Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Honda CR-V Проблем!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Honda CR-V Проблем!

    Пробега е този,ремонти по двигателя не са правени !Тези ,който не вярват от Варна съм казват ,кога искат да видят работата на двигателя и няма проблеми.Всичките са пишман майстори и големи разбирачи без покритие(образование).

    Коментар


    • #32
      От: Honda CR-V Проблем!

      Лошо няма,аз дипломата не съм я изкарал заради тебе.Не знам защо пишеш тук след като имаш такова мнение за колегите.
      Като ти гледам никнейма ,се надявам скоро да завършиш твоето образование ..
      Желая ти още 300000 безпроблемни километра без да отваряш капака.
      Жив и здрав!
      Honda HR-V основно мпс Мухарски клуб "Стримерите" - Русе
      Disco 1 бекъп
      Disco 1 (5см.lift) бекъп на бекъпа

      Коментар


      • #33
        От: Honda CR-V Проблем!

        Колеги, за да не пускам нова тема, ще си задам въпроса тук - Интересува ме има ли някой с цр-в 1-ва ген., който си е правил труда да замери консумацията на ток на автомобила в покой. Вече почвам да си мисля, че имам проблем с някаква отечка по системата, защото преди 2 години смених акумулатора с нов, който обаче се наложи да сменя отново с нов след 1 година, че не можеше да завърти стартера ако колата не се караше всеки ден.И ето ме пак пред същия проблем след около година. Замерих си консумацията - 170мА, от които 40 са за газовия инжекцион, а 130 са на бушона "BackUP Radio" . Предположих, че може да е от CD-то и го изключих от буксите, но не даде резултат и си остана 130мА. Когато си откача клемата на акумулатора дори и в студените нощи нямах проблеми с паленето, но оставя ли го свързан, за повече от една нощ без да я пипам, след това не може да завърти.

        Коментар


        • #34
          От: Honda CR-V Проблем!

          Според мен и двете стойности са високи. ГИ защо изобщо ще дърпа ток не би ли следвало да получи такъв след контакт. А другото е още по-притеснително-паметта на ЕКУ-то да дърпа. Нещо ми се струва че газаджийска ръка е пипала дето не трябва.
          "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

          Коментар


          • #35
            От: Honda CR-V Проблем!

            ГИ си има бекъп,но и слийп режим.Не съм му мерил консумация,но ако трябва ще измеря.Нормалното за кола с радио и аларма е 30-40 ма.
            Последно редактирано от Markony_RS; 21-02-14, 20:13. Причина: грешка
            Honda HR-V основно мпс Мухарски клуб "Стримерите" - Русе
            Disco 1 бекъп
            Disco 1 (5см.lift) бекъп на бекъпа

            Коментар


            • #36
              От: Honda CR-V Проблем!

              ГИ не би трябвало трябва да има консумация, поне при мойта кола със и без него няма разлика.
              Както казва Маркони, нормално разреждането - часовник, аларма, радио да е около 40mA ... виж като мериш да не би да си збравил някоя от вратите отворена и така да мериш консумацияата на плафона!
              Ако не се сетиш кое може да ти дърпа ток започни пробата с бушоните - вадиш един по един и наблюдаваш резултата.
              Honda CR-V 1-st Generation

              Коментар


              • #37
                От: Honda CR-V Проблем!

                Колеги днес на Хелоуин най-накрая намерих време, в което да съм свободен и да не вали, и се рушнах в инсталацията на Хондата. Консумацията се оказа от едно реленце, което е постоянно захранвано. Свалих го за да разбера какво не работи по колата без него, но проблема е, че всичко е ОК. Та, сега въпросът ми е, някой знае ли за какво е това реле :на външен вид е черен паралелепипед с размери около 3/2/2,5см.(в./ш./д.) и има 4 крачета - две за намотката и две, които в покой нямат верига.В ел. системата се намира след бушона за запалката, а по разположение в купето се намира на черна конзола с бяла щипка в дясно на 5-10 см. от самия клеморед за запалване на колата, прихванато е с планка за една сива пластмасова кутийка с размери на цигарена кутия в която е включен сноп кабели със синя букса. Утре ще направя и ще кача няколко снимки, че днес нямах телефон около мен.

                Коментар


                • #38
                  От: Honda CR-V Проблем!

                  Ха-ха-ха това за Хелоуин беше готино! Толкова ли е зле положението при вас, щото тука гъмжи от убавици! А това реле некви данни по него за номинален ток има ли? Прилича ли на заводска цялата схема или повече на остатъци от пишман алармаджия?
                  "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

                  Коментар


                  • #39
                    ЧОт: Honda CR-V Проблем!

                    Първоначално публикуван от ebattipi4a Преглед на мнение
                    ... Утре ще направя и ще кача няколко снимки, че днес нямах телефон около мен.
                    Колега, само да напомня за обещаните снимки ако си ги направил но пропуснал да качиш тук.

                    Няколко поста по-надолу и почти година по-късно, днес без включен консуматор (радиото е вързано през контактния ключ, изключена аларма, изключен ГИ) след 10-на минути така и не влезе в слийп режим - консумация 60 mA.
                    Ако има някой с повече инфо и опит по въпроса да помага ... иначе - неволята и напред към пробата с бушоните ...
                    Последно редактирано от tzocho; 10-01-15, 19:46.
                    Honda CR-V 1-st Generation

                    Коментар


                    • #40
                      От: Honda CR-V Проблем!

                      Да вярно, че съм пропуснал да кача снимките, за което се извинявам. Сега остава проблема да ги изровя, че мина доста време. Има вероятност това да стане като се прибера към Ямбол другата седмица, че може да са и на компютъра там. Относно слийп режима и пробата с бушоните - мисля, че няма слийп режим. Консумацията поне при мен идва освен от газовата уредба и от бушона "back up radio" в кутията отпред под капака. Направих проба и откачих евробуксите на СД-то, но консумацията си остана същата. Оттам направих извода, че това е консумация от самия компютър на двигателя.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Honda CR-V Проблем!

                        Така-а-а, каква я свърших днес ... разкачам акумулатора и слагам мултицета - с включен ГИ консумация 90 mA. Като изключа ГИ консумацията пада с 40 mA и остават едни 50 mA дето не трябва да ги има! И като стана въпрос за бушона "back up radio" в кутията отпред под капака след като го извадих и воала ... консумацията падна на 10 mA. Върнах го обратно и слийп режима си дойде на мястото - няколко секунди след изключването на всички косуматори тока на покой от 50 mA пада на 10 mA. Междувременно докато правих пробите забелязах един друг проблем - незаключването на вратите при включване на алармата или при заключването на шофьорската врата. Тук вече съм по-подготвен и проблема ще се търси в куплунга или модула за заключване.
                        Еба ти пича, след като LOVATO-то дърпа 60 mA, колко е останалата консумация? И това CR-V от аватара ти ми изглежда леко познато ... да не би да си в София?
                        Honda CR-V 1-st Generation

                        Коментар


                        • #42
                          От: Honda CR-V Проблем!

                          Не Чочо, снимката е правена в Ямбол, относно бушона отпред - като се замисля, май не съм мерил след поставянето му обратно. После ще сляза до Хондата да замеря консумациите и по-късно ще пиша, че съм позабравил вече кое колко точно беше. Изрових и снимките на онова реле, което още не зная за какво е :
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140312_143737.jpg
Прегледи:1
Размер:97.3 КБ
ID:5634781 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140312_143745.jpg
Прегледи:1
Размер:99.0 КБ
ID:5634782 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:1
Размер:102.8 КБ
ID:5634783 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:1
Размер:103.8 КБ
ID:5634784 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:1
Размер:121.0 КБ
ID:5634785 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4.jpg
Прегледи:1
Размер:102.6 КБ
ID:5634786 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:5.jpg
Прегледи:1
Размер:101.8 КБ
ID:5634787
                          Прикачени файлове
                          Последно редактирано от ebattipi4a; 14-01-15, 11:50.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Honda CR-V Проблем!

                            Ето и какви консумации се оказа, че има при мен в нормално положение (покой):
                            Консумация на автомобила (през бушон "Back up radio") - 20мА.
                            На алармата - 10мА.
                            На газовия инжекцион - 40мА.
                            общо - 70мА.
                            Някой от колегите във форума може ли да каже дали ще е проблем, ако захранването на газовата уредба се хване след контактния ключ ?

                            Коментар


                            • #44
                              От: Honda CR-V Проблем!

                              Първоначално публикуван от ebattipi4a Преглед на мнение
                              ... Някой от колегите във форума може ли да каже дали ще е проблем, ако захранването на газовата уредба се хване след контактния ключ ?
                              Пич, доста детайлно си дал релето но нямам време да търся в сервизното описание за какво е там ...

                              Така като гледам в тази тема май само аз и ти останахме да пишем и леко започва да заприличва на чат ... ама лошо няма! Всъщност видял съм и по-лошо - да питаш и да си отговаряш сам!

                              След свалянето на моя акумулатор за неопределен период от време след това не съм имал проблем с ГИ но ... след допитването до мАсторите при честото включване и изключване практиката често показвала обратното!

                              Та отговора е - може да се хване и след контактния ключ ама не е желателно ...

                              Тук идва въпроса как да намалим консумацията в състояние на покой?

                              Разкачане на акумулатора чрез клема или ключ маса а най-добре да се свали поради необратими дефекти при минусови температури е вариянт но със съпътствуващите му недостатъци.

                              Дозареждането без сваляне е другия подход ... гледам китайците продават соларни панелчета включително и такива за сенник с напрежение 12-18V и ток до 200mA цък

                              Мненията за тях както и за всичко което не е панацея за даден проблем са различни - от 6 мнения 5 са положителни и 1 отрицателно ...

                              Дори поради слаба осветеност да дава само едни 50-60 mA колкото да покриват тази консумация, мисля си че си заслужава човек поне да опита. Все пак не всеки ден е мъглив!
                              Honda CR-V 1-st Generation

                              Коментар


                              • #45
                                От: Honda CR-V Проблем!

                                За това реле - примирих се още преди около година, откакто се рових докато го намеря. До сега си карам без него и няма никаква разлика, освен едни 100-тина милиампера по-малка консумация, но явно при теб го няма щом си с тези показания.
                                Относно газовото - идеята със соларното панелче ми се вижда удачна, но си мисля и за вариант за преправяне на кошницата за акомулатора за да може следващият да е 64-ка примерно. И без това тези нашите са по-скъпи защото се водят нестандартни. За същите пари може да се вземе нещо с по-голям капацитет като на останалите коли.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X