От другия форум попаднах на темата на Слави за кората на багажника и реших да си направя по неговия метод, но нещо се оказва, че сме скарани с руския. Мислех да му задам въпросите си на ЛС, но реших че в тема ще бъде полезно и за други колеги които решат да си правят кора. Колега Слави видях, че на руснаците си отговорил, че не знаеш как се казва плата, който си използвал, а от магазин за какви материали е купуван, предполагам е мек, защото иначе не могат да станат шевовете между ламелите. Другият ми въпрос е по размерите от руския форум ли си я правил и понеже няма снимка от която да се вижда как стъпва в края към седалките имаш ли такава снимка как си направил там захвата, видях че последната тръба е по дълга ляга в жлеб ли? Търсейки материал за обличането гледах мокет но е много твърд, видях някакъв иглонабит мокет по-мек, четох за филц/тепих за облицоване на тонколони, но не знам в какви магазини се продава. Предполагам и на други колеги информацията ще е полезна, затова колкото повече мнения и варианти по-добре.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Кора на багажника
Свий
X
-
От: Кора на багажника
Това със сложните изречения явно ми е професионално изкривяванеПървоначално публикуван от juri_fursov Преглед на мнениеИЗВ ,май и с български си скаран
, аз нищо не разбрах
, а иначе предполагам на Слави/Zero/ ще му стане ясно какво питам.
Honda CR-V, 2001 147 h.p.
Citroen C4, 1.4 vti
Коментар
-
От: Кора на багажника
Матеряла, плата де, и в магазина не можаха да ми кажат как се казва
Но си е много мекичък плат, мисля има шалове от такъв, и до сущ прилича на плата от повечето тапицерии на френските автомобили. Абе плата не ти е такъв проблем отиваш в един магазин за платове и си избираш някъкъв
Лошото при мен е че всичко е импровизирано и няма строго правило по което да се направи кората. Иначе идеята е следната , шият се три джоба за корите в тях които са от ПВЦ ламперия, тогав ане намерих по подходящ матерял но вече има и такъв, казва се разпенено ПВЦ, много лесно се работи с него с макетен нож, лекичък е и в същото време не се огъва много много. Та между тея три джоба на снимиите се вижда че има малки джобчета за алуминиеви пръчки които не позволяват кората да се огъва и в същото време играят чудесна роля на панти за да може лесно да се нагъва кората. В задния краи към седалките не е хваната с нищо, просто страничните държачи от зад има малко вкопано и задната дълга пръчка влиза там, така седи плътно до седалката. Последната ми ламела я замених с летва от ламиниран паркет щото исках да монтирам кулонки на нея. Въпреки че колонките са малки и не тежат тоя смотан паркет много бързо взе да се огъва та се наложи подсилване с алуминиево винкелче от долу по дължината му.
Ясно е че същата няма да можеш да я направиш, ще стане наи вероятно по добра ако от това което съм правил аз извлечеш косурите и я усъвършенстваш. Аз нямах база за сравнение, само разни от руския форум дето повече приличаха на долапи но не и на нежна практична щора
Ето и как колегите от другия форум процедират с щора от ситруен маи . http://forums.hondabg.com/index.php?...ntry1057208209 .На на мен варианта щората да не може да носи нищо от горе не ми хареса, на моята хвърлям якета и блузки на малката, салфетки и прочие
Ако ми остане време някои ден и мерак ще заменя ламелите с разпенено пвц. И още нещо, моята подлежи на разглобяване и пране
Тея лепки не станаха особено красиви ма като се има предвид че сам съм я шил на шевна машина от 60 те години
сега да беше имам хубава машина ама не ми се занимава да я коригирам 
Обаче гледам че на братушките маи им е харесала идеята ето един колега които я е направил по добре от мен, както казах първия опит винаги има много по добри последователи http://forum.crvclub.ru/index.php/topic,3538.120.htmlПоследно редактирано от zero; 21-11-12, 12:40.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT
Коментар
-
От: Кора на багажника
А размери откъде? Някъде из форума бях видял, но сега не мога да ги намеря.Първоначално публикуван от dunhil Преглед на мнениеКак ма зарибихте.това е направо суперПоследно редактирано от CarTest™; 06-03-14, 16:13.
Коментар
-
От: Кора на багажника
Размера на щората би трябвало да е около 133-134 см. Съдя по моята, която е тип ролетна взета от Опел Антара. Правят се само два правоъгълни отвора отстрани в корите и два за захващането и готово.
След тонирането на стъклата по всичко личи, че няма да се налага да влиза в употреба и ще я пускам за продажба. Ако имаш интерес пиши на лични.Honda CR-V 1-st Generation
Коментар
-
От: Кора на багажника
Аз мерих на място, не ползвах готови размери.Първоначално публикуван от pavarottibg Преглед на мнениеА размери откъде? Някъде из форума бях видял, но сега не мога да ги намеря.Honda CR-V, 2001 147 h.p.
Citroen C4, 1.4 vti
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар