Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Относно двигателя на бензиновото СRV

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Относно двигателя на бензиновото СRV

    Здравейте колеги,бихте ли ми казали какьв е действителният разход на СРВ втора генерация бензин,мотора дали е с верига,става вьпрос за 2,0кубика,ако е с верига на колко се сменя?Не мога да решя дали да е бензин или дизел.Благодаря предварително на всички които ми отговорят!

  • #2
    От: Относно двигателя на бензиновото СRV

    Абе аз съм наи заклетия фен на бензина, ама маи ще трябва да решиш да е дизел, моторите са с вериги, при дизела бърже сдава багажа има нема 200 000 и хората я сменят че се разтраква. При бензинките незнам колко кара, но сега в Хонда форума се въртят две теми за тея К20 мотори дето направо ще ме откажат от бензина та дори и от марката. Имам чувстото че не съм в хонда форума ами в фиат форума, ако ти е интересно влез там и прочети темите за шум при К20 и газ за К20. При дизела няма такива болежки, емича щете светне за всичко по дизела. Разсхода на бензинките не е страшен, около 7 извън града и около 10 в града пловдив става дума, на газ колегата сподели 9 извън града и 14 в града но тва с 2,4 мотора автомат. 2.0 има някви проблеми с охлаждане на 4 ти цилиндър и от там почват едни страдания.... сега явно тоя проблем сам по себеси може да не нанесе такива поражения по мотора, но съчетан с кофти масла, лоша подръжка води до сериозни ремонти. както казах влез там и ще видиш и снимки за кво става дума.
    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
    Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

    Коментар


    • #3
      От: Относно двигателя на бензиновото СRV

      Първоначално публикуван от zero Преглед на мнение
      Абе аз съм наи заклетия фен на бензина, ама маи ще трябва да решиш да е дизел, моторите са с вериги, при дизела бърже сдава багажа има нема 200 000 и хората я сменят че се разтраква. При бензинките незнам колко кара, но сега в Хонда форума се въртят две теми за тея К20 мотори дето направо ще ме откажат от бензина та дори и от марката. Имам чувстото че не съм в хонда форума ами в фиат форума, ако ти е интересно влез там и прочети темите за шум при К20 и газ за К20. При дизела няма такива болежки, емича щете светне за всичко по дизела. Разсхода на бензинките не е страшен, около 7 извън града и около 10 в града пловдив става дума, на газ колегата сподели 9 извън града и 14 в града но тва с 2,4 мотора автомат. 2.0 има някви проблеми с охлаждане на 4 ти цилиндър и от там почват едни страдания.... сега явно тоя проблем сам по себеси може да не нанесе такива поражения по мотора, но съчетан с кофти масла, лоша подръжка води до сериозни ремонти. както казах влез там и ще видиш и снимки за кво става дума.
      Благодаря колега,прочетох за проблема с 4ти цилиндьр при бензиновите мотори и май ще се откажа от тях.При дизела ме притеснява ДПФ филтьра,пукането на колекторите и сьеденителя,просто не знам каква да взема,а искам да е Хонда!

      Коментар


      • #4
        От: Относно двигателя на бензиновото СRV

        Пандо ,едно време като избирах въпросното СРВ, аз бях пред същата дилема - бензин или дизел!
        Търсейки и обикаляйки с приятел -много грамотен и разбиращ монтьор, който беше запознат и с двата вида двигатели /има лично бензиново ,а временно като втора работа, караше служебно дизелово- близо 1.5 год./,ми каза следните думи, на въпроса какво да бъде: "Дизеловото е по-безпроблемно,по-икономично,а за сметка на това и върви в пъти повече от бензиновото-ти решаваш!".
        Естествено,това се отнасяше за коли на реални километри /търсех до 150х. км.-реални/ , а не такива с магерени километражи!
        Тествах,карах, избирах и накрая взех дизелово ,купувано ново от тук!Проверих му цялата история /гаранционото обслужване и в доверения сервиз, застрахователна компания-за щети,какви и кога/ съпоставих нещата и съм на 99% сигурен ,че нещата отговаряха на информацията, предоставена ми от продавача-затова и го купих!
        Имай на предвид ,че на 90% от новия внос, втора употреба коли,всякакви марки, километражите са манипулирани- пък който каквото иска да ти разправя!
        Не те убеждавам да е дизел ,но ти ще го караш затова си отваряй очите и не скачай на първото!
        Избора си е твой и успех!
        / HONDA-CR-V-IIг. -> 2.2 i-ctdi (N22A2) // HONDA-CR-V-IIIг. ->2.2 i-DTEC (N22B3)/

        Коментар


        • #5
          От: Относно двигателя на бензиновото СRV

          пандо при тва ЦРВ няма ДПФ филтър ако не греша, и също така няма и проблем с колектора, (след консулатция с емича) проблема е само при акордите с тоя мотор. Така че ти отпадат два важни дерта
          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
          Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

          Коментар


          • #6
            От: Относно двигателя на бензиновото СRV

            Слави не си ме разбрал правилно-има такива дизелови СРВ ,с ДПФ филтър ,ама те са внос от "белите" страни, където имат голями изисквания за екологията!
            Мойто е от България и затова е икономисан този филтър /в случая за мен е по-добре и се кефя/!

            И Пандо,какво толкова те притеснява този съединител?
            Ако го караш разумно и най-вече - не го чипосваш / от 140кс. на 168 или 190кс./,няма да имаш проблеми! Е всичко опира и до това, какво е моментното му състояние и дали някога е сменяван и как е експлоатиран, ама за кола втора употреба е....?
            Още повече ,че може да не се налага смяна на демпферния маховик ,а само на феродовия диск!
            Последно редактирано от emicha1; 13-12-12, 19:44.
            / HONDA-CR-V-IIг. -> 2.2 i-ctdi (N22A2) // HONDA-CR-V-IIIг. ->2.2 i-DTEC (N22B3)/

            Коментар


            • #7
              От: Относно двигателя на бензиновото СRV

              Някой ден, някъде, някой най-после ще разбере че Бензинова Хонда и Газ не са две думи които трябва да се произнасят заедно

              Това са коли при които горивните камери са произведение на изкуството, газоразпределението е произведение на изкуството, варира според оборотите и тъй нататък. Ако не ме лъже паметта при работа на газ нещо в горивните камери предизвикваше локални катастрофални прегрявания на определени точки в главата, което водеше до всякакви видове разправии.

              Грам не разбирам от газифициране, но по памет ми се върти че има двигатели които просто не се поддават на удачно газифицираните, и повечето хондови са от тях.

              В Щатите се продават хонди които са си заводски направени за газ (май са за метан), и са си с променени двигатели.

              Да не казвам голяма дума, но калпав бензинов двигател на Хонда НЯМА, от трицилиндровия Сивик модел края на '70те насам. Има калпави експерименти с тях. Това са здрави и дуракоустойчиви двигатели, но са такива когато работят в рамките на или поне близо до зададените им работни параметри. Не са триста килограмови чугунени тукмаци с 300% капацитет за експериментиране.

              Толкова за "проблемите" с К20 двигатели.
              Последно редактирано от Goblin; 13-12-12, 22:22.
              Издъних се на Тюринг теста

              Коментар


              • #8
                От: Относно двигателя на бензиновото СRV

                Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                Някой ден, някъде, някой най-после ще разбере че Бензинова Хонда и Газ не са две думи които трябва да се произнасят заедно

                Това са коли при които горивните камери са произведение на изкуството, газоразпределението е произведение на изкуството, варира според оборотите и тъй нататък. Ако не ме лъже паметта при работа на газ нещо в горивните камери предизвикваше локални катастрофални прегрявания на определени точки в главата, което водеше до всякакви видове разправии.

                Грам не разбирам от газифициране, но по памет ми се върти че има двигатели които просто не се поддават на удачно газифицираните, и повечето хондови са от тях.

                В Щатите се продават хонди които са си заводски направени за газ (май са за метан), и са си с променени двигатели.

                Да не казвам голяма дума, но калпав бензинов двигател на Хонда НЯМА, от трицилиндровия Сивик модел края на '70те насам. Има калпави експерименти с тях. Това са здрави и дуракоустойчиви двигатели, но са такива когато работят в рамките на зададените им работни параметри. Не са триста килограмови чугунени тукмаци с 300% капацитет за експериментиране.

                Толкова за "проблемите" с К20 двигатели.
                Благодаря ви колеги за изчерпателните отговори,везните наклониха в полза на дизела,а между впрочем ДПФ филтьра ако го има не може ли да се махне?

                Коментар


                • #9
                  От: Относно двигателя на бензиновото СRV

                  Може в Пловдив го лекуват за 400-500 лева но губиш автопилота, в София го лекуват за 700-800 лева и не губиш нищо Но си мисля че вероятността да оцелиш кола с такъв филтър е малка, по масово го слагат чак след 2006.
                  Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                  Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                  Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                  Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                  Коментар


                  • #10
                    От: Относно двигателя на бензиновото СRV

                    Не знам какъв е тоя проблем на 4-ти цилиндър но аз карам бензиново ЦРВ 3,5 години вече и съм нямал никакви проблеми. Купих я с газовата и продължавам да я карам така и ми дава разход на газ 8,5-9 /100 извън града ако не настъпвам. Градско не знам колко гори защото много е относително засичането. единствените проблеми които съм имал са с компресора на климатика, че е бил строшен още като съм взимал колата. Сега е с един съвместим от щатите. Двигателя е безшумен и много добре работещ, в големите жеги с климатик и пържене на високи обороти не съм видял да вдига стрелката за температурата. Нещото което не ми харесва е че е малко слаб на големите предавки ( издъхва на 5-та по наклони например) но може да е нормално само дето на мен не ми харесва Успех с покупката. Аз като я взимах друго освен такава хонда не можех да гледам

                    Коментар


                    • #11
                      От: Относно двигателя на бензиновото СRV

                      Никои не казва че всеки един 2,0 има проблем, но е това че един и същи проблем се среща често или не много често при този мотор го прави хроничен. Щом Хонда са го описали в бюлетин значи не е само измислица на гаражните майстори. Но със сигурност този "проблем" е в следсвтие поне на няколко фактора които трябва да се съчетаят , един ако липсва- няма проблем, така че споко, важното е да попаднеш на добре поддържан мотор и ако се грижиш добре за него с хубави масла няма да имаш проблем
                      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                      Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X