Обява

Свий
Няма добавени обяви.

СР-В - К20 и К24. Въпрос за износване на разпределителните валове

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: СР-В - К20 и К24. Въпрос за износване на разпределителните валове

    Що така бе Павле, мечтите са безплатни,а и понякога се осъществяват.
    Пожелавам на Слави, да му се сбъдне мечтата /за дизелче/ и един път за винаги, да се отърве от тая ГАЗ!
    Ама да случи на дизел,а не като теб на нафтови печки, па после ще си говорим.
    / HONDA-CR-V-IIг. -> 2.2 i-ctdi (N22A2) // HONDA-CR-V-IIIг. ->2.2 i-DTEC (N22B3)/

    Коментар


    • #17
      От: СР-В - К20 и К24. Въпрос за износване на разпределителните валове

      Първоначално публикуван от emicha1 Преглед на мнение
      Що така бе Павле, мечтите са безплатни,а и понякога се осъществяват.
      Пожелавам на Слави, да му се сбъдне мечтата /за дизелче/ и един път за винаги, да се отърве от тая ГАЗ!
      Ама да случи на дизел,а не като теб на нафтови печки, па после ще си говорим.
      Хадно научих за дизела-или чисто нов или никакъв,хе,хе,хе за да не износва валовете-все пак темата е за това!
      имах и Toyota Rav 4 2006g.
      Mitsubishi Lancer 2008g.
      Honda CR-V 1998г.
      Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

      Коментар


      • #18
        От: СР-В - К20 и К24. Въпрос за износване на разпределителните валове

        Я да поизтупаме тая тема, че ми се види все по актуална за кандидат купувачите на CR_V 2 с двигатели K-серия. Та в общи линии и двата бензинови двигателя които се монтират се водят дефорсирани и VTEC системата е доста по различна от познатата до появата на K- сериите. При тази серия витека е вече с ново име I-vtec, демек интелигентен щото добавят и VTC системата, която най просто казано е коригиране на предварението по хидравличен път на вала на всмукателните клапани с оглед намаляване на емисиите или така наречения EGR ефект. Другата част на I VTEC а обаче е по интересна за нас и по позната, тоест регулиране на степента на отварянето на клапаните и тук хонда имат две насоки при К сериите.
        Едната да се постигне икономия както е при двигателите K20А3, А4, А6 вероятно и други с мощност между 150 и 158 к.с. без значение дали са в CR-V, Акорд или Сивик, както и K24 190 коня отново без значение къде е монтиран. Това е постигнато по следния начин и Vtec изцепка:
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:k20a3cams.jpg
Прегледи:1
Размер:10.6 КБ
ID:5620348
        При обороти под 2200 всяка от гърбиците отваря съответния клапан. Естествено малката гърбица отляво отваря по-малко нейния клапан. При над 2200 оборота се задейства Vtec и и голямата гърбица поема отварянето и на двата клапана като по този начин вече и този отляво се отваря колкото другия и имаме мощност. Това нещо доказано във времето съчетано с лошо масло води до износване на вала. Явно се предполага че ще караме само до 2200 оборота. Да, ама не. При изпускателния вал е още по трагично, щото том няма Vtec а само една гърбица си управлява и двата изпускателни клапана.
        При форсираните К серии от типа К20А2 , K20Z1 и др. по 200+ коня които за съжаление не се монтират на CR-V статистиката сочи по малки проблеми с валовете. И има защо:
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:k20a2cams.jpg
Прегледи:1
Размер:10.4 КБ
ID:5620350
        Ето това е красивата картинка която е приложена при управлението не само на входящите клапани а и на изпускателните. На всичко отгоре тук голямата гърбица се включва около 5800 оборота и отново управлява два клапана, но колко често се кара при тези обороти и колко често се кара в диапазона над 2200 при другия двигател?
        Последно редактирано от HONDAEXPLORER; 30-10-14, 17:50.
        "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

        Коментар


        • #19
          От: СР-В - К20 и К24. Въпрос за износване на разпределителните валове

          Понеже и аз се сблъсках с този проблем какво ще ме посъветвате:
          - да търся и купя вал втора употреба като целта е да се спестят пари
          - да купя чисто нов
          1-я вариант се убедих, че е труден, всеки продава цалата глава и никой не е съгласен да ми продаде само единия вал, но с търсене може и да се намери, стига да е рентабилно.

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X