Та значи, колата е CRV 1-ва генерация, 128 коня, JDM.
Вчера имах малък проблем, който разреших успешно. Замалко да не запали на топъл двг, а като запали заработи на 3 цилиндъра. Проблемът беше изгорял кабел на 1-ви цилиндър. Сложих нови кабели и свещи, и работата заспа.
И тук стигаме до въпроса:
Свещите, които ми доставиха са NGK ZFR5F-11, kаквито и трябва да са, според Autodata. Обаче, според руското ръководство за експлоатация, свещите трябва да са NGK ZFR6F-11. Склонен съм да вярвам повече на руснаците, защото в своето ръководство те говорят за CRV '95-'01, докато в Autodata изобщо не се споменава тази '95-'96 година, когато се произвежда само JDM. В Autodata има само двг В20В1/В3, а В20В, какъвто е моят двг, няма.
Та, има ли някой идея, откъде идва тази разлика в параметрите на свещите, или е просто заради различния климат в Англия и Русия?
Същият въпрос искам да задам и за хлабините на клапаните. Има ли разлика за JDM и EU двигателите?
Благодаря предварително.
Вчера имах малък проблем, който разреших успешно. Замалко да не запали на топъл двг, а като запали заработи на 3 цилиндъра. Проблемът беше изгорял кабел на 1-ви цилиндър. Сложих нови кабели и свещи, и работата заспа.
И тук стигаме до въпроса:
Свещите, които ми доставиха са NGK ZFR5F-11, kаквито и трябва да са, според Autodata. Обаче, според руското ръководство за експлоатация, свещите трябва да са NGK ZFR6F-11. Склонен съм да вярвам повече на руснаците, защото в своето ръководство те говорят за CRV '95-'01, докато в Autodata изобщо не се споменава тази '95-'96 година, когато се произвежда само JDM. В Autodata има само двг В20В1/В3, а В20В, какъвто е моят двг, няма.
Та, има ли някой идея, откъде идва тази разлика в параметрите на свещите, или е просто заради различния климат в Англия и Русия?
Същият въпрос искам да задам и за хлабините на клапаните. Има ли разлика за JDM и EU двигателите?
Благодаря предварително.
Коментар