Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Няколко въпроса за Хонда CR-V (HR-V)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Няколко въпроса за Хонда CR-V (HR-V)

    Продължение на тази тема. След дълго умуване се насочих към Хонда. Още не съм избрал модел, макар че имам фаворит. Предпочитам CR-V 128 к.с., т.к. четох, че разликата между 128 и 147 коня не се усеща. Пък дори и да не е така мисля, че 128 ще ми стигнат. HR-V също ми хваща окото, макар като дизайн да е малко по-зле от CR-V (лично мнение). Обаче по хартия го дават малко по-ниско. От друга стана го дават по-икономично.
    Ако може някой запознат да сподели мнение за височината и разхода при двата модела (при HR-V визирам 4/5-вратия вариант с 4х4), т.к. тези неща ги прочетох само като официални данни и бих искал мнение от личен опит? За CR-V знам че разхода е около 10 бензин / 12 газ. При CV-R има възможност газовата да се монтира под кората в багажника, при HR-V има ли подобна опция?
    В една обява за CR-V имаше "- 4X4 - автоматичен блокаж" и "- Блокаж на диференциала". Предполагам това е грешка от не знание или реклама, т.к. никъде докато събирах информация за хондите не видях да имат блокажи.
    Гледам че има доста модели с шибедах, но съм малко скептично настроен към тях. Познавам хора, които се "къпят" при стабилен дъжд, заради тази екстра. Дали това е заради старите и неподдържани автомобили (предполагам, ако се смени уплътнението нещата ще се оправят) или винаги при силен дъжд влиза вода вътре? Също някъде срещнах за един модел, че има панорамен шибедах. Това какво означава - че е само стъкло (не се отваря) или е нормален, който се отваря? И на всички ли хонди са "панорамни"?
    На много места се споменава за шумове в задния диференциал. Може ли да се тества това в сегашното време - почти навсякъде е лед и сняг?
    Може ли да се тества климатика дали работи, като в момента е студ?


    И няколко въпроса, които в момента не са от значение:
    Колко високи гуми могат да се сложат на хондата?
    Смяната на маслото в задния диференциал на колко км се прави?

  • #2
    От: Няколко въпроса за Хонда CR-V (HR-V)

    Някои отговори:
    Автоматичне блокаж в смисъл предно предаване с автоматично предаване на въртящ момент към задния диф при пробоксуване на предния, блокаж на дифа има в главата на търговеца.
    На люка някои му викат панорамен защото е доста голям и е красиво нощем например. Не съм чувал за проблеми с теч при хонда.
    Задния диф може да тестваш и на сухо, пълен ляв или десен и рязко потегляне, че да завърти предните. На хлъзгаво ще е още по лесно. Звука е малко като от цвилене, ако е тракане значи дълго е цвилило. И в двата случая се оправя с смяна на маслото /поне от моя опит/. Смяната на 60к 1литър май към 36 лева беше последно.
    За климатика не знам, принципно може да се тества с програмата на хонда макар, че аз един път я закачах и ми каза че климатика ми не работи, а тои си бачка перфектно в голямата жега 7 градуса в въздуховода.
    Разхода е там някъде.
    За гуми не знам, не мисля, че е подходяща кола за големи гуми и екстремни изпълнения.

    Коментар


    • #3
      От: Няколко въпроса за Хонда CR-V (HR-V)

      Първоначално публикуван от Deian_g Преглед на мнение
      Задния диф може да тестваш и на сухо, пълен ляв или десен и рязко потегляне, че да завърти предните. На хлъзгаво ще е още по лесно.
      Aха... значи е важно да завъртат задните колела, а не да са под напрежение докато въртят (т.е. с добро сцепление към пътя)

      Първоначално публикуван от Deian_g Преглед на мнение
      За климатика не знам, принципно може да се тества с програмата на хонда
      Каква е тази програма? Някакъв специален кабел ли трябва?

      