От другия форум попаднах на темата на Слави за кората на багажника и реших да си направя по неговия метод, но нещо се оказва, че сме скарани с руския. Мислех да му задам въпросите си на ЛС, но реших че в тема ще бъде полезно и за други колеги които решат да си правят кора. Колега Слави видях, че на руснаците си отговорил, че не знаеш как се казва плата, който си използвал, а от магазин за какви материали е купуван, предполагам е мек, защото иначе не могат да станат шевовете между ламелите. Другият ми въпрос е по размерите от руския форум ли си я правил и понеже няма снимка от която да се вижда как стъпва в края към седалките имаш ли такава снимка как си направил там захвата, видях че последната тръба е по дълга ляга в жлеб ли? Търсейки материал за обличането гледах мокет но е много твърд, видях някакъв иглонабит мокет по-мек, четох за филц/тепих за облицоване на тонколони, но не знам в какви магазини се продава. Предполагам и на други колеги информацията ще е полезна, затова колкото повече мнения и варианти по-добре.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Кора на багажника
Свий
X
-
От: Кора на багажника
Първоначално публикуван от juri_fursov Преглед на мнениеИЗВ ,май и с български си скаран, аз нищо не разбрах
, а иначе предполагам на Слави/Zero/ ще му стане ясно какво питам.
Honda CR-V, 2001 147 h.p.
Citroen C4, 1.4 vti
Коментар
-
От: Кора на багажника
Матеряла, плата де, и в магазина не можаха да ми кажат как се казваНо си е много мекичък плат, мисля има шалове от такъв, и до сущ прилича на плата от повечето тапицерии на френските автомобили. Абе плата не ти е такъв проблем отиваш в един магазин за платове и си избираш някъкъв
Лошото при мен е че всичко е импровизирано и няма строго правило по което да се направи кората. Иначе идеята е следната , шият се три джоба за корите в тях които са от ПВЦ ламперия, тогав ане намерих по подходящ матерял но вече има и такъв, казва се разпенено ПВЦ, много лесно се работи с него с макетен нож, лекичък е и в същото време не се огъва много много. Та между тея три джоба на снимиите се вижда че има малки джобчета за алуминиеви пръчки които не позволяват кората да се огъва и в същото време играят чудесна роля на панти за да може лесно да се нагъва кората. В задния краи към седалките не е хваната с нищо, просто страничните държачи от зад има малко вкопано и задната дълга пръчка влиза там, така седи плътно до седалката. Последната ми ламела я замених с летва от ламиниран паркет щото исках да монтирам кулонки на нея. Въпреки че колонките са малки и не тежат тоя смотан паркет много бързо взе да се огъва та се наложи подсилване с алуминиево винкелче от долу по дължината му.
Ясно е че същата няма да можеш да я направиш, ще стане наи вероятно по добра ако от това което съм правил аз извлечеш косурите и я усъвършенстваш. Аз нямах база за сравнение, само разни от руския форум дето повече приличаха на долапи но не и на нежна практична щора
Ето и как колегите от другия форум процедират с щора от ситруен маи . http://forums.hondabg.com/index.php?...ntry1057208209 .На на мен варианта щората да не може да носи нищо от горе не ми хареса, на моята хвърлям якета и блузки на малката, салфетки и прочиеАко ми остане време някои ден и мерак ще заменя ламелите с разпенено пвц. И още нещо, моята подлежи на разглобяване и пране
Тея лепки не станаха особено красиви ма като се има предвид че сам съм я шил на шевна машина от 60 те години
сега да беше имам хубава машина ама не ми се занимава да я коригирам
Обаче гледам че на братушките маи им е харесала идеята ето един колега които я е направил по добре от мен, както казах първия опит винаги има много по добри последователи http://forum.crvclub.ru/index.php/topic,3538.120.htmlПоследно редактирано от zero; 21-11-12, 11:40.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT
Коментар
-
От: Кора на багажника
Първоначално публикуван от dunhil Преглед на мнениеКак ма зарибихте.това е направо суперПоследно редактирано от CarTest™; 06-03-14, 15:13.
Коментар
-
От: Кора на багажника
Размера на щората би трябвало да е около 133-134 см. Съдя по моята, която е тип ролетна взета от Опел Антара. Правят се само два правоъгълни отвора отстрани в корите и два за захващането и готово.
След тонирането на стъклата по всичко личи, че няма да се налага да влиза в употреба и ще я пускам за продажба. Ако имаш интерес пиши на лични.Honda CR-V 1-st Generation
Коментар
-
От: Кора на багажника
Първоначално публикуван от pavarottibg Преглед на мнениеА размери откъде? Някъде из форума бях видял, но сега не мога да ги намеря.Honda CR-V, 2001 147 h.p.
Citroen C4, 1.4 vti
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар