Здравейте колеги,след много четене реших че СРВ дизел 2004г е колата която най много ми допада,но не можах да намеря повече подробности относно двигателя.С ремьк ли е или с верига,нещо специално трябва ли да гледам като я избирам и колко пари ще ми струва горе долу пьрво началното обслужване?Благодаря предварително на всички,които ми отговорят!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Относно двигателя на дизеловото СРВ
Свий
X
-
От: Относно двигателя на дизеловото СРВ
Чак сега ,ти виждам темата и дано не ти е късно!
Дизеловото СРВ е с верига!
2004г. монтират от първите двигатели /N22A1/, които според запознати ,задължително им се сменява веригата на около 170-180х. км. -струва около 900-1000лв. с труда!
От края на 2005г. започва монтирането на двигатели /N22A2/ -където този проблем е бил коригиран!
Първоначално обслужване: масло двигател+м.филтър+в.филтър+труд-около 250лв.!Филтъри климатроник-от 20 до 30лв.!Масло скорости,диференциал+труд-около100-120лв.!Нафтов филтър+смяна-около 60лв.!
Това е в общи линии ,а и зависи от състоянието на самата кола!
Освен стандартните неща -удари,ръжди,разбито окачване..... задължително обърни внимание :за виене,скърцане и пукане в задния диференциал ,както и съединителя и скоростите ,а и дали ти се включва 4х4-то ! Там са по-неприятните ремонти-евентуално!
Гледай и какъв клас на оборудване е /екстрите/-круиз контрол,мулти волан,VSA-стабилизиращата система,тракшън контрол-все полезни неща!
Успех!/ HONDA-CR-V-IIг. -> 2.2 i-ctdi (N22A2) // HONDA-CR-V-IIIг. ->2.2 i-DTEC (N22B3)/
-
От: Относно двигателя на дизеловото СРВ
Емич а прочутия проблем с пукането на колектора важи ли за ЦРВ или е само за акорд 7?Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT
Коментар
-
От: Относно двигателя на дизеловото СРВ
За радост Слави ,такъв проблем имат само дизеловите акорди!
В Юбико като бях последния път ,казаха ,че всеки месец заваряват по няколко колектора /дори и на новите/, но до този момент от както се произвежда ЦРВ с дизеловия мотор- нито един не са правили!При ЦРВ-то слагали отливан колектор,а на акордите заваряван!/ HONDA-CR-V-IIг. -> 2.2 i-ctdi (N22A2) // HONDA-CR-V-IIIг. ->2.2 i-DTEC (N22B3)/
Коментар
-
От: Относно двигателя на дизеловото СРВ
Да де, щото тука си говорите за дизелови та реших да питам и при ЦРВ ли е така глупаво изработен колектора, ама явно нещата са различниЕ, значи ще гледам с една идея по добре на дизелово ЦРВ
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT
Коментар
-
От: Относно двигателя на дизеловото СРВ
Слави, то и дизеловия Сивик ,с този двигател, майче имаше проблем с колекторите!
Иначе ,според мен това е, или умишлена технологична слабост,или заради самото място в коша-ама казва ли ти някой!
Най-интересното е ,че визуално ако гледаш този двигател /2.2 iCTDI /, монтиран в Акорд или ЦРВ-имат разлика, по окомплектовката и разположението на другите агрегати прикрепени към блока?!
Та затова си мисля ,че всичко идва от липсата на място, в самия кош!/ HONDA-CR-V-IIг. -> 2.2 i-ctdi (N22A2) // HONDA-CR-V-IIIг. ->2.2 i-DTEC (N22B3)/
Коментар
-
От: Относно двигателя на дизеловото СРВ
Не ми се вярва да е умишлено, маи си е баш пропуск в конструкцията на коклктора, щото пък ги сменят без пари в Бутрако независимо колата дали е в гаранция или не, важно е да е купена от тях. И на мен ми е интересно аджеба инженера измислил тоя колектор да си каже как може така аматьорски да постъпи с него, тва на дъщеря ми да го дам да го конструира няма да помисли да заварява тръба за фланец на това възлово мястоНа теб как ти гори извън града, и се надявам да нямат ДПФ филтри ????
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT
Коментар
-
От: Относно двигателя на дизеловото СРВ
Нямам,нямам,-ДПФ филтър,само някакъв ЕГР ,защото е купувана от България /Бултрако/,а тук нормите за екологията кой ги брига!
Ами гледай сега,много относително е колко гори, зависи най-вече с колко км. караш, и КОЙ го кара /жената винаги кара по-икономично, защото на мен ми е много тежко крачето!
Никога не съм я засичал само извънградско , но примерно, първия път като я засичах през 2011г.:
Двама души+ багаж, зареждам в София до горе,газ към Албена /140-170 км.ч. на места-180/ с включен климатроник,там 10-на дни ,обикаляне по чукари и на къси разстояния /все едно градско-натоварено/,преди тръгване в обратна посока ,зареждам до горе и смятам на елката-показа 6,5л.на 100км. маиче беше!
Връщане ,по същия път скорост /130-150км.ч./,но с експерименти по магистралата, /карах доста на-круиз контрол/ зададена скорост-135км.ч. и зареждане пак до горе, веднага след пристигане в София, елката показа разход от 6,8л.на 100км.!
Отдавам по високия разход, заради круиз контрола-моментния разход по това време, винаги пълнеше квадратчетата на таблото до около 8-то деление,а показанията на временния разход, варираше от 7,0 л. до 7,8л.!
Второ засичане тази година ,по същия маршрут и всичко подобно като предното, но с 4-човека и много багаж, скорост 130-160км.,пак пълен -пълен, отиването излезна 6,9л.на 100км.! Връщането,но с по-малка скорост /90-140/ само на места където можеше до 160км. /имаше голямо движение/,показа разход от 6,6л. на 100км.!
Значи 6-та скорост, е голяма благинка и влияе много добре на разхода ,а и си върви на нея ,без никакъв тормоз!
Правил съм си експеримент, до колко мога да сваля показанията на временния разход - и ако искаш вярвай , на комбиниран терен /равно ,изскачване,спускане/ само на 6-та скорост и галене на педала на газта ,в диапазон 120-130км.ч. ,в продължение на 10км. цифрите на таблото показваха 3,8-3,9л. на 100км.!
Иначе ,градското е между 8,0-9,0 л. ,ама нали се сещаш ,че влияят много фактори там!
Най-голям разход от както я карам, ми показа тази зима /знаеш каква беше/ градско и извънредно тежки условия- 9,9л. на 100км.!
Сега като се замисля за разхода ,майче е почти такъв, какъвто го дават и по документи!
Абе, откакто го карам /повече градско/,направо се родих -месеца го изкарвам с около 250лв., а всеки ден се кара и то на къси разстояния, докато загрее- пристигаш /няколко пъти на ден по 7-10км./!Преди това 2-3 години по-неволя ,карах основно едно Деу-Есперо на бензин -цикъла абсолютно същия, ама 13-14л. градско /450-480лв. на месец/ и 7,0л. -извън града /келфайда/!
Та ,те те ка-доволен съм!/ HONDA-CR-V-IIг. -> 2.2 i-ctdi (N22A2) // HONDA-CR-V-IIIг. ->2.2 i-DTEC (N22B3)/
Коментар
-
От: Относно двигателя на дизеловото СРВ
Интересно е че на бензинките дават много приемлив разход, по специално гледах 2,0 градско 11,8 по спомен и извън градско 7,7 което за такава кола си е перфе. На моята по спомен маи градското беше 13 извън към 8,6. Тва по книга, ама не е верно особено градското щото никога не ми е изгорила повече от 12 газ , обикновено 11,5. Я кажи ся как е като шум в купето, щото първа генерация са адски шумни и тва е нещото което наи ме дразни в тая кола, чувам всичко което се случва от вън, гумите, вятъра, мотора абе се едно съм в кабрио хахаха. Ти като си карал с такива скорости въпреки че си дизел как е шума в купето? Инак като гледам цените някои ден мога да прескоча в една бензинка макар че чесно не ме кефи дизаинерски ни вътре ни вънка, ама то се свиква, все пак свикнах с дизаина на ланча ипсилон та с тва ли хахахПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT
Коментар
-
От: Относно двигателя на дизеловото СРВ
Слави ,има много дразнещи неща, за които съм писал преди и като имам свободно време, ще направя снимки и ще ги кача тук ,за по-добра информация като цяло!
Иначе за дизайна - първите няколко дни и аз така като тебе, сега направо красива ми се вижда, а като погледна следващите генерации ,е направо "като от списание"
!Тея дизайнерите на Хонда са .....! Цветъ обаче е от голямо значение и компенсира много!
За шумът - може да се желае още! При големите скорости ,двигателя почти не се чува /макар и дизел/,има шум от насрещния вятър който се получава и се усеща най-вече, около средните колони при коланите и отзад в багажното отделение! Ако видиш какво използват за звукоизолация,под пласмасовите кори за вътрешната облицовка,ще разбереш зашо е така! Може, при мерак да се оправи това ,но аз не се вталясвам , а и за 2-3 пъти в годината с по-високи скорости /160-180км./ не си заслужава!Уплътненията на страничните стъкла ,също не са ги измислили ,като материал и направа! Ще кача снимки по натам ,за какво иде реч!
Виждам ,че си скочил с двата крака за втора генерация,сега като се замисля и аз бях пред дилемата, дали да бъде 1-2 или 3-та ген. -вече съм сигурен и добре че не взех 1-ва
,на 2-ра и свикнах
, 3-та нещо напоследък въобще ми бяга от полезрението,а за нагоре ,никой не знае!
/ HONDA-CR-V-IIг. -> 2.2 i-ctdi (N22A2) // HONDA-CR-V-IIIг. ->2.2 i-DTEC (N22B3)/
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар