Та направо по проблема.При запалване на студен двигател ,оборотомера си работи нормално докъто загрее двигателя и малко след това стрелката скача на 4000,1000 или 0 оборота и там замира без да помръдва.Загасвам двигателя и пак паля пак не работи.След истиване на двигателя и запалване пак си работи нормално и малко след загряване пак замира на една от трите стойности.Така откакто съм купил Хондата(128кс ).От къде взима информация този оборотомер(търсих ,но така и не разбрах).
Хлабава връза,датчик ли що ли?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Оборотомер-проблем
Свий
X
-
От: Оборотомер-проблем
Не знам как ще го провериш той е в общата букса.Извади я, напръскай с контактен спрей и пробвай.Дано се оправи.Ама ме съмнява.Ако не стане по-добре потърси опитен еладжия.Не си прави експерименти сам ако не знаеш кво правиш.Може да е проблема в самия оборотомер.Може в неговата букса. Варианти има.
Коментар
-
От: Оборотомер-проблем
Здравейте,Карам ЦРВ на газ вече 40000км, преди време ми се държеше странно оборотомера: нормално ми стой на 800 оборота но започна да ми играе, да падат оборотите до 100 после стигат до 1000 и пак падат и имах чувство че ще изгасне. Посъветваха ме да регулирам клапаните, регулих ги и вече нямах проблем,но мисля че при теб е друг проблема.
Сега 5 месеца по късно и аз имам подобен проблем като твоят , но при мен когато съм на свободна оборотомера стои на 1500 оборота без значение дали е загряла или студена.Казаха ми че най-вероято трябва да се смени някакъв датчик но нищо повече.
Някой да има някаква идея от къде може да идва проблема???
Благодаря предварително!!!
Коментар
-
От: Оборотомер-проблем
Колега, преди време карах една Вектра, имах абсолютния същ проблем и признаци като при теб с оборотомера, какво ли не опитвах, най-накрая се реши проблема с презапояване на една част от платката в самото табло. Имай го впредвид, ако от нищо друго не е проблемът. УспехПървоначално публикуван от angel71 Преглед на мнениеТа направо по проблема.При запалване на студен двигател ,оборотомера си работи нормално докъто загрее двигателя и малко след това стрелката скача на 4000,1000 или 0 оборота и там замира без да помръдва.Загасвам двигателя и пак паля пак не работи.След истиване на двигателя и запалване пак си работи нормално и малко след загряване пак замира на една от трите стойности.Така откакто съм купил Хондата(128кс ).От къде взима информация този оборотомер(търсих ,но така и не разбрах).
Хлабава връза,датчик ли що ли?
Коментар
-
От: Оборотомер-проблем
При дизеловите коли датчика е на кожуха на маховика на коляновия вал.
При много от бензиновите сигнал се взема от делкото, но има и варианти, при които е като дизеловите.Ясен: ”в Наречен си лекувам нервите от форумното модериране...”
Коментар
-
От: Оборотомер-проблем
Такава кола дизел няма!Първоначално публикуван от dedoKoko Преглед на мнениеПри дизеловите коли датчика е на кожуха на маховика на коляновия вал.
При много от бензиновите сигнал се взема от делкото, но има и варианти, при които е като дизеловите.
Коментар
-
От: Оборотомер-проблем
Има и едното и другото , както и има 2 модела бензинови с различно управление на оборотомера.При някой взима сигнал от делкото което е с 3 датчика и 7 пина на буксата ако не се лъжа а другия е тоя с допълнителен на ск. кутия.Не виждам голяма логика проблема да е от него но и не съм много по тоците
.
Uaz 469 2.4 D MB
KTM 600 ROTAX
Hyundai Terracan 2.9 CRDI- 2 бр.
Иво 0 9 8 осем 9 4 4 2 седем 9
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар