Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Фалстарт с Honda HR-V vtec

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Фалстарт с Honda HR-V vtec

    Здравейте! От скоро съм собственик на Honda HR-V VTEC 2002г. Преди, няколко дена я обслужиха в един сервиз- масло (10-30) и ангренажен ремък, маслата в скоростите и диференциала били ок. След няколко дена каране, обаче ми дава разход 14, 15 градско и според мене не върви, както трябва-ръмжи, а не върви. Възможно ли е да е объркана центровката? Вчера разбрах, че маслото за този двигател е 5-40, а моето в момента е 10-30, та може ли от там да има някакъв проблем? Преди покупката с платформа, я закарах до сервиз на Хонда в Пловдив и там казаха, че колата е перфектна. Ако, някой може да помогне, ще съм благодарен, че вместо да и се радвам, то само притиснения.
    Последно редактирано от Goblin; 14-03-13, 15:51.

  • #2
    От: Фалстарт с Honda HR-V vtec

    Най- вероятно е сгрешено зацепването на ангренажа с малко. На Хонда често не застават точно на маркер и от там идва грешка с едно зъбче и кофти работа на мотора. При двувалките е масово.
    0888932647

    Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

    Коментар


    • #3
      От: Фалстарт с Honda HR-V vtec

      Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
      Най- вероятно е сгрешено зацепването на ангренажа с малко. На Хонда често не застават точно на маркер и от там идва грешка с едно зъбче и кофти работа на мотора. При двувалките е масово.
      Проверено и на едновалка 1.3

      При икономичните ветеци не знам как е, там ветека май влияеше само на единия вал, но при оригиналните спортни като b16-ката е голям капан - на ниски обороти не удрят клапаните, но като ревне на високи и като се смени разпределението и става весело...
      Издъних се на Тюринг теста

      Коментар


      • #4
        От: Фалстарт с Honda HR-V vtec

        Или по точно застава на маркера ма като отпуснеш ролката да опъне ремъка, тя го дръпва с един зъб и тва ако мастора не го предвиди еи ти един зъб разлика
        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
        Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

        Коментар


        • #5
          От: Фалстарт с Honda HR-V vtec

          Първоначално публикуван от zero Преглед на мнение
          Или по точно застава на маркера ма като отпуснеш ролката да опъне ремъка, тя го дръпва с един зъб и тва ако мастора не го предвиди еи ти един зъб разлика
          Ми то за това в книгата си пише "зацепете ремъка с един зъб назад" (или напред ли беше).
          Издъних се на Тюринг теста

          Коментар


          • #6
            От: Фалстарт с Honda HR-V vtec

            Благодаря ви за бързите отговори! Карам колата, няколко дена така, може ли да и е станало нещо, защото след обслужването си я напъвах?

            Коментар


            • #7
              От: Фалстарт с Honda HR-V vtec

              На пред, чесно да ти кажа не съм го чел, просто като сменях помпата и ми направи тоя номер и си викам, щом ще се бъзикаш с мен я един зъб на пред, пуснах ролката и хоп всичко заспа на място
              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
              Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

              Коментар


              • #8
                От: Фалстарт с Honda HR-V vtec

                Утре ще я карам в друг сервиз да сменят водна помпа и маслото в диференциала, защото се появи шум отзад при обратен завой. Ще ги помоля да погледнат и центровката, надява се да е от нея и да не съм направил, някоя беля до като съм я карал така.

                Коментар


                • #9
                  От: Фалстарт с Honda HR-V vtec

                  Нищо не си и направил, ама що сега ще сменяш помпа, що не я сменихте с ремъците ?
                  Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                  Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                  Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                  Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                  Коментар


                  • #10
                    От: Фалстарт с Honda HR-V vtec

                    Първоначално публикуван от zero Преглед на мнение
                    Нищо не си и направил, ама що сега ще сменяш помпа, що не я сменихте с ремъците ?
                    Хубав въпрос колега Трябваше да сменят и свещите, водната помпа и маслото в диференциала, но нищо им нямало. След 1 час каране, обаче колата не ми се стори наред, след 3000 оборота се чува един странен паразитен шум, който преди това го нямаше, тогава усетих и шума в диференциала. Предстои ми доста пътуване из страната и утре, я вкарвам да сменят всичко.
                    Последно редактирано от nasko83; 14-03-13, 20:09.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Фалстарт с Honda HR-V vtec

                      Най-вероятно не е добре зацепен ремъка, смени майстора.
                      Водната помпа е при ангренажа и е желателно, като се отваря да я смениш, моята я смених въпреки, че имаше съвсем лек шум на първо четене.

                      При мен разхода е 7-8л/100км, ама си зависи от бензина, в началото с лукойл ми даваше 8 и отгоре, последно на шел ми даде 7 и малко.

                      п.п. Маслото в дифа нали знаеш, само от хонда.
                      Страхът от свободата е един от основните страхове на човека. И все пак той иска да бъде свободен.
                      И в същото време я ограничава-застраховки, ипотеки,
                      вярвания, обичаи, религии, общности, идеологии, догми, политически движения...

                      Коментар


                      • #12
                        От: Фалстарт с Honda HR-V vtec

                        Първоначално публикуван от mohera Преглед на мнение
                        Най-вероятно не е добре зацепен ремъка, смени майстора.
                        Водната помпа е при ангренажа и е желателно, като се отваря да я смениш, моята я смених въпреки, че имаше съвсем лек шум на първо четене.

                        При мен разхода е 7-8л/100км, ама си зависи от бензина, в началото с лукойл ми даваше 8 и отгоре, последно на шел ми даде 7 и малко.

                        п.п. Маслото в дифа нали знаеш, само от хонда.
                        Колега този разход в градски цикъл ли е? Току що я оставих при пичовете в Мепекс, те никога не са ме разочаровали, казаха че ще я покарат за да добият впечатление и каквото могат ще направят. Също така казаха, че са наясно с особеностите при центровката и за маслото в дифа (само Хонда) Към 17.00 ще я взема и ще пиша.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Фалстарт с Honda HR-V vtec

                          Първоначално публикуван от nasko83 Преглед на мнение
                          Утре ще я карам в друг сервиз да сменят водна помпа и маслото в диференциала, защото се появи шум отзад при обратен завой. Ще ги помоля да погледнат и центровката, надява се да е от нея и да не съм направил, някоя беля до като съм я карал така.
                          Никаква,беля не си и направил и Зеро ти го е казал,само за твое успокоение моето Ауди 80 94г.като го купих 99 и му смениха ремъка-половин година го карах с цели три зъба не помня накъде беше и резултата беше,че ми трябваха 5 км прав участък за да набера и изпреваря москвич движещ се с 50 ксм в час.За сведение не ми е пукало или тряскало през ауспуха,но беше адски спънато.И аз съм за проверка на зацепването!
                          имах и Toyota Rav 4 2006g.
                          Mitsubishi Lancer 2008g.
                          Honda CR-V 1998г.
                          Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

                          Коментар


                          • #14
                            От: Фалстарт с Honda HR-V vtec

                            Преди малко взех колата и всичко е ок Ремъкът е бил хлабав, но центровката била наред. По думите на момчето, което е ремонтира това било достатъчно да се наруши работата на мотора. Сега колата мърка, на място вътре въобще не се чува и ускорява добре, все едно и олекна. Сменени са и водната помпа и термостата, сега остана да видя и разхода какъв ще е и ако всичко е ок скоро мисля да и забия една газова инжекция. А и друго: маслото ми беше с около 2см, 2.5см над максимума, източихме и за сега всичко е наред. Благодаря ви още веднъж, че се включихте!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Фалстарт с Honda HR-V vtec

                              Първоначално публикуван от nasko83 Преглед на мнение
                              Колега този разход в градски цикъл ли е? Току що я оставих при пичовете в Мепекс, те никога не са ме разочаровали, казаха че ще я покарат за да добият впечатление и каквото могат ще направят. Също така казаха, че са наясно с особеностите при центровката и за маслото в дифа (само Хонда) Към 17.00 ще я взема и ще пиша.
                              Ами по скоро не, моето градско е някакви къси разстояния, ама и не карам много, но е някъде към 9 а може и отгоре. Това е за дълги маршрути.
                              Страхът от свободата е един от основните страхове на човека. И все пак той иска да бъде свободен.
                              И в същото време я ограничава-застраховки, ипотеки,
                              вярвания, обичаи, религии, общности, идеологии, догми, политически движения...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X