Днес смених някои неща по джипа, като едно от тях беше гарнитурата на капака на цилиндровата глава. Имаше теч от едната страна и викам да си го направя ново. Свалям капака и гарнитурата остава здраво залепена за блока поради факта, че беше хубаво намазана със силикон. Преди няколко месеца джипа ходи на облужване в официалния сервиз във Варна - КАРАДА ООД, където трябва да са регулирали клапаните (поне ми взеха пари за това). Явно кръжочниците в сервиза са решили, че силикона рязко ще подобри уплътняващите своства на гарнитурата. Всъщност тя беше протекла на мястото където имаше най-много силикон:

Изобщо като видя, че някъде е слагано силикон и автоматочно започва да ме боли глава. Откакто го откриха родните майстори стана страшно.
Изобщо като видя, че някъде е слагано силикон и автоматочно започва да ме боли глава. Откакто го откриха родните майстори стана страшно.
ако е "бизон" или друга "професионална марка" нестава за нищо.... но силикона на Викторио Рейнз е друга бира
на Сеат-а гарнитурата течеше от всякаде намазах я отдоло и горе и прилепих капака на клапаните стоя 8 часа притегнах и до ден днешен карам така и не пуска масло 
. Смени си сам гарнитурата. Като си решил, не слагай никакъв силикон. И ако пак протече, пиши в темата. Тогава ще ти кажа моята версия.
Коментар