Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Запали и изгасна ? Няма искра на свещите?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Запали и изгасна ? Няма искра на свещите?

    Здравейте колеги ! Днес реших да прегледам луфтовете на клапаните, защото минах 15 000 на газ.Всичко беше в нормите, няколко ги поотпуснах и сега всички изпускателни са на 0,20, смукателните на 0,10 .Сложих капака и тръгнах да местя колата, врътнах ключа запали от раз и след 5-6 секунди изгасна и до там.Свалих единия кабел на свещите и видях, че няма искра.Не мисля,че проблема има нещо общо с реглажа на клапаните.Зеленото ключе на таблото, което е за имобилайзера си свети и гасне както винаги.Свалих капачката на делкото и там всичко изглежда ОК. Някой, ако има идея какъв е проблема, моля да сподели.
    Модела на колата е в подписа.
    [B]CR-V 1998 128кс. Automatic.[/B]

  • #2
    От: Запали и изгасна ? Няма искра на свещите?

    Има една маса закачена за тоя пусти капак, сигурен ли си че си я закачил а не си я пропуснал За това се сетих щото моя стария собственик ми разказа как в бултрако след смяна на ремъци я забравили и немогли да запалят колата. Интересно обаче че твоята е запалила. Все пак обърни внимание закачена ли е. И я кажи ти как въртя двигателя като проверява клапаните ?
    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
    Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

    Коментар


    • #3
      От: Запали и изгасна ? Няма искра на свещите?

      Първоначално публикуван от zero Преглед на мнение
      Има една маса закачена за тоя пусти капак, сигурен ли си че си я закачил а не си я пропуснал За това се сетих щото моя стария собственик ми разказа как в бултрако след смяна на ремъци я забравили и немогли да запалят колата. Интересно обаче че твоята е запалила. Все пак обърни внимание закачена ли е. И я кажи ти как въртя двигателя като проверява клапаните ?
      Масата я закачих. Двигателя го въртях с гедорето, има един отвор като звезда на кората зад предна лява гума и от там въртях шайбата на коляновия вал обратно на часовниковата стрелка.
      [B]CR-V 1998 128кс. Automatic.[/B]

      Коментар


      • #4
        От: Запали и изгасна ? Няма искра на свещите?

        Брех, сичко си ОК. Ами освен да почваш да търсиш по веригата, стига ли ток до бубината и прочие. В руската книга много добре е описано кое и как се проверява. И още нещо за всеки случаи провери си аварииния бутон в краката на пасажера в ляво зад кората на таблото, макар че не виждам причина що да щракне, но така поне ще почнеш от наи лесното
        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
        Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

        Коментар


        • #5
          От: Запали и изгасна ? Няма искра на свещите?

          Мистерия, как бихме могли да го свържем с регулирането на клапаните? Ако всички кабели са си закачени на мястото и още повече е запалила? Освен да се е гътнала бобината своевременно. Тая руската книжка къде да я намеря и аз, имам само мануала мисля че беше на Haynes?
          "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

          Коментар


          • #6
            От: Запали и изгасна ? Няма искра на свещите?

            Понеже не можах да намеря темата, в която пусках линк, ще цитирам отново линка на Слави (ZERO) от Хонда форума

            [quote name='Слави CR-V' timestamp='1251961167' post='349356']
            Колеги ето и едно линкче за HONDA CR-V, чудесна книжка, цветна с картинки на руски.
            Предоставена с любезното съдействие на руския клуб crvclub.ru и наи вече на техния модератор Кирил.
            Да не забравя да благодаря и на Емо за това че качи файла на подходящо място за да може всеки от вас сега да си го свали.
            http://www.psytronix.org/honda/manuals/CRV.pdf
            [/quote]

            Надявам се да работи все още
            Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
            Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
            Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

            Коментар


            • #7
              От: Запали и изгасна ? Няма искра на свещите?

              МИ тва ще е гати случайността да ти се гътне бубината веднага след реглаж като нямат нищо общо, аз за тва те питах как си въртял мотора, да не би да си въртял и на стартер без закачени кабели, тва ми беше идеята, ама щом през дупката си въртял вала начи и тва отпада. Свали книжката и ще намериш мого подробно обяснено на кои кабел къв ток и кога трябва да идва, и след тва мисля че имаше и самата бубина да замериш.
              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
              Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

              Коментар


              • #8
                От: Запали и изгасна ? Няма искра на свещите?

                Проблема е решен! Бубината беше изгоряла, купих си нова за 43 лв. и сега всичко е ок.Замерих съпротивлението между плюса на входа на бубината и изхода(високото напрежение), на новата беше 17 кОм, а на старата 10кОм други разлики нямаше.Благодаря на всички, които се включиха!
                [B]CR-V 1998 128кс. Automatic.[/B]

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X