Колеги, СРВ-то го имам от месец и нещо и още не съм много наясно с мурафетите му
Значи става въпрос за СРВ 2003 г., бензин, 2.0 -150 коня, та въпроса ми е какво задвижва пистовия ремък? Доколкото виждам има само един такъв ремък и той задвижва алтернатора, а може би и още нещо? Чудя се също дали или по-точно на колко км се сменя и евентуално какви проблеми могат да възникнат, при евентуално късане на този ремък
Предполагам, че капацитетите в този форум знаят верните отговори
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Въпрос за пистов ремък на СR-V ІІ генерация
Свий
X
-
От: Въпрос за пистов ремък на СR-V ІІ генерация
Не че съм капацитет, ... и верните отговори не знам, ама ... (виж ми подписа) си имам Autodata.
"Пистовият" ремък движи всичко - генератор, А/С, PAS ("сервото" на волана), и най опасното - водната помпа.
Няма фиксирано време за смяна. Преценяваш според износването му, или когато се скъса. Колко е опасно ... е ясно
Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual
-
От: Въпрос за пистов ремък на СR-V ІІ генерация
Благодаря за отговора! Значи ли това, че при скъсване на ремъка колата ще остане в движение, само че няма да има хидравлика, акумулатора няма да се зарежда и охладителната течност няма да се движи? Тоест възможно ли е това, ако се случи на пътя колата да стигне до сервиз на собствен ход, естествено като се следи да не се прегрее двигателя или трябва да се спре задължително и колата да се репатрира? Въпросите ми са чисто теоретични, вчера си купих ремък и смятам да го сменя в най-скоро време
HONDA CR-V 2.0 I-VTEC
Коментар
-
От: Въпрос за пистов ремък на СR-V ІІ генерация
Значи, като изгубиш водната помпа е ясно, какво ще се случи!
Като изгубиш генератора, сигурно ще ти се случи това:
http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=154222
Казвам сигурно, защото темата е за 3-а ген., но предполагам при 2-а е същото.
Колата влиза в авариен режим, може да се движи, но нямам идея колко време, и километри можеш да я караш така, а и дали изобщо трябва да я караш.Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual
Коментар
-
От: Въпрос за пистов ремък на СR-V ІІ генерация
Тея ремъци принципно са много здрави, лесно не се късат, и сам може да прецениш за смяна ли е, погледни го от вътрешната страна когато е легнал на някоя от шаибите , дали са нацепени каналите. Ако са нацепени е за смяна, но не е задължително да е веднага, ще кара още в зависимост от тва колко са нацепени
Виж ако му липсват части от канали, вече работата е на магия
Ама кво го мислиш тои е 20-30 лева сигурно.
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT
Коментар
-
От: Въпрос за пистов ремък на СR-V ІІ генерация
Оказва се, че има отметка, която показва колко е износен ремъка! Поне при ІІ генерация е така. Можело е да карам още, но вече си купих ремък - 44 лв. Гейтс. Може би трябваше да питам колко струва оригиналния и ако нямаше голяма разлика да си купя оригинален. Предполагам обаче, че цената му е в пъти повече...HONDA CR-V 2.0 I-VTEC
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар