Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с оборотите

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с оборотите

    Здравейте колеги!От известно време имам проблем с оборотите Хондата -147к.с. ,когато е студена оборотите рязко падат и гасне.Когато измина около10 км.спира да гасне но оборотите продължават да играят.Когато колата не е в движение поддържа равномерни обороти.Проблема се проявява и на газ и на бензин.Ще отида на сервиз но ми се ще да чуя и вашето мнение.Възможно е някой колега да е имал същия проблем!Предварително благодаря!

  • #2
    От: Проблем с оборотите

    Първоначално публикуван от nasko3333bg Преглед на мнение
    Здравейте колеги!От известно време имам проблем с оборотите Хондата -147к.с. ,когато е студена оборотите рязко падат и гасне.Когато измина около10 км.спира да гасне но оборотите продължават да играят.Когато колата не е в движение поддържа равномерни обороти.Проблема се проявява и на газ и на бензин.Ще отида на сервиз но ми се ще да чуя и вашето мнение.Възможно е някой колега да е имал същия проблем!Предварително благодаря!
    Тука помагаме когато болките и заболяванията на ЦР-В-то са по малки,при тебе е сериозно и явно без сервиз и комп.няма да мине,така,че закарай я да я видят.Ако тука ти е слагана ГИ или ГУ-то отиди там където е слагано,ако не е при твой познат майстор,ако нямаш-при Жоро в Горна Баня.Дай овреме 30-40 лв за преглед,че може проблема да е от хиляди работи,на първо четене нещо по газовата ще да е от настроиките,ама и това не си писал дали е обикновенна или ГИ да ти кажем къде да пипнеш да видим дали има разлика.Ходи в сервиза и да напишеш какво и е било!
    имах и Toyota Rav 4 2006g.
    Mitsubishi Lancer 2008g.
    Honda CR-V 1998г.
    Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

    Коментар


    • #3
      От: Проблем с оборотите

      Проблема ти е в моторчето за празния ход. Не е кой знае каква болка. Просто трябва да се почисти, а щом проблема е на газ и бензин почти сигурно е това. Има доста писано по въпроса, ако не тук в хонда форума. Най-лошият вариант е, ако си с обикновена газова и при някоя експлозия да ти е скъсано маншона в мотора за празен ход, но това е рядък случай. Сваляш, чистиш (най-добре в ултразвукова ваничка ) и би трябвало да се оправят нещата.

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от pavle Преглед на мнение
        Тука помагаме когато болките и заболяванията на ЦР-В-то са по малки,при тебе е сериозно и явно без сервиз и комп.няма да мине,така,че закарай я да я видят.Ако тука ти е слагана ГИ или ГУ-то отиди там където е слагано,ако не е при твой познат майстор,ако нямаш-при Жоро в Горна Баня.Дай овреме 30-40 лв за преглед,че може проблема да е от хиляди работи,на първо четене нещо по газовата ще да е от настроиките,ама и това не си писал дали е обикновенна или ГИ да ти кажем къде да пипнеш да видим дали има разлика.Ходи в сервиза и да напишеш какво и е било!
        Колега писал съм ,че проблема се проявява и на газ и на бензин!Колата е с ГИ и засега нямам проблеми с него.

        Първоначално публикуван от lamercheto Преглед на мнение
        Проблема ти е в моторчето за празния ход. Не е кой знае каква болка. Просто трябва да се почисти, а щом проблема е на газ и бензин почти сигурно е това. Има доста писано по въпроса, ако не тук в хонда форума. Най-лошият вариант е, ако си с обикновена газова и при някоя експлозия да ти е скъсано маншона в мотора за празен ход, но това е рядък случай. Сваляш, чистиш (най-добре в ултразвукова ваничка ) и би трябвало да се оправят нещата.
        Колега би ли ми обяснил ,къде се намира моторчето за празен ход?Притеснявам се да не би да е от недобре регулирани клапани.Преди около 20х.км. я нарах да и регулират клапаните но майстора каза че са добре.Благодаря!
        Последно редактирано от CarTest™; 29-05-12, 15:38.

        Коментар


        • #5
          От: Проблем с оборотите

          Ето ти схема (ограденото в червено). То е закачено за всмукателния колектор.

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:prazenxod.JPG
Прегледи:1
Размер:177.7 КБ
ID:5379663

          Като го свалиш, ще видиш два отвора с мрежички на тях в най-добрия случай, ако не чисти докато се появят . Аз моето го измих във ултразвукова ваничка с разтвор от меглио и бензин. Ако не намериш вана просто го плакни повече. Оставяш хубаво да изсъхне и става като ново.
          А така и така ще се мажеш, докато чакаш да изсъхне моторчето виж и клапаните. При мен на 10000-15000 км. винаги има някой натегнат изпускателен клапан.
          Последно редактирано от lamercheto; 30-05-12, 08:06.

