В последните поледици наблюдавам отваряне на еърбеци при невероятни обстоятелства.SRS системата е една от най-стабилните елктронни системи в автомобила и би трябвало да не разрушава мебелировката без да има нужда.ВЪпроса ми е да подготвя ли информация за изключване на еърбеците при оффроуд и/или по желание на водача,като при дърпане с въже примерно.
Примерите забравих да дам:
Пежо цъфна както си стоеше на кръстовището на червен светофар и една Корса спря в него с около 4-5 км/час.
Киа цъфна при теглене с въже(стоманено) от камион ,докато въртеше гуми на място.
Не знам точно всички необходими условия за сработване на възглавниците при Хонда,но ще проуча въпроса ако има интерес.
Почнаха вече да ме викат за пътна помощ,заради Диското ,пък аз ходя с Харви-то
та се замислих по въпроса...
Примерите забравих да дам:
Пежо цъфна както си стоеше на кръстовището на червен светофар и една Корса спря в него с около 4-5 км/час.
Киа цъфна при теглене с въже(стоманено) от камион ,докато въртеше гуми на място.
Не знам точно всички необходими условия за сработване на възглавниците при Хонда,но ще проуча въпроса ако има интерес.
Почнаха вече да ме викат за пътна помощ,заради Диското ,пък аз ходя с Харви-то

Коментар