Здравейте колеги, от 3 дни си имам возилото и от два проблем- не ще да пали! Сега да опиша подробности: първия ден когато го купих нямаше никакви проблеми, както и двата дни преди това докато я оглеждах. На втория ден сутринта, отидох запалих я- запали, поработи минутка две и изгасна. От тогава няма палене. Трябва да добавя че хондичката има аларма с имобилайзер: Honda Cat 1 , май е заводската. Когато дам на контакт чек енджина светва, чувам помпата на резервоара, изгасва чек енджина въртя, ама ядец, не пали(стартера си върти). Пропуснах че първо изключвам имобилайзера. След като върна ключа на оф в колата се чуват пет последователни звукови сигнала по силни от тези на които алармата издава когато и се включва пасивната защита на имобилайзера. Не зная тези звуци нормални ли са , означават ли нещо, изобщо пълна мъгла. Пропуснах да кажа че като повъртя, замирисва малко на бензин, както и че налях още 5 литра бензин, да не ме е лъгал датчика му ама пак не пали. Помагайте, за алармаджия ли съм, за жичкаджия ли, или нещо друго? Благодаря ви предварително.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Хонда ЦРВ 97г. - не пали
Свий
X
-
От: Хонда ЦРВ 97г. - не пали
Първоначално публикуван от tgeorge Преглед на мнениеЗдравейте колеги, от 3 дни си имам возилото и от два проблем- не ще да пали! Сега да опиша подробности: първия ден когато го купих нямаше никакви проблеми, както и двата дни преди това докато я оглеждах. На втория ден сутринта, отидох запалих я- запали, поработи минутка две и изгасна. От тогава няма палене. Трябва да добавя че хондичката има аларма с имобилайзер: Honda Cat 1 , май е заводската. Когато дам на контакт чек енджина светва, чувам помпата на резервоара, изгасва чек енджина въртя, ама ядец, не пали(стартера си върти). Пропуснах че първо изключвам имобилайзера. След като върна ключа на оф в колата се чуват пет последователни звукови сигнала по силни от тези на които алармата издава когато и се включва пасивната защита на имобилайзера. Не зная тези звуци нормални ли са , означават ли нещо, изобщо пълна мъгла. Пропуснах да кажа че като повъртя, замирисва малко на бензин, както и че налях още 5 литра бензин, да не ме е лъгал датчика му ама пак не пали. Помагайте, за алармаджия ли съм, за жичкаджия ли, или нещо друго? Благодаря ви предварително.
-
От: Хонда ЦРВ 97г. - не пали
Сега като се замисля над това което казвате, майстора който ми замерва компресията предния ден, дърпа доста зверски буксата която излиза от делкото за да я откачи че колата да не пали, и така и неуспя да я извади. може ли той да ми е направил някоя мизерия?
Коментар
-
От: Хонда ЦРВ 97г. - не пали
Първоначално публикуван от tgeorge Преглед на мнениеСега като се замисля над това което казвате, майстора който ми замерва компресията предния ден, дърпа доста зверски буксата която излиза от делкото за да я откачи че колата да не пали, и така и неуспя да я извади. може ли той да ми е направил някоя мизерия?
1. Дотук виждам 3 проблема - въпросния "майстор" с дърпането на кабелите. Замисли се да се сетиш и за други пропуснати случки след покупката. А щом още не си проверил за ток в свещите няма какво да се развиват повече теории до проверката, след "сещането" за майстора.
2. Изтървания бушон - не се знае на какво е. Аз ги вадя с малки клещи.
3. Светването на Check engine след твоята интервенция. Не знам на някоя кола да и светва Check engine и да не угасва ако няма грешки. Как ги мислиш тези ... Преди това дори да е нямала, вече има.
IMHO яко се опитваш да скапеш колата. Закарай я на свестен сервиз, обясни какви си ги свършил и не бутай повече, че като чета ...Последно редактирано от silverfox; 05-02-12, 19:42.Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...
Коментар
-
От: Хонда ЦРВ 97г. - не пали
Замисля се, защото същата (негова) тема се разисква в още 2 форума, и там колегите казаха някои неща, които, според мен, дават отговори на въпросите му.Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual
Коментар
-
От: Хонда ЦРВ 97г. - не пали
Първоначално публикуван от silverfox Преглед на мнениеНе знам как се замисляш над нещо, което другите са казали, след като си говориш сам, изключая различните цветови схеми...
1. Дотук виждам 3 проблема - въпросния "майстор" с дърпането на кабелите. Замисли се да се сетиш и за други пропуснати случки след покупката. А щом още не си проверил за ток в свещите няма какво да се развиват повече теории до проверката, след "сещането" за майстора.
2. Изтървания бушон - не се знае на какво е. Аз ги вадя с малки клещи.
3. Светването на Check engine след твоята интервенция. Не знам на някоя кола да и светва Check engine и да не угасва ако няма грешки. Как ги мислиш тези ... Преди това дори да е нямала, вече има.
IMHO яко се опитваш да скапеш колата. Закарай я на свестен сервиз, обясни какви си ги свършил и не бутай повече, че като чета ...
1. "Майстора" е от "свестен" сервиз и други пропуснати случки няма, ако не е някой номер на алармата.
2.Изтървания бушон не виждам да е проблем, ако не го намеря ще поставя нов на същото място, същия ампераж съответно.
3. След мойта интервенция, която прочетох в този форум май, получих отгоговор в друг хонда форум че щом чек енджина не изгасва значи няма грешки. Между другото това с говоренето сам, е копирано от там. вярно тук звучи доста налудничавоно все пак дава насока.
Ако скапя колата ...... що пишете неща от които не разбирате? ( Визирам начина на диагностика( "мойта интервенция")
Аз искам съвет, не защото не знам че съм за сервиз, а защото цялата тази простотия стана на село- на 15 км от Варна.
А "умните коментари са ми любими.
Коментар
-
От: Хонда ЦРВ 97г. - не пали
Първоначално публикуван от krasi-mir Преглед на мнениеЗамисля се, защото същата (негова) тема се разисква в още 2 форума, и там колегите казаха някои неща, които, според мен, дават отговори на въпросите му.
Коментар
-
От: Хонда ЦРВ 97г. - не пали
Първоначално публикуван от tgeorge Преглед на мнениеА "умните коментари са ми любими.
2. Изтървания бушон не е проблем докато не го възстановиш, тъй като не знаеш от какво е. Има си книжка, има си таблица на капака на бушоните. А да се опитваш да диагностицираш проблем без бушон, който не знаеш за какво е не е много умно.
3. Щом като Check engine не изгасва и това означава, че няма грешки, как мислиш да го изгасиш?
Ако скапя колата ...... що пишете неща от които не разбирате? ( Визирам начина на диагностика( "мойта интервенция")
ПС: По т.3 като си написал "лампата за чек енджина светна и не огасна повече" ако си искал да кажеш, че не гасне докато си провеждаш диагностиката, не е лошо да го споменеш. Така я пропускаме тази точка. Не е много интелигентно да пишеш половината неща в някой си форум, а другата половина тук и още повече да обясняваш нещата наполовина, все едно другите трябва да знаят какви ги вършиш. Боба го изядохме със сланина по Нова Година.Последно редактирано от silverfox; 05-02-12, 22:51.Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...
Коментар
-
От: Хонда ЦРВ 97г. - не пали
Първоначално публикуван от silverfox Преглед на мнение1. Майстора от свестния сервиз ти е дърпал кабела на делкото, което много вероятно е довело до прекъсване на кабела - оттам и непалене. Само че ти не си пробвал най-важното в случая - дали имаш ток на свещите и делкото.
2. Изтървания бушон не е проблем докато не го възстановиш, тъй като не знаеш от какво е. Има си книжка, има си таблица на капака на бушоните. А да се опитваш да диагностицираш проблем без бушон, който не знаеш за какво е не е много умно.
3. Щом като Check engine не изгасва и това означава, че няма грешки, как мислиш да го изгасиш?
Може и да не разбирам, ама моята пали!
1. Чети преди да коментираш, защото ще объркаш другите колеги.
2. Пак чети: "моята интервенция" я правих преди да изтърва бушончето.
3.Явно е вече че не четеш: чек енджина свети постоянно по време на интервенцията, а иначе като дам на контакт си светва и изгасва после. Ако не беше така, щях да го опиша като проблем още в началото.
Сега казвам го за последно: Аз искам съвет а не спор! Ако нямаш нещо смислено да кажеш по темата- моля не коментирай! Благодаря!
Коментар
-
От: Хонда ЦРВ 97г. - не пали
според мен нещата отиват на повреда в алармата и по скоро откъм имобилайзера. С оригинален ключ ли си. Тези звуци от алармата ли са за които пишеш. При мен не се чува нищо. След като ти огасне чека зелената лампичка с изображение на ключ мига няколко пъти през което време може да палиш.ако тя не ти свети може и да има нещо с имобилайзера.Honda CR-V I 2000 г.
0 осем 96 осем три 3 сто и 10
Коментар
-
От: Хонда ЦРВ 97г. - не пали
Е колко време тряя да чакаме да кажеш имаш ли ток на свещите или не?Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT
Коментар
-
От: Хонда ЦРВ 97г. - не пали
Здравейте, отново колеги. Благодаря на всички които се включиха в темата със съвети. Проблема е решен и идва ред подробностите: Оказа се бобината, както някой от вас предполагаха. По интересното е защо е изгоряла? Естествено........ заради некадърен "майстор". Както вече обясних когато ми мери компресията въпросния майстор неможа да извади буксата на делкото за да откачи запалването и я дърпа адски зверски( а тя се оказа се вади елементарно лесно и без всякакво усилие. само с малко разум) та като не успя, сложи свещите на три от лулите , остави ги върху капака на главата да искрят и така взе да мери компресията. Приятелчето което ми я поправи( при -15 градуса и ужасен вятър - Да е жив и здрав!) който е много добър майстор, още когато му обяснявах ми каза че е бубина и че онзи въпросния "майстор" я е скапал
Когато по този начин се мерила компресията бубината правела пробив и аз на другия ден съм бил "късметлията" да я доизгоря. Това е моята сага. Пожелавам на всички да имат късмет и да не попадат на пишман "майстори".
Последно редактирано от tgeorge; 08-02-12, 18:20.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар