Обява

Свий
Няма добавени обяви.

при проблем с катализатор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • при проблем с катализатор

    здравейте колеги. От една седмица колата ми е все по зле откъм мощност. преди 4-5 дена забелязах, че неможе да се изфорсира над 5к оборота. след това оборотите при които няма сила започнаха да падат та до днес. едвам отидох на работа с мах.1500 об.и 40, 50 км. През обедната почивка отскочих до близка работилница за ауспуси и се разбрах с момчетата след 15,00 часа да им я закарам. Едвам отидох. свалихме трудно 2 болта на катализатора към генерацията и се уплаших. Направо се беше стопил и задръстил, та даже и начупил. свалихме предпазната ламарина под катализатора срязахме го на буквата П и извадихме всичката гадост отвътре след което последва шев и кройка. Ха сега да ви кажа и промяната. Двигателя запали от раз, форсира си се нормално платих 25 лв., и си тръгнах като норочно понатиснах педала. Върви си колицата но сега имам въпроси. на входа и на изхода на катализатора имам ламбда сонди. ще се бърка ли работата им и ще се отрази ли това на двигателя или компа на колата ще дава грешки.
    Honda CR-V I 2000 г.
    0 осем 96 осем три 3 сто и 10

  • #2
    От: при проблем с катализатор

    Напиши колега каква е колата за да можем да кажем нещо по въпроса!
    Ако си беше прибрал питата от катализатора щеше да искараш пари за заместител и почерпка поне
    Uaz 469 2.4 D MB
    KTM 600 ROTAX
    Hyundai Terracan 2.9 CRDI- 2 бр.
    Иво 0 9 8 осем 9 4 4 2 седем 9

    Коментар


    • #3
      От: при проблем с катализатор

      [QUOTЕ
      Ако си беше прибрал питата от катализатора щеше да искараш пари за заместител и почерпка поне [/QUOTE]

      Вече не дават за всеки катализатор пари,производителите изгяволеха,и почти не влагат ценните метали в тях,а минават с някакви полимери.Спрака-всеки изкупвач на катализатори!!!

      Коментар


      • #4
        От: при проблем с катализатор

        колата ми е Хонда ЦР-В 2000сс. 2000г. мотора е В20Z1 108 kw и е на 217 000км. Понеже пише в подфорум на Хонда таси мислех че ще се подразбира.
        Honda CR-V I 2000 г.
        0 осем 96 осем три 3 сто и 10

        Коментар


        • #5
          От: при проблем с катализатор

          Баща ми имаше такова и катализатора замина към търгашите много преди да го продаде съвсем скоро и нямаше никакви проблеми !
          Аз лично махнах стария и сложих заместител защото си беше заминал ,но го хванах много преди да стигне до "критично" състояние.
          А за катализаторчето си е чиста пара ,ако можеш да си го прибереш само ще спечелиш и то добре преди празниците все пак !
          Последно редактирано от Иво82; 20-12-11, 00:44. Причина: поправка
          Uaz 469 2.4 D MB
          KTM 600 ROTAX
          Hyundai Terracan 2.9 CRDI- 2 бр.
          Иво 0 9 8 осем 9 4 4 2 седем 9

          Коментар


          • #6
            От: при проблем с катализатор

            Ако сензора след кат-а е оксижен сензор, не трябваше ли веднага да ти светне "чек-а"? Казвам АКО, защото на моето CRV това нещо не беше "ламбда" а датчик за температурата на катализатора. Попитай някой учебник, или някой специалист, може и твоето да е такова.
            Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
            Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
            Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

            Коментар


            • #7
              От: при проблем с катализатор

              Техните цеервета са европейско изпълнение и имат 2 датчика.Нашите за японско изпълнение и са с един датчик.
              [I]Honda CR-V B20B RD-1 JDM Auto 1998г.[/I]
              [I]Toyota Corolla 1,4 D-4D 2009г.[/I]

