Здравейте на всички! Въпросът ми е има ли външни белези по който да се разбере дали е В20Z1 - 147 к.с. или В20Z3 - 128 к.с. Благодаря за всеки отговор!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Honda CR-V двигател
Свий
X
-
От: Honda CR-V двигател
Като вдигнеш предния капак го пише на планката отдясно заедно с номера на шасито. Другия начин е по VIN. На В20Z3 трябва да пише и VTEC на капака на цилиндровата глава, но не съм сигурен за CR-V.
ПС - и като гледам даже не го пише.Последно редактирано от silverfox; 25-03-11, 17:35.Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...
-
От: Honda CR-V двигател
Има разлика по смукателния колектор, на В20В 128 коня колектора е един тъкъв алуминиев висок масивно железо се види, а на В20Z1 алуминии не се вижда колектора е по нисък и е покрит с една тенекия по тва ще ги познаеш, а за къв ветек говорите при ЦРВ не знам, само тея два мотора са, и не е B20Z3, такъв може да има ама не и в ЦРВ първа генерация, също така ако сам не си го направиш Ветек няма от де да се вземе ветек или някои ако ти каже те баламосва само щото е чул че Хонда имали Ветек мотори
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT
Коментар
-
От: Honda CR-V двигател
Мда - нацяло съм сбъркал - B20Z1 е и не е VTEC:
Не знам защо съм останал с впечатление, че B20Z е с VTEC. Явно от времената, когато имах мераци да сменям главата с B18.Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...
Коментар
-
От: Honda CR-V двигател
Първоначално публикуван от zero Преглед на мнениеИма разлика по смукателния колектор, на В20В 128 коня колектора е един тъкъв алуминиев висок масивно железо се види, а на В20Z1 алуминии не се вижда колектора е по нисък и е покрит с една тенекия по тва ще ги познаеш, а за къв ветек говорите при ЦРВ не знам, само тея два мотора са, и не е B20Z3, такъв може да има ама не и в ЦРВ първа генерация, също така ако сам не си го направиш Ветек няма от де да се вземе ветек или някои ако ти каже те баламосва само щото е чул че Хонда имали Ветек мотори
В20В1 - 128 к.с. - 1997/98
В20В3 - 128 к.с. - 1997/99
В20Z3 - 128 к.с. - 2000/02
В20Z1 - 147 к.с. - 1999/02
Коментар
-
От: Honda CR-V двигател
Autodatat грешиде го извади тоя мотор па тя B20Z3
сега погледанх и в моята и тя вади два странни по букви мотори, сигурно има няква несъществена разлика между тях, аз лично до сега ни съм чул ни съм видял да има други освен двата Б20Б и Б20Z1, това пишеше и като упрек за японците че тоя сув е без никъв избор на двигатели само два варианта със серизони съмнения в това имат ли разлики
в ауто.ру си ги дават два. Ще разпитам все пак .
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT
Коментар
-
От: Honda CR-V двигател
Здравейте колеги, като бъдещ член на този подфорум искам да питам за двигателите Vtec в Хонда C-RV.Следя обявите от доста време и в момента има обява с такъв двигател.Колата е снимана с отворен капак така че се вижда че двигателя е Vtec а не е грешка в описанието.Интересуваме това заводско монтиране ли е на този двигател или не.Също така колко коня е и дали е по добър от другите два варианта.
Коментар
-
От: Honda CR-V двигател
Vtec са бензиновите /има и дизел/ двигатели на 2-ра генерация, т.е. 2002-07г. /мисля че са К20А4 - 150к.с./. На 1-ва генерация в БГ, мисля има една с Vtec мотор - на колегата с ник Андрешко. Както сигурно се досещаш не е заводски. Принципно двигателите на хонда са феноменални - от малолитражните за косачки
, до тези за кораби
. К20 серията е супер. Жалко, че е спряна от производство - заради еко изисквания, май
. Някой не е дооценил нещата - нали караме на газ
. Успех!
п.с. Може ли линк към обявата, или само снимката.Markony RS: "Почнаха вече да ме викат за пътна помощ,заради Диското ,пък аз ходя с Харви-то"
Коментар
-
От: Honda CR-V двигател
За колегата:
По-стария двигател - 128 коня ЦЪК!
По-новия двигател - 147 коня ЦЪК!
При по-стария виждаш как се е надвесил всмукателния колектор. При по-новия е на нивото на главата.
За да не отварям на ново темата, видях, че не съм единствения мераклия да си правя първата генерация витек.
Какво точно ми трябва като части?
1. Глава от втек - 1.6. 1.8...
2. Инжекцион+всмукателни колектори
3. ЕКУ-то.
Друго? Чаркляците директно ли се монтират върху цилиндровия блок или трябват модификации?
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар