Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с клапата на парното

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с клапата на парното

    Здравейте колеги
    пиша за един проблем който много ме дразни особено в студените месеци.Клапата на парното не се мести в положение за крака и отпред.Работи в положение предно стъкло и комбинирано стъкло и крака.При пускане на положение крака се чува потропване като че клапата е заседнала .Моторчето работи -видях го лично .Бутах плъзгачите обаче нищо.
    Моля дайте някакви мнения -при вас така ли е ?
    Благодаря

  • #2
    От: Проблем с клапата на парното

    Свали жабката и ще видиш къде е проблема.
    0осем9осем7шест0осем7едно
    Миро

    Коментар


    • #3
      От: Проблем с клапата на парното

      може да е глупав въпрос ама как се сваля?Има едни щипки ... и после?

      Коментар


      • #4
        От: Проблем с клапата на парното

        А коя генерация е CRV-то?
        На кое викаш щипки?

        На 1-ва генерация отдолу на жабката, в двата края са пантите. Стегнати са с по едно болтче към гредата. За да видиш, какво има зад нея не е необходимо да я сваляш. Като я отвориш има ограничители (можеби на тях викаш щипки) да не ти падне в краката. Първо от едната страна, после от другата натискаш (огъваш) жабката докато ограничителя прескочи, и тя увисва надолу.
        Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
        Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
        Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

        Коментар


        • #5
          От: Проблем с клапата на парното

          Благодаря Краси
          Да на ограничителите викам щипки ама като я сваля вижда ли се тая пуста клапа
          Иначе Хондата е 1 ва генерация 1998 г 128 коня ръчни скорости

          Коментар


          • #6
            От: Проблем с клапата на парното

            Първоначално публикуван от donydy Преглед на мнение
            Благодаря Краси
            Да на ограничителите викам щипки ама като я сваля вижда ли се тая пуста клапа
            Иначе Хондата е 1 ва генерация 1998 г 128 коня ръчни скорости
            Като свалиш жабката,сваляш и филтъра на купето и всичко се вижда!
            0осем9осем7шест0осем7едно
            Миро

            Коментар


            • #7
              От: Проблем с клапата на парното

              Ба Ли Маа Му, не съм я търсил?!
              Щом Бочката казва, сигурно се вижда.

              Между другото, там, под жабката ти е и възд.филтър на климатика, ако имаш. Моят не беше сменяван поне 2 петилетки.

              п.п.Централната конзола свалял ли си я досега. Оная пластмаса около "радиото" и копчетата за парното. Оттам също можеш да видиш, какво се случва около клапите. Сваля се много лесно ако някой, някога го е правил на колата ти. Но ако досега не е сваляна, има 2 болтчета, отвиването на които е сложна операция.

              п.п.п. Ама много бавно пиша, а?!
              Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
              Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
              Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

              Коментар


              • #8
                От: Проблем с клапата на парното

                Свалих жабката ,капака на въздушния филтър и се зачудих за да сваля филтъра трябва ли да махна лайсната за която се захваща жабката ?
                И като го махна тоя пусти филтър много малък ми се вижда отвора да се прави каквото и да е?
                Дайте акъл моля!!!

                Коментар


                • #9
                  От: Проблем с клапата на парното

                  Да, трябва да махнеш лайстната, за да смениш филтъра.
                  Но това е единственото нещо, което можеш да направиш през отвора на филтъра - да го смениш. А, можеш и да изчистиш събралите се боклуци.
                  Идеята беше да махнеш жабката за да видиш, какво може да се направи по клапите. А това, че ще смениш и филтъра е бонус (така и така си махнал жабката).

                  п.п.Хвърлих едно око на моето парно. Клапите не се виждат отникъде, затворени са в кутия. Но, от страната на волана се вижда моторчето и лостовата система, която ги командва. Виж да нямаш нещо откачено там.
                  Последно редактирано от krasi-mir; 27-02-12, 18:20.
                  Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
                  Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
                  Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проблем с клапата на парното

                    Това с лостовата система го погледнах първо Краси , но уви моторчето е здраво няма нищо откачено по скоро самната клапа запъва на нещо и не мога да си го обясня .Не че не се кара така ама ме дразни когато нещо неработи.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проблем с клапата на парното

                      Здравейте колеги,
                      Имам проблем с вентилацията на хондата .И на студено и на топло, не се регулира струята въздух, постъпваща в купето. Когато завъртя на максимум копчето, се включва вентилатора.На по-ниски степени не работи.Намерих един предпазител 7,5 А за вентилацията, но той си беше здрав.Надявам се да ме насочите какво да гледам и търся.Колата ЦР-В 128 к.с.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Проблем с клапата на парното

                        Първоначално публикуван от erolff Преглед на мнение
                        Здравейте колеги,
                        Имам проблем с вентилацията на хондата .И на студено и на топло, не се регулира струята въздух, постъпваща в купето. Когато завъртя на максимум копчето, се включва вентилатора.На по-ниски степени не работи.Намерих един предпазител 7,5 А за вентилацията, но той си беше здрав.Надявам се да ме насочите какво да гледам и търся.Колата ЦР-В 128 к.с.
                        Искаш да кажеш,че работи само на 4-та степен?
                        0осем9осем7шест0осем7едно
                        Миро

                        Коментар


                        • #13
                          От: Проблем с клапата на парното

                          Това се среща при много коли които са с резисторни делители за намаляне оборотите на духалката, като изгори някои резистор и спира да работи. Най-високата степен продължава да работи защото тя не е през резисторчетата, а дисрктно. Но как е при хонда не знам. Трябва да се види в книжлетата.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Проблем с клапата на парното

                            Първоначално публикуван от bochkata Преглед на мнение
                            Искаш да кажеш,че работи само на 4-та степен?
                            Да може да се каже и така.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Проблем с клапата на парното

                              Първоначално публикуван от Deian_g Преглед на мнение
                              Това се среща при много коли които са с резисторни делители за намаляне оборотите на духалката, като изгори някои резистор и спира да работи. Най-високата степен продължава да работи защото тя не е през резисторчетата, а дисрктно. Но как е при хонда не знам. Трябва да се види в книжлетата.
                              Предполагам си напълно прав.Въпроса е къде се намират тези резисторчета и дали подлежат на подмяна само те.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X