Здравейте колеги,бихте ли ми казали какьв е действителният разход на СРВ втора генерация бензин,мотора дали е с верига,става вьпрос за 2,0кубика,ако е с верига на колко се сменя?Не мога да решя дали да е бензин или дизел.Благодаря предварително на всички които ми отговорят!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Относно двигателя на бензиновото СRV
Свий
X
-
От: Относно двигателя на бензиновото СRV
Абе аз съм наи заклетия фен на бензина, ама маи ще трябва да решиш да е дизел, моторите са с вериги, при дизела бърже сдава багажа има нема 200 000 и хората я сменят че се разтраква. При бензинките незнам колко кара, но сега в Хонда форума се въртят две теми за тея К20 мотори дето направо ще ме откажат от бензина та дори и от марката. Имам чувстото че не съм в хонда форума ами в фиат форума, ако ти е интересно влез там и прочети темите за шум при К20 и газ за К20. При дизела няма такива болежки, емича щете светне за всичко по дизела. Разсхода на бензинките не е страшен, около 7 извън града и около 10 в града пловдив става дума, на газ колегата сподели 9 извън града и 14 в града но тва с 2,4 мотора автомат. 2.0 има някви проблеми с охлаждане на 4 ти цилиндър и от там почват едни страдания.... сега явно тоя проблем сам по себеси може да не нанесе такива поражения по мотора, но съчетан с кофти масла, лоша подръжка води до сериозни ремонти. както казах влез там и ще видиш и снимки за кво става дума.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT
-
От: Относно двигателя на бензиновото СRV
Първоначално публикуван от zero Преглед на мнениеАбе аз съм наи заклетия фен на бензина, ама маи ще трябва да решиш да е дизел, моторите са с вериги, при дизела бърже сдава багажа има нема 200 000 и хората я сменят че се разтраква. При бензинките незнам колко кара, но сега в Хонда форума се въртят две теми за тея К20 мотори дето направо ще ме откажат от бензина та дори и от марката. Имам чувстото че не съм в хонда форума ами в фиат форума, ако ти е интересно влез там и прочети темите за шум при К20 и газ за К20. При дизела няма такива болежки, емича щете светне за всичко по дизела. Разсхода на бензинките не е страшен, около 7 извън града и около 10 в града пловдив става дума, на газ колегата сподели 9 извън града и 14 в града но тва с 2,4 мотора автомат. 2.0 има някви проблеми с охлаждане на 4 ти цилиндър и от там почват едни страдания.... сега явно тоя проблем сам по себеси може да не нанесе такива поражения по мотора, но съчетан с кофти масла, лоша подръжка води до сериозни ремонти. както казах влез там и ще видиш и снимки за кво става дума.
Коментар
-
От: Относно двигателя на бензиновото СRV
Пандо ,едно време като избирах въпросното СРВ, аз бях пред същата дилема - бензин или дизел!
Търсейки и обикаляйки с приятел -много грамотен и разбиращ монтьор, който беше запознат и с двата вида двигатели /има лично бензиново ,а временно като втора работа, караше служебно дизелово- близо 1.5 год./,ми каза следните думи, на въпроса какво да бъде: "Дизеловото е по-безпроблемно,по-икономично,а за сметка на това и върви в пъти повече от бензиновото-ти решаваш!".
Естествено,това се отнасяше за коли на реални километри /търсех до 150х. км.-реални/ , а не такива с магерени километражи!
Тествах,карах, избирах и накрая взех дизелово ,купувано ново от тук!Проверих му цялата история /гаранционото обслужване и в доверения сервиз, застрахователна компания-за щети,какви и кога/ съпоставих нещата и съм на 99% сигурен ,че нещата отговаряха на информацията, предоставена ми от продавача-затова и го купих!
Имай на предвид ,че на 90% от новия внос, втора употреба коли,всякакви марки, километражите са манипулирани- пък който каквото иска да ти разправя!
Не те убеждавам да е дизел ,но ти ще го караш затова си отваряй очите и не скачай на първото!
Избора си е твой и успех!/ HONDA-CR-V-IIг. -> 2.2 i-ctdi (N22A2) // HONDA-CR-V-IIIг. ->2.2 i-DTEC (N22B3)/
Коментар
-
От: Относно двигателя на бензиновото СRV
пандо при тва ЦРВ няма ДПФ филтър ако не греша, и също така няма и проблем с колектора, (след консулатция с емича) проблема е само при акордите с тоя мотор. Така че ти отпадат два важни дертаПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT
Коментар
-
От: Относно двигателя на бензиновото СRV
Слави не си ме разбрал правилно-има такива дизелови СРВ ,с ДПФ филтър ,ама те са внос от "белите" страни, където имат голями изисквания за екологията!
Мойто е от България и затова е икономисан този филтър /в случая за мен е по-добре и се кефя/!
И Пандо,какво толкова те притеснява този съединител?
