здравейте колеги. От една седмица колата ми е все по зле откъм мощност. преди 4-5 дена забелязах, че неможе да се изфорсира над 5к оборота. след това оборотите при които няма сила започнаха да падат та до днес. едвам отидох на работа с мах.1500 об.и 40, 50 км. През обедната почивка отскочих до близка работилница за ауспуси и се разбрах с момчетата след 15,00 часа да им я закарам. Едвам отидох. свалихме трудно 2 болта на катализатора към генерацията и се уплаших. Направо се беше стопил и задръстил, та даже и начупил. свалихме предпазната ламарина под катализатора срязахме го на буквата П и извадихме всичката гадост отвътре след което последва шев и кройка. Ха сега да ви кажа и промяната. Двигателя запали от раз, форсира си се нормално платих 25 лв., и си тръгнах като норочно понатиснах педала. Върви си колицата но сега имам въпроси. на входа и на изхода на катализатора имам ламбда сонди. ще се бърка ли работата им и ще се отрази ли това на двигателя или компа на колата ще дава грешки.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
при проблем с катализатор
Свий
X
-
От: при проблем с катализатор
Напиши колега каква е колата за да можем да кажем нещо по въпроса!
Ако си беше прибрал питата от катализатора щеше да искараш пари за заместител и почерпка понеUaz 469 2.4 D MB
KTM 600 ROTAX
Hyundai Terracan 2.9 CRDI- 2 бр.
Иво 0 9 8 осем 9 4 4 2 седем 9
-
От: при проблем с катализатор
[QUOTЕ
Ако си беше прибрал питата от катализатора щеше да искараш пари за заместител и почерпка поне[/QUOTE]
Вече не дават за всеки катализатор пари,производителите изгяволеха,и почти не влагат ценните метали в тях,а минават с някакви полимери.Спрака-всеки изкупвач на катализатори!!!
Коментар
-
От: при проблем с катализатор
Баща ми имаше такова и катализатора замина към търгашите много преди да го продаде съвсем скоро и нямаше никакви проблеми !
Аз лично махнах стария и сложих заместител защото си беше заминал ,но го хванах много преди да стигне до "критично" състояние.
А за катализаторчето си е чиста пара ,ако можеш да си го прибереш само ще спечелиш и то добре преди празниците все пак!
Uaz 469 2.4 D MB
KTM 600 ROTAX
Hyundai Terracan 2.9 CRDI- 2 бр.
Иво 0 9 8 осем 9 4 4 2 седем 9
Коментар
-
От: при проблем с катализатор
Ако сензора след кат-а е оксижен сензор, не трябваше ли веднага да ти светне "чек-а"? Казвам АКО, защото на моето CRV това нещо не беше "ламбда" а датчик за температурата на катализатора. Попитай някой учебник, или някой специалист, може и твоето да е такова.Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual
Коментар
-
От: при проблем с катализатор
Първоначално публикуван от 4i4o_doc Преглед на мнениеТехните цеервета са европейско изпълнение и имат 2 датчика.Нашите за японско изпълнение и са с един датчик.имах и Toyota Rav 4 2006g.
Mitsubishi Lancer 2008g.
Honda CR-V 1998г.
Honda CR-V 3 2008 2.4 automat
Коментар
-
От: при проблем с катализатор
Първоначално публикуван от spoko Преглед на мнениездравейте колеги. От една седмица колата ми е все по зле откъм мощност. преди 4-5 дена забелязах, че неможе да се изфорсира над 5к оборота. след това оборотите при които няма сила започнаха да падат та до днес. едвам отидох на работа с мах.1500 об.и 40, 50 км. През обедната почивка отскочих до близка работилница за ауспуси и се разбрах с момчетата след 15,00 часа да им я закарам. Едвам отидох. свалихме трудно 2 болта на катализатора към генерацията и се уплаших. Направо се беше стопил и задръстил, та даже и начупил. свалихме предпазната ламарина под катализатора срязахме го на буквата П и извадихме всичката гадост отвътре след което последва шев и кройка. Ха сега да ви кажа и промяната. Двигателя запали от раз, форсира си се нормално платих 25 лв., и си тръгнах като норочно понатиснах педала. Върви си колицата но сега имам въпроси. на входа и на изхода на катализатора имам ламбда сонди. ще се бърка ли работата им и ще се отрази ли това на двигателя или компа на колата ще дава грешки.имах и Toyota Rav 4 2006g.
Mitsubishi Lancer 2008g.
Honda CR-V 1998г.
Honda CR-V 3 2008 2.4 automat
Коментар
-
От: при проблем с катализатор
Да, и този oxygen sensor е преди катализатора. Онова нещо в задният край на кат-а е температурен датчик.
4i4o doc има впредвид, че моето и неговото са JDM, десен волан. Сглобявани са само и единствено в Япония, за техния вътрешен пазар, през '96-а (август '95-а до юли '96-а). От '97-а се сглобяват навсякъде - Англия, САЩ, Мексико, Филипините, Китай, Тайланд ...Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual
Коментар
-
От: при проблем с катализатор
първият датчик не е точно на самия катализатор а на тръбата преди него. Вторият обаче е на самия край на катализатора. спомням си че като го видях вътре беше като разпробита тръба в която е поставен самия датчик.Honda CR-V I 2000 г.
0 осем 96 осем три 3 сто и 10
Коментар
-
От: при проблем с катализатор
Първоначално публикуван от spoko Преглед на мнение... свалихме трудно 2 болта на катализатора към генерацията и се уплаших. Направо се беше стопил и задръстил, та даже и начупил.
http://forums.hondabg.com/index.php?...pic=46621&st=0
Прочети я, има и картинки.
Последно редактирано от krasi-mir; 03-01-12, 20:02.Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар