Тази вечер тръгвайки си от работа, отключих Хондата със дистанционното на алармата, но когато хванах бравата на вратата установих че е замръзнала.Със леки удари от външната страна я размърдах,но вратата не се отвори.Принудих се да мина през дясната врата, за да се кача. Опитах със натиск отвътре ,но уви- не помръдва. Прибрах се и пред вкъщи опитах отново отвътре, направи ми впечатление че вътрешната дръжка не се движи достатъчно и тогава открих проблема.Вътрешния палец за отключване/заключване не се беше вдигнал. Вдигнах го ръчно и вратата се отвори. Сигурно механизма на бравата е замръзнал и оттам идва проблема. Утре ще търся един приятел ключар за помощ.Евентуално за някакъв спрей за почистване и смазване. Вие със какво смазвате бравите против замръзване. Ще съм благодарен за всички отговори.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Зимни неволи !!!
Свий
X
-
От: Зимни неволи !!!
Не успях да вникна съвсем в дълбочината на проблема, но от написаното останах с впечатление , че е имало и замръзвания навътре по механизмите на бравата щом централното не е отключило. Та най-добрият подход е да се търси от къде и през какви места е успяла да навлезе вода там дето не и е мястото. Спрейчетата и другите зимни хитрости са предназначени предимно за патрона и не стигат вътре.0888932647
Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".
Коментар
-
От: Зимни неволи !!!
Имам имам същите проблеми!Проблема не е включалката. Спрея няма да ти помогне, освен ако не свалиш кората и напръскаш хубаво машинката за централното за ключване, но в тези студове е опасно да не се счупят щипките.[B]CR-V 1998 128кс. Automatic.[/B]
Коментар
-
От: Зимни неволи !!!
Съгласен съм и процедурата е ясна, просто дадох снимка на спрея как изглежда/ако го търси по магазините/, защото съм много доволен, конкретно от него!Първоначално публикуван от Markony_RS Преглед на мнениеСпрея върши работа,за суха машинка.Правилно е топъл гараш и подсушаване с компресор...след това мазилата./ HONDA-CR-V-IIг. -> 2.2 i-ctdi (N22A2) // HONDA-CR-V-IIIг. ->2.2 i-DTEC (N22B3)/
Коментар
-
От: Зимни неволи !!!
Вчера говорих със ключаря и той каза че само разглобяване и смазване ще реши проблема.Но във този студ може да има жертви-"щипки". Но проблема ще остане ако влиза вода във бравата. Най вероятно това става покрай уплътненията на стъклото. Също и от конденз, като най-често ползвана врата, тя е подложена най-много
на температурни разлики.CR-V 2.0i RVSi 147PS
Коментар
-
От: Зимни неволи !!!
Същия проблем имам и аз при минусови температури само на шофьорската врата, другите се отключват с централното. Нея я отключвам с ключа и решавам проблема без гимнастики откъм пасажерската врата.
"Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"
Коментар
-
От: Зимни неволи !!!
Сушоар. Или мноого внимателно запалка /газова горелка от малките/.Първоначално публикуван от p-pleven Преглед на мнениеНе мога да си отворя капачката, да налея бензин...
Ясно е, че влиза вода в ключалката... Някакви идеи?0888932647
Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".
Коментар
-
От: Зимни неволи !!!
Успешно и трайно съм решавал подобен проблем с помощта на концентриран антифриз, налят в бутилка с пръскалка. Махаш кората и пръскаш. Никога повече не замръзва."Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
От: Зимни неволи !!!
Това е. Няма по-добро.Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнениеУспешно и трайно съм решавал подобен проблем с помощта на концентриран антифриз, налят в бутилка с пръскалка. Махаш кората и пръскаш. Никога повече не замръзва.
Всички други съдържат спирт и антифриз с ароматизатор. Изключвам силиконите, за които трябва да е сухо при нанасянето.
Дори крилата на самолетите преди полет се обливат с концентриран антифриз.
Коментар
-
От: Зимни неволи !!!
Ти сериозно ли мислиш това?Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнениеСушоар. Или мноого внимателно запалка /газова горелка от малките/.
Никога ,ама никога не си правете експерименти със запалки,горелки и тем подобни устройства даващи пламък ,около гърловината на резервоара!!!!!
Най-елементарното което можеш да направиш-сложи си топлата ръка /дланта/ на капачката и след 2-3 мин. си готов!Последно редактирано от emicha1; 21-12-12, 16:29./ HONDA-CR-V-IIг. -> 2.2 i-ctdi (N22A2) // HONDA-CR-V-IIIг. ->2.2 i-DTEC (N22B3)/
Коментар
-
От: Зимни неволи !!!
Точно.Даже с гореща вода може.После капачката се топва в концентрат антифриз и се оставя да влезе навсякъде...да излезе целия въздух.Вадиш изтръскваш и монтираш.И другата зима пак.Honda HR-V основно мпс Мухарски клуб "Стримерите" - Русе
Disco 1 бекъп
Disco 1 (5см.lift) бекъп на бекъпа
Коментар
-
От: Зимни неволи !!!
Първоначално публикуван от emicha1 Преглед на мнениеТи сериозно ли мислиш това?
Никога ,ама никога не си правете експерименти със запалки,горелки и тем подобни устройства даващи пламък ,около гърловината на резервоара!!!!!
Най-елементарното което можеш да направиш-сложи си топлата ръка /дланта/ на капачката и след 2-3 мин. си готов!
Е колко да е сериозно?0888932647
Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар