Обява

Свий
Няма добавени обяви.

CRV I -133к.с и CRV I- 147к.с- Открийте разликите?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • CRV I -133к.с и CRV I- 147к.с- Открийте разликите?

    Здравейте колеги, направо съм разбит. До вчера си мислех че след като колата ми е произведена след април 99г. и няма "Жирафа" под капака то тя автоматично е 147к.с. и наум си смятам и си вярвам че 98kw са 147к.с. Да ама не! По талонче съм 98kw което е 133к.с./ освен ако предишния собственик не е успял да пробута версията за 98 вместо за 108kw в местните данъци и такси./ Ми хубаво ама ако някой може да ми каже логиката на производството на Хонда ще му се зарадвам:
    От 01.1999 започва производството на 147к.с, а от 04.1999 започва производството на 133к.с и какво излиза, че 133к.с е за тези клиенти дето им идват в повече 14 коня? Оттук произтичат няколко въпроса:
    - по какво можем да различим 133к.с от 147к.с.
    - усещат ли се тези 14 коня при читави мотори от двата типа
    - усещат ли се 5-те коня в повече от 128к.с.
    - след като колата ми е на газ означава ли това че е с по-малко чувствителен към прецакване мотор, подобно на 128к.с. от този готиния дето е 147к.с. Простете за въпросите и също ако до момента е разискван въпроса, но май не открих писано особено за разликите, а пък и съм разстроен.
    "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

  • #2
    От: CRV I -133к.с и CRV I- 147к.с- Открийте разликите?

    Виж какво пише на табелата на тенекията отдясно на двигателя - ако е B20B, значи е 126кс, ако е B20Z - 147.

    ПС: А как разбра че е произведена след април 1999?

    ПС2: Тъкмо гледам, че си ги разделил на 3 вида. Само 2 са- 126 и 147кс. 147 освен по-мощен е и по-икономичен. Моя е 126 и се самоуспокоявам, че на газ е по-добре
    Последно редактирано от silverfox; 29-02-12, 17:46.
    Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

    Коментар


    • #3
      От: CRV I -133к.с и CRV I- 147к.с- Открийте разликите?

      Май,имаше и нещо писано за разновидности B20B2,B20B4 .........

      Коментар


      • #4
        От: CRV I -133к.с и CRV I- 147к.с- Открийте разликите?

        Месец и година на производство, трябва да има на всеки пластмасов детаил от вътрешната страна. Не и на миниатюрните, естествено.

        На главата на двигателя също има година и/или месец. Намира се точно над изспускателния колектор. Представлява кръгчета с цифри вътре - например 9|8, 1|1, или само 98, без черта по средата. Означава ноември '97-а.
        Нарочно дадох, конкретния пример, защото в случая има малка уловка. Тази кола не е 11.98-а, а 11.97-а. Така е, защото годината на производство на колите по света, не е календарна, а е от септември до август, т.е. септ.'97-а до авг.'98-а, годината се води '98-а.
        Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
        Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
        Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

        Коментар


        • #5
          От: CRV I -133к.с и CRV I- 147к.с- Открийте разликите?

          По талон първата регистрация ми е 26.10.1999г. На големия талон пише модификация RD1 а по принцип гледам че тези които са 133к.с. са само RD.Двигателя ми си е B20Z1. Във всички случаи има и 133к.с. но не знам на кой от двата двигателя е, щото като влезете в някой онлайн магазин за части/ да не давам примери/ излизат и трите варианта на мощност. Днес погледнах един не много миниатюрен детайл- капака на въздушния филтър отдолу и имаше нещо като два кръгли часовника. Единия разграфен от 1-12 а другия от 20 до.... не видях точно ама сочеше 21. А сега де? На главата имам на едно ниво трудно забелязващи се релефни цифри а над тях още по трудно забелязващи се йероглифи.
          "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

          Коментар


          • #6
            От: CRV I -133к.с и CRV I- 147к.с- Открийте разликите?

            Значи и на моя капак на филтъра има 2 кръгчета. Това от 1 до 12 сочи 10, и предполагам, че е месеца. Другото е от 1 до 31, и сочи 24, но нямам идея, какво означава.
            Понеже аз съм с В20В, на главата, там където казваш, нямам йероглифи. Снимах мястото и довечера ще кача снимка. Имам една издадена правоъгълна плочка, на която има 4 релефни кръгчета с цифри, все едно са восъчен печат. На първите 2 от ляво е година и месец - 9|6 ; 1|0 ; т.е. октомври.'95-а, както е и по талон.
            На твоята би трябвало да пише 0|0 ; 1|0.
            Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
            Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
            Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

            Коментар


            • #7
              От: CRV I -133к.с и CRV I- 147к.с- Открийте разликите?

              Няма 133кс. Намери го някъде извън онлайн магазините. Твоя е 147кс.
              Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

              Коментар


              • #8
                От: CRV I -133к.с и CRV I- 147к.с- Открийте разликите?

                Обещаната снимка на главата

                Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
                Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
                Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

                Коментар


                • #9
                  От: CRV I -133к.с и CRV I- 147к.с- Открийте разликите?

                  Те тука чукни би тряло да излезе http://www.japancars.ru/cat/honda/ по скоро стария собственик или някои друг е объркал киловатите, няма 133 коня , само два са моторите, единия 128 другия 147, де викаш ако го нема жирафа начи си с по якия Според ауто дата моторите са 4 , един 108 киловата от 99 до 02 B20Z1, a 128 конивите се делят на 3, B20B1, B20B3, B20Z3, всички те са 94 киловата естествено и трите са едно и също нещо, ама що са описани като различни не знам, може да има някви несъществени разлики, или са предназначени за различни пазари,може японците да си ги делят на по качествени и по не Е тея за Швеицария пък е тея за Русия . Така че верваи ми станала е грешка с талона ти Нищо де пестиш към 25 лева данък
                  Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                  Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                  Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                  Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                  Коментар


                  • #10
                    От: CRV I -133к.с и CRV I- 147к.с- Открийте разликите?

                    Tоя момък ме объркА тотално

                    http://www.nonvtec.com/forums/b20-no...ion-t2260.html

                    утре ще играе телената четка по главата!

                    Поне се усетих, откъде са се появили тия 133 коня при HONDAEXPLORER-a. Явно някой е обърkал, и е написал въртящия момент - 133 ft/lb на мястото на конете.
                    Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
                    Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
                    Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

                    Коментар


                    • #11
                      От: CRV I -133к.с и CRV I- 147к.с- Открийте разликите?

                      Миналата седмица баща ми си купи ЦРВ и на италианския талон пише 98kw,което пресметнато дава 133,28к.с.Блока му е Б20Б .Това ме озадачи защото и аз не съм чувал за такъв модел а съм така да се каже хондажия.После реших че явно италианците имат някаква сбъркана нормативна таблица защото моя сивик ВТИ е 118kw по техния талон което е 160,48к.с., а такъв пак не съм чувал.А иначе единствената разлика между двата мотора на ЦРВ е в буталата, едните са вдлъбнати а другите са равни.От там е разликата в степента на сгъстяване,и в комбинация с друга настройка на компютъра дава по-вече коне.И двата вида ги имам разглобени защото ги ползвам за донори за бегачката( слагам глава от 1,6 ВТИ и става около 200к.с. в моя вариант. А иначе може доста по вече.)

                      Коментар


                      • #12
                        От: CRV I -133к.с и CRV I- 147к.с- Открийте разликите?

                        Чек да те запитам един въпрос щом имаш два двигателя, (извън темата) я кажи пластмасовата тапа от страни на главата дето запуша дупката на разпределителния вал как се вади, просто я изчоплям с отверка ли ? щото моята сълзи и ми омаслява на долу по блока. Също така приемам съвети за лек на тоя проблем, или иска нова капчака?
                        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                        Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                        Коментар


                        • #13
                          От: CRV I -133к.с и CRV I- 147к.с- Открийте разликите?

                          И аз да попитам нещо, като имаш тия двигатели. На Б20Б 128к.с. Клапаните имат ли защита от удар в буталата при скъсване на ангренажния ремък. МИсля че ще е интересно за всички

                          редакция: У ЧЕ СЪМ ЗАСПАЛ

                          ЧЕСТИТ 3-ТИ МАРТ НА ВСИЧКИ
                          -------Honda CR-V 128к.с.--------
                          "Нищо не е толкова лошо, колкото изглежда !"

                          Коментар


                          • #14
                            От: CRV I -133к.с и CRV I- 147к.с- Открийте разликите?

                            Чек да те запитам един въпрос щом имаш два двигателя, (извън темата) я кажи пластмасовата тапа от страни на главата дето запуша дупката на разпределителния вал как се вади, просто я изчоплям с отверка ли ? щото моята сълзи и ми омаслява на долу по блока. Също така приемам съвети за лек на тоя проблем, или иска нова капчака?
                            Аз моята я свалих точно с отвертката, има четири зъбчета които я законтрят.По добре е при свален капак на главата да се натиснат зъбчетата отвътре, иначе има опасност да се счупят.Отвътре на тапата има жлеб в който лежи О-пръстен и той уплътнява,не му знам точния размер.В София има магазин само за О-пръстени, някой ден трябва да го разглобя близо до него и да го сменя и на моята, че и тя тече.Всичко работа за десет минути.А някой ако знае размерите, нека ги пише,аз мога да ги купя и да ги пратя по пощата или еконт.Не вярвам тази пластмасичка да я има като рез. част.Ако я има сигурно не е повече от 10 лв. и най добре е да се смени цялата,защото пластмасата старее, особено под въздействието на високата температура.
                            Honda CRV-1998 г. 128 к.с. продадена
                            Honda CRV- 2004 г. 150 к.с. бензин

                            Коментар


                            • #15
                              От: CRV I -133к.с и CRV I- 147к.с- Открийте разликите?

                              Първоначално публикуван от zero Преглед на мнение
                              Чек да те запитам един въпрос щом имаш два двигателя, (извън темата) я кажи пластмасовата тапа от страни на главата дето запуша дупката на разпределителния вал как се вади, просто я изчоплям с отверка ли ? щото моята сълзи и ми омаслява на долу по блока. Също така приемам съвети за лек на тоя проблем, или иска нова капчака?
                              Не мога да отговоря адекватно защото до сега главите не ги вземах!На 1,6 главите тапата се вади при свален капак нагоре. Сега чакам още един двигател но този път ще го взема цял.Тогава ще видя за това което ме пита .А иначе онзи ден сменяхме ангр. ремък на баща ми и е можело да погледна ама де да знам.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X