Обява

Свий
Няма добавени обяви.

SRS Airbag и непредвидени обстоятелства.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • SRS Airbag и непредвидени обстоятелства.

    В последните поледици наблюдавам отваряне на еърбеци при невероятни обстоятелства.SRS системата е една от най-стабилните елктронни системи в автомобила и би трябвало да не разрушава мебелировката без да има нужда.ВЪпроса ми е да подготвя ли информация за изключване на еърбеците при оффроуд и/или по желание на водача,като при дърпане с въже примерно.
    Примерите забравих да дам:
    Пежо цъфна както си стоеше на кръстовището на червен светофар и една Корса спря в него с около 4-5 км/час.
    Киа цъфна при теглене с въже(стоманено) от камион ,докато въртеше гуми на място.
    Не знам точно всички необходими условия за сработване на възглавниците при Хонда,но ще проуча въпроса ако има интерес.
    Почнаха вече да ме викат за пътна помощ,заради Диското ,пък аз ходя с Харви-то та се замислих по въпроса...
    Honda HR-V основно мпс Мухарски клуб "Стримерите" - Русе
    Disco 1 бекъп
    Disco 1 (5см.lift) бекъп на бекъпа

  • #2
    От: SRS Airbag и непредвидени обстоятелства.

    Това на някакви леки коли ли се е случвало ?!?
    Че все си мисля, че такива за ...айде да не ги наричаме за офроуд, да речем SUV (повдигнати комбита) би трябвало да са предвидени да носят* на неравности, т.е. да не им гърмят балоните* ей така от някоя дупчица. Е споменаваш и за гръмнал такъв на място, ама все си мисля, че това са някакви изключения.
    Страхът от свободата е един от основните страхове на човека. И все пак той иска да бъде свободен.
    И в същото време я ограничава-застраховки, ипотеки,
    вярвания, обичаи, религии, общности, идеологии, догми, политически движения...

    Коментар


    • #3
      От: SRS Airbag и непредвидени обстоятелства.

      За Кията е нормално. Кучето е заровено във "докато въртеше гуми". Доста са необходимите условия за да гръмнат възглавниците. Най-важните са: да има захранване на модула, разбирай да е на контакт, да има някакво ускорение по силно от заложеното, да има някаква скорост, по висока от заложената, обикновено идва от сензорите на колелата през модула на АБСа.

      Кията си е буксувала кротко с около 40, камиона е бил с метално въже, дръпнал е рязко и модула си мисли, че някой те блъска отзад и честито на печелившите. В случая всичко е наред.

      Пежото е друг случай. Там превес е взел сензора за ускорение и сензора за скороста на мачкане на купето. В роговете е. В случая софта е писан от французин, не се подчинява на логиката и всичко може да се очаква.

      Системата е доста сложна и софтуера и трябва да се съобразява с много неща. На високия клас автомобили с радарите и 3Д камерите има и прекраш система. Когато нещото сметне, че ще се трепеш и ще има удар има функция да ти натисне спирачките, която разбира се се деактивира от повечето "пилоти". След като му е забранено от копчето да те спре да се завреш под камиона, ти обтяга колана, сваля ти седалката леко назад и надолу и ти отваря прозорците с два сантиметра за да излязат газовете от избухналите възглавници.

      Има истински машини с фабричен коп за изключване на завесите и промяна на политиката на модула за офф, например. Тойота имат.
      "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

      Коментар


      • #4
        От: SRS Airbag и непредвидени обстоятелства.

        Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
        В случая софта е писан от французин, не се подчинява на логиката и всичко може да се очаква.
        Много добре казано.

        Ровя по въпроса,ако открия необходимата съвкупност от събития за БУМ ще пиша.Иначе копчето е лесно,както и експериментите,че имам диагностика за Хонда и мога да си изтрия собствените бакии..
        Honda HR-V основно мпс Мухарски клуб "Стримерите" - Русе
        Disco 1 бекъп
        Disco 1 (5см.lift) бекъп на бекъпа

        Коментар


        • #5
          От: SRS Airbag и непредвидени обстоятелства.

          Няма да намериш.

          Условията и политиката на модула са различни при всяка марка и дори при всеки модел на една марка в зависимост от поколението, масата, броя на чаршафите и пазара за който е произведена.

          Ако те е страх си сложи един коп на захранването на модула на системата и си карай.
          "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

          Коментар


          • #6
            От: SRS Airbag и непредвидени обстоятелства.

            Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
            Ако те е страх си сложи един коп на захранването на модула на системата и си карай.
            Тоя модул не си ли говори с компа по време на движение?

            Коментар


            • #7
              От: SRS Airbag и непредвидени обстоятелства.

              На по старите не, на по новите които са по КАН е голяма тарапана, всеки си говори със всичко. Хондата на колегата поне по аватара не е от вторите.
              "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

              Коментар


              • #8
                От: SRS Airbag и непредвидени обстоятелства.

                Божа работа каква е ,че се връзвам точно с КАН адаптера,ама кой протокол минава незнам...в смисъл тестера не ми го показва.Предполагам че е ИСО 9141
                Honda HR-V основно мпс Мухарски клуб "Стримерите" - Русе
                Disco 1 бекъп
                Disco 1 (5см.lift) бекъп на бекъпа

                Коментар


                • #9
                  От: SRS Airbag и непредвидени обстоятелства.

                  Не виждам проблема горе с "писания от французи" софт.
                  Колата е ударена отзад, очаква се след това откат напред с главата на "ербегнатите" засилена като от прашка.

                  А за скоростта - при 4-5 км/ч няма да мръдне. То по евро стандарт броните трябва да издържат без поражения на удар май 12км/ч беше.

                  Вече ако са лепени амнайсе пъти и в кварталния "Лепим брони всякакви" и на амнайсети път + 1 са се пръснали като чешки порцелан - иди разбери какво е видял датчика. Той може да си "мисли" че самия факт че е бронята не е поела удара означава удар с над Х км/ч. Остава да се види каква му е била бронята, и с колко точно е бил удара.
                  Издъних се на Тюринг теста

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X