Здравейте колеги, сигурно има подобна тема свързана с лагерите на скоростната кутия, и особено този на първичния вал, но както обикновено не я откривам във форума, дори с гугъл. При мен го има въпросния шум при ненатиснат съединител от около 35000км. но не се увеличава. Прилича повече на свистене. Съединителят отделя горе и педала е по-твърд, което значи че е на доста километри, но пък няма буксуване. Идеята ми беше като го сменям да се погледнат и въпросните лагери на скоростната. Въпросът е в случай, че при тези изминати километри шумът не се увеличава, рискувам ли ако продължавам да карам така докато стане време за съединител? Тъй като не е проверявано нивото на маслото в скоростната кутия, но предавките влизат перфектно, може ли въпросния звук да се появи при ниско ниво на масло или пък нацяло да е бегало?Ама пък да мина 35000км. без масло и още да си включва мазно, не ми се вярва.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Свистене при отпуснат съединител на CR-V I
Свий
X
-
От: Свистене при отпуснат съединител на CR-V I
Много е вероятно свиренето да е от ниско ниво на маслото в скоростната кутия. Това, че скоростите влизат добре не е гаранция за достатъчно масло в скоростната кутия. Ако продължаваш така рискуваш да скапеш скоростите.Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...
-
От: Свистене при отпуснат съединител на CR-V I
И при мен го имаше същия проблем - свистене... след време заедно със свистенето се появи и трудно вкарване на 2 предавка.... и когато я закарах в сервиза ми казаха, че без малко съм щял да прецакам скоростната. Та ако не ти представлява трудност закарай я да я видят.Времето е в нас и ние сме във времето, то нас обръща и ние него обръщаме”.
Коментар
-
От: Свистене при отпуснат съединител на CR-V I
Е как пък точно ти няма си провериш маслото, да не си вчерашенвсеки ден дъвчем едни и същи неща, калпазанин
Щом е при натиснат съединител наи вероятно не е от лагера на скорстите, по скоро ти е лагера на съединителя, караи и нема се плашиш, лагера на скоростите се чува наи вече на висока предавка с ниска скорост като подадеш газ и се натовари и почва да ромоли. Ама си смени маслото в скоростите още преди великден че Христос и да воскресе, твоята кутия умре ли заради масло може и да не воскресе
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT
Коментар
-
От: Свистене при отпуснат съединител на CR-V I
Верно съм калпазанин, ама си викам той японеца я е направил кутията толко здрава, че и маслото дето е турил може да изкара живота на колата.Това е последното в което бих се усъмнил, ама на. Проблема е при отпуснат съединител, тоест зацепен, което води до лагера на първичния вал, не аксиалния. Шумът е все едно отзад от барабана като си дръпнал леко ръчната постъргва нежно, свисти. Мойта кочина е дърпала каравана от Англия до тук и си мисля, че може да има връзка. Лошото е че съединителя още върви и ако отида само за скоростите, ще си правя двойна работа после като трябва и него да сменям. А ако се хвърля и на двете ще отиде към 700 кинта минимум.
"Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"
Коментар
-
От: Свистене при отпуснат съединител на CR-V I
Като за начало смени маслото.
Виж как ще е положението след това, пък тогава ги мисли разните му ремонти.
Страхът от свободата е един от основните страхове на човека. И все пак той иска да бъде свободен.
И в същото време я ограничава-застраховки, ипотеки,
вярвания, обичаи, религии, общности, идеологии, догми, политически движения...
Коментар
-
От: Свистене при отпуснат съединител на CR-V I
И аз това мисля ама то не е като задния диф. Колко могат да се похвалят че е стихнала кутиятаслед смянана маслото.Ако ще се отваря така и така що да давам още едни 70-80 кинта. Освен ако после не мога да ползвам същото масло?"Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"
Коментар
-
От: Свистене при отпуснат съединител на CR-V I
привет и от мен!
а това свистене изчезва ли, когато педалът на съединителя е натиснат? ако е така, се присъединявам към предложението на колегата zero. на мен ми се е случвало на друга марка автомобил. първо се появи така нареченото "свистене", после леко мръдна и хода на съединителя, но почти не се усещаше промяна към влошаване работата . а като го разглобихме ,се оказа че аксиалният лагер не стига,че си е заминал ,ами беше направил един хубав канал по лъчите на диафрагмения пружинен диск на съединителя. а имам познат,на който педалът на съединителя "риташе" много странно при опит за натискане-оказа се ,че е от счупен лъч.
като се вземе и в предвид фактът ,че е дърпана каравана...може и да му е време.
дано пък се окаже ниско ниво или старо масло.изглежда къде ,къде по-евтино.
успех!C-RV= CHROM -VANADIUM BY HONDA
Коментар
-
От: Свистене при отпуснат съединител на CR-V I
Здравейте колеги и честити ви празници! През тия дни навъртях около 1300км извънградско и тъй като не успях да развия пробката на кутията за наливане, карах така и още е жива. Тия дни отива в сервиза за смяна на маслото на скоростите. Между другото след последните настройки на инжекциона постигнах разход 8.5 при скорост 90км/ч на първата отсечка Бургас-Сливен и обратно. Мисля че има значение и че отпред сложих чисто летен Semperit с 5 мм грайфер."Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"
Коментар
-
От: Свистене при отпуснат съединител на CR-V I
Смених, маслото на скоростите с MTF и ще покарам да видим дали ще има поне малък ефект, макар че съм скептичен. Ако има промяна ще пиша иначе смятам да карам така докато стане време за съединител или недай Боже до разпад на въпросния лагер. Може пък новото масло да му вдъхне още дълъг живот макар и на системи. Аз като се заслушам вече всяка втора кола ми свисти.Не ми се вижда оправдан ремонта за момента.
"Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"
Коментар
-
От: Свистене при отпуснат съединител на CR-V I
Какво точно е свистенето?Помисли за лагера на съединителя, а също така от моя опит - вилката на съединителя, при смяна на съединителя не беше смазана и след това ако не й е обран свободния ход се чуваше едно тънко скрибуцане, подобно на изсъхнал лагер.Всеки трети е шести
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар