От: Дневни фарове!
Такаа, ето продробностите:
Комплекта пристига с кабели/ цветовете им не съм писал да не би да има разлика в модификацията/ които изискват минимално следното свързване:
#Постоянно 12в сечение минимум 1,5 кв.мм, / тук съм го вързал по идея на Зеро към прекъсвано от ключа за контакт захранване- жълто-черен дебел кабел при бушоните. Устройството пристигна със свързан външно 15А предпазител.
#12в при контакт, то е повече сигнално и не е необходимо сечение, като аз отново го вързах към кабела описан по-горе
#Кабел към общата точка на дългите- това е дебел червено син кабел при бушоните който подава напрежение на дългите.
#Кабел който подава напрежение на габаритите при завъртян лост- червено-зелен
#Маса- не необходимо да е дебел проводник, токът е само за консумация на устройството, тука се озорих защото се стъмваше и го хванах за един болт който държеше конзолата с предпазители.
Това е основното връзване за модела който поръчах аз, има още екстри като светване на фарове с отключване с алармата и е необходимо да се свърже още един кабел както и управление на габарити с още един но тук вече е важна схемата на колата и дали поръчаното устройство е подходящо. На мен тези неща не са ми нужни и затова поръчах базовия модел.
Относно настройката към момента използвам заводската- Дълги на 30%, включването им е до 2 сек. от заработване на ДВГ-то, светкавицата е активна и тъй. Иначе имаш мануал как се променят настройките ако не те кефят.
Трябва да подчертая, че съм обратен /тъй де- десняк/ и всички кабели съм ги замервал преди свързване, което препоръчвам да се направи за да не се оцапа нещо, както и да се използва метод запояване, като аз оголих внимателно с макетен нож част от изолацията и добре калайдисах. После изолирбандче и тъй.
p.s. пия Пиринско.
Такаа, ето продробностите:
Комплекта пристига с кабели/ цветовете им не съм писал да не би да има разлика в модификацията/ които изискват минимално следното свързване:
#Постоянно 12в сечение минимум 1,5 кв.мм, / тук съм го вързал по идея на Зеро към прекъсвано от ключа за контакт захранване- жълто-черен дебел кабел при бушоните. Устройството пристигна със свързан външно 15А предпазител.
#12в при контакт, то е повече сигнално и не е необходимо сечение, като аз отново го вързах към кабела описан по-горе
#Кабел към общата точка на дългите- това е дебел червено син кабел при бушоните който подава напрежение на дългите.
#Кабел който подава напрежение на габаритите при завъртян лост- червено-зелен
#Маса- не необходимо да е дебел проводник, токът е само за консумация на устройството, тука се озорих защото се стъмваше и го хванах за един болт който държеше конзолата с предпазители.
Това е основното връзване за модела който поръчах аз, има още екстри като светване на фарове с отключване с алармата и е необходимо да се свърже още един кабел както и управление на габарити с още един но тук вече е важна схемата на колата и дали поръчаното устройство е подходящо. На мен тези неща не са ми нужни и затова поръчах базовия модел.
Относно настройката към момента използвам заводската- Дълги на 30%, включването им е до 2 сек. от заработване на ДВГ-то, светкавицата е активна и тъй. Иначе имаш мануал как се променят настройките ако не те кефят.
Трябва да подчертая, че съм обратен /тъй де- десняк/ и всички кабели съм ги замервал преди свързване, което препоръчвам да се направи за да не се оцапа нещо, както и да се използва метод запояване, като аз оголих внимателно с макетен нож част от изолацията и добре калайдисах. После изолирбандче и тъй.
p.s. пия Пиринско.
Коментар