              Коментар


              • #8
                От: при проблем с катализатор

                Първоначално публикуван от 4i4o_doc Преглед на мнение
                Техните цеервета са европейско изпълнение и имат 2 датчика.Нашите за японско изпълнение и са с един датчик.
                До колкото съм,чел и познавам CR-V всички се сглабят в Япония,в Европа се сглабят само HR-V,освен в Япония.
                имах и Toyota Rav 4 2006g.
                Mitsubishi Lancer 2008g.
                Honda CR-V 1998г.
                Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

                Коментар


                • #9
                  От: при проблем с катализатор

                  Първоначално публикуван от spoko Преглед на мнение
                  здравейте колеги. От една седмица колата ми е все по зле откъм мощност. преди 4-5 дена забелязах, че неможе да се изфорсира над 5к оборота. след това оборотите при които няма сила започнаха да падат та до днес. едвам отидох на работа с мах.1500 об.и 40, 50 км. През обедната почивка отскочих до близка работилница за ауспуси и се разбрах с момчетата след 15,00 часа да им я закарам. Едвам отидох. свалихме трудно 2 болта на катализатора към генерацията и се уплаших. Направо се беше стопил и задръстил, та даже и начупил. свалихме предпазната ламарина под катализатора срязахме го на буквата П и извадихме всичката гадост отвътре след което последва шев и кройка. Ха сега да ви кажа и промяната. Двигателя запали от раз, форсира си се нормално платих 25 лв., и си тръгнах като норочно понатиснах педала. Върви си колицата но сега имам въпроси. на входа и на изхода на катализатора имам ламбда сонди. ще се бърка ли работата им и ще се отрази ли това на двигателя или компа на колата ще дава грешки.
                  В ръководството по експлоатация на първа генерация пише,че този датчик е един и е за концентрацията на кислорода в ауспуха.В случая в комбинация с другите датчици може да влияе само на по бедна или по богата горивна смес да влиза в цилиндрите,но не би следвало да светва нередност на двигателя,в най лошия случай би следвало автомобила да вземе да гори малко повече бензин,като вкарва по богата горивна смес и в този ред на мисли автомобила ти трябва малко да се е по "отпушил" както казваме да рипка малко повече от преди,от както е бил наред катализатора и естествено малко повече да гори.Давай газ и не му се плаши.
                  имах и Toyota Rav 4 2006g.
                  Mitsubishi Lancer 2008g.
                  Honda CR-V 1998г.
                  Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

                  Коментар


                  • #10
                    От: при проблем с катализатор

                    Да, и този oxygen sensor е преди катализатора. Онова нещо в задният край на кат-а е температурен датчик.

                    4i4o doc има впредвид, че моето и неговото са JDM, десен волан. Сглобявани са само и единствено в Япония, за техния вътрешен пазар, през '96-а (август '95-а до юли '96-а). От '97-а се сглобяват навсякъде - Англия, САЩ, Мексико, Филипините, Китай, Тайланд ...
                    Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
                    Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
                    Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

                    Коментар


                    • #11
                      От: при проблем с катализатор

                      първият датчик не е точно на самия катализатор а на тръбата преди него. Вторият обаче е на самия край на катализатора. спомням си че като го видях вътре беше като разпробита тръба в която е поставен самия датчик.
                      Honda CR-V I 2000 г.
                      0 осем 96 осем три 3 сто и 10

                      Коментар


                      • #12
                        От: при проблем с катализатор

                        Първоначално публикуван от spoko Преглед на мнение
                        ... свалихме трудно 2 болта на катализатора към генерацията и се уплаших. Направо се беше стопил и задръстил, та даже и начупил.
                        И аз това казах в ето тази темичка

                        http://forums.hondabg.com/index.php?...pic=46621&st=0

                        Прочети я, има и картинки.

                        Последно редактирано от krasi-mir; 03-01-12, 20:02.
                        Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
                        Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
                        Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

                        Коментар


                        • #13
                          От: при проблем с катализатор

                          Съжалявам, нещо се дублирах.
                          Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
                          Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
                          Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X