Здравейте и поздрави на всички участници в форума!
От половин година съм притежател на Honda CRV,99,165000км. и от досегашната ми експлоатация( 5000км) съм много доволен от нея.С закупуването и имаше някой забележки ,за сметка на цената.Една от тях е високо отделяне на педала на съединителя.Пробвах регулировката му по наличната техническа документация в интернет,но без успех.По външния оглед (цилиндър при педала) и демонтаж на гумения маншон на помпата при вилката на съединителя си личи ,че има пълно връщане на вилката .Т.е.май е за смяна.Другите признаци по които съдя са:
-При превключване на предавки и рязко подаване на газ има 1-2 сек. известно боксуване,педала на съединителя се връща нормално.
-При каране на 3,4 предавка и работа на бензин(на газ моментната харектеристика на двигателя е по мека ,щото съм я съпнал малко,пък и по принцип е така -не го прави)има форсиране на обороти спрямо застой на показаниятана километража при подаване на рязко педала на газта.
Та молбата ми е някой ако е сменял съединител и е минал по този път ,нека сподели ако е
удобно:Начин на смяна (особености демонтаж и монтаж двигател)?,Какво да се очаква-смяна феродо,притискателен диск,аксиален лагер и т.н.?,Размери фиксиращ дорник феродов диск?,От къде и на кави цени , качество на частите и услуги?
П.п. По принцип съм свикнал само аз да пипам по автомобилите до сега които съм карал и да не ползвам услугите на майстори за каквото и да е,е винаги има изключения!
Предварително благодаря на всички които се отзовът по тази тема!
От половин година съм притежател на Honda CRV,99,165000км. и от досегашната ми експлоатация( 5000км) съм много доволен от нея.С закупуването и имаше някой забележки ,за сметка на цената.Една от тях е високо отделяне на педала на съединителя.Пробвах регулировката му по наличната техническа документация в интернет,но без успех.По външния оглед (цилиндър при педала) и демонтаж на гумения маншон на помпата при вилката на съединителя си личи ,че има пълно връщане на вилката .Т.е.май е за смяна.Другите признаци по които съдя са:
-При превключване на предавки и рязко подаване на газ има 1-2 сек. известно боксуване,педала на съединителя се връща нормално.
-При каране на 3,4 предавка и работа на бензин(на газ моментната харектеристика на двигателя е по мека ,щото съм я съпнал малко,пък и по принцип е така -не го прави)има форсиране на обороти спрямо застой на показаниятана километража при подаване на рязко педала на газта.
Та молбата ми е някой ако е сменял съединител и е минал по този път ,нека сподели ако е
удобно:Начин на смяна (особености демонтаж и монтаж двигател)?,Какво да се очаква-смяна феродо,притискателен диск,аксиален лагер и т.н.?,Размери фиксиращ дорник феродов диск?,От къде и на кави цени , качество на частите и услуги?
П.п. По принцип съм свикнал само аз да пипам по автомобилите до сега които съм карал и да не ползвам услугите на майстори за каквото и да е,е винаги има изключения!
Предварително благодаря на всички които се отзовът по тази тема!
Коментар