Ако го караш разумно и най-вече - не го чипосваш / от 140кс. на 168 или 190кс./,няма да имаш проблеми! Е всичко опира и до това, какво е моментното му състояние и дали някога е сменяван и как е експлоатиран, ама за кола втора употреба е....?
Още повече ,че може да не се налага смяна на демпферния маховик ,а само на феродовия диск!Последно редактирано от emicha1; 13-12-12, 19:44./ HONDA-CR-V-IIг. -> 2.2 i-ctdi (N22A2) // HONDA-CR-V-IIIг. ->2.2 i-DTEC (N22B3)/
Коментар
-
От: Относно двигателя на бензиновото СRV
Някой ден, някъде, някой най-после ще разбере че Бензинова Хонда и Газ не са две думи които трябва да се произнасят заедно
Това са коли при които горивните камери са произведение на изкуството, газоразпределението е произведение на изкуството, варира според оборотите и тъй нататък. Ако не ме лъже паметта при работа на газ нещо в горивните камери предизвикваше локални катастрофални прегрявания на определени точки в главата, което водеше до всякакви видове разправии.
Грам не разбирам от газифициране, но по памет ми се върти че има двигатели които просто не се поддават на удачно газифицираните, и повечето хондови са от тях.
В Щатите се продават хонди които са си заводски направени за газ (май са за метан), и са си с променени двигатели.
Да не казвам голяма дума, но калпав бензинов двигател на Хонда НЯМА, от трицилиндровия Сивик модел края на '70те насам. Има калпави експерименти с тях. Това са здрави и дуракоустойчиви двигатели, но са такива когато работят в рамките на или поне близо до зададените им работни параметри. Не са триста килограмови чугунени тукмаци с 300% капацитет за експериментиране.
Толкова за "проблемите" с К20 двигатели.Последно редактирано от Goblin; 13-12-12, 22:22.Издъних се на Тюринг теста
Коментар
-
От: Относно двигателя на бензиновото СRV
Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнениеНякой ден, някъде, някой най-после ще разбере че Бензинова Хонда и Газ не са две думи които трябва да се произнасят заедно
Това са коли при които горивните камери са произведение на изкуството, газоразпределението е произведение на изкуството, варира според оборотите и тъй нататък. Ако не ме лъже паметта при работа на газ нещо в горивните камери предизвикваше локални катастрофални прегрявания на определени точки в главата, което водеше до всякакви видове разправии.
Грам не разбирам от газифициране, но по памет ми се върти че има двигатели които просто не се поддават на удачно газифицираните, и повечето хондови са от тях.
В Щатите се продават хонди които са си заводски направени за газ (май са за метан), и са си с променени двигатели.
Да не казвам голяма дума, но калпав бензинов двигател на Хонда НЯМА, от трицилиндровия Сивик модел края на '70те насам. Има калпави експерименти с тях. Това са здрави и дуракоустойчиви двигатели, но са такива когато работят в рамките на зададените им работни параметри. Не са триста килограмови чугунени тукмаци с 300% капацитет за експериментиране.
Толкова за "проблемите" с К20 двигатели.
Коментар
-
От: Относно двигателя на бензиновото СRV
Можев Пловдив го лекуват за 400-500 лева но губиш автопилота, в София го лекуват за 700-800 лева и не губиш нищо
Но си мисля че вероятността да оцелиш кола с такъв филтър е малка, по масово го слагат чак след 2006.
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT
Коментар
-
От: Относно двигателя на бензиновото СRV
Не знам какъв е тоя проблем на 4-ти цилиндър но аз карам бензиново ЦРВ 3,5 години вече и съм нямал никакви проблеми. Купих я с газовата и продължавам да я карам така и ми дава разход на газ 8,5-9 /100 извън града ако не настъпвам. Градско не знам колко гори защото много е относително засичането. единствените проблеми които съм имал са с компресора на климатика, че е бил строшен още като съм взимал колата. Сега е с един съвместим от щатите. Двигателя е безшумен и много добре работещ, в големите жеги с климатик и пържене на високи обороти не съм видял да вдига стрелката за температурата. Нещото което не ми харесва е че е малко слаб на големите предавки ( издъхва на 5-та по наклони например) но може да е нормално само дето на мен не ми харесваУспех с покупката. Аз като я взимах друго освен такава хонда не можех да гледам
Коментар
-
От: Относно двигателя на бензиновото СRV
Никои не казва че всеки един 2,0 има проблем, но е това че един и същи проблем се среща често или не много често при този мотор го прави хроничен. Щом Хонда са го описали в бюлетин значи не е само измислица на гаражните майстори. Но със сигурност този "проблем" е в следсвтие поне на няколко фактора които трябва да се съчетаят , един ако липсва- няма проблем, така че споко, важното е да попаднеш на добре поддържан мотор и ако се грижиш добре за него с хубави масла няма да имаш проблемПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар