х68х18, но някой знае ли повече подробности и изисквания за него? Разбрах вече, че е добре сепаратора да не е метален че ако се разпадне лошо, ако не го хване магнита. Отделно от това има ли канал за зегерка и т.н. Ето една оферта която ми се вижда невероятна при положение че оригинален лагер от САЩ е около 35 долара, а тук в Хонда е 84лв. http://www.ebay.de/i...6-/360649400462
                              "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X