          Коментар


          • #6
            От: Проблем с оборотите

            Първоначално публикуван от lamercheto Преглед на мнение
            Ето ти схема (ограденото в червено). То е закачено за всмукателния колектор.

            [ATTACH=CONFIG]457895[/ATTACH]

            Като го свалиш, ще видиш два отвора с мрежички на тях в най-добрия случай, ако не чисти докато се появят . Аз моето го измих във ултразвукова ваничка с разтвор от меглио и бензин. Ако не намериш вана просто го плакни повече. Оставяш хубаво да изсъхне и става като ново.
            А така и така ще се мажеш, докато чакаш да изсъхне моторчето виж и клапаните. При мен на 10000-15000 км. винаги има някой натегнат изпускателен клапан.
            Сърдечно благодаря !!!

            Коментар


            • #7
              От: Проблем с оборотите

              най добре е да провери моторчето и клапаните както е писал колегата в горния пост. При мен го имаше същият проблем и първо почистих моторчето/ което си е електромагнитен клапан / и нещата се оправиха с гасненето, но след като регулирах и клапаните и оборотите освен , че станаха още по-стабилни всякаш се вдигнаха с поне 100 -150 нагоре.
              Honda CR-V I 2000 г.
              0 осем 96 осем три 3 сто и 10

              Коментар


              • #8
                От: Проблем с оборотите

                Оказаха се клапани.Изпускателните бяха натегнати,след регулировка оборотите заспаха!Поздрави!

                Коментар


                • #9
                  От: Проблем с оборотите

                  Първоначално публикуван от nasko3333bg Преглед на мнение
                  Оказаха се клапани.Изпускателните бяха натегнати,след регулировка оборотите заспаха!Поздрави!
                  Да докладвам за същия проблем 147 коня мотор ! Някъде към 22000 километра след реглажа и каране на газ същите симптоми , при майстора , установено - всички клапани натегнати , реглаж и край на проблемите !

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проблем с оборотите

                    Първоначално публикуван от dogidog Преглед на мнение
                    Да докладвам за същия проблем 147 коня мотор ! Някъде към 22000 километра след реглажа и каране на газ същите симптоми , при майстора , установено - всички клапани натегнати , реглаж и край на проблемите !
                    Добре де,виж колегата Зеро примерно,неговата след 20 000 не бе мръднала.Е,вярно че е 128 коня,ама драсни някои ред при какви условия я караш,повече ли я пържиш по магистралата,на колко оборота обикновенно я държиш извън града или тези 22к са само из града.С коя газ я зареждаш и дали тези км.повечето са ти през летния сезон.Питам те за това защото и мойта нищо че е 128 коня също дори само за 6000 км на газ ги бе натегнала малко изпускателните,а при Зеро такъв проблем няма.Дали пък и мойта не е с по "мека" глава с тази на 147 баси загадката.Драсни два реда за режима ти на каране?
                    имах и Toyota Rav 4 2006g.
                    Mitsubishi Lancer 2008g.
                    Honda CR-V 1998г.
                    Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проблем с оборотите

                      А центровката ? Имаш ли "TAP' , давал ли си допълнително предварение от дистрибуторната капачка... Доколкото зная газта изгаря по-бавно спрямо бензина, за това е хубаво да се зададе повечко предварение , колкото да не пречи на запалването на бензин обаче.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Проблем с оборотите

                        Теоретично да и доказано/използвано доста от братушките.У нас не се практикува много щото ТАП-вете са калпаво направени и гърмят постоянно от влага,конденз,обратни и паразитни токове.Отделно италианските имат постоянен ъгъл на кривата ,а братушките ползват с променливо предварение спрямо оборотите.Мераклия съм да пробвам,ама пусти 150 лв....
                        Honda HR-V основно мпс Мухарски клуб "Стримерите" - Русе
                        Disco 1 бекъп
                        Disco 1 (5см.lift) бекъп на бекъпа

                        Коментар


                        • #13
                          От: Проблем с оборотите

                          ще ползвам темата на колегата за да не пускам нова. Става въпрос за HR-V 105 коня, сутрин като паля когато колата е студена оборотите за няколко секунди падат до към 300-400 и почти да угасне, след което се стабилизират. Това се случва единствено и само при първо палене сутрин, след това и 100 пъти да паля, няма никакви проблеми. Дайте идеи какво да рова и да чистя. Поздрави!
                          Honda HR-V 4WD D16W1

                          Коментар


                          • #14
                            От: Проблем с оборотите

                            И при мен го правеше скоро този проблем. Не само падаха оборотите сутрин като е студена, а и направо си гаснеше колата. Гаснеше когато изключиш от скорост или натиснеш съединителя. Проблема беше в стъпковото моторче и дросел клапата - бяха много замърсени. Свалят се чистят се и проблема се оправя. Колата не гасне вече сутрин.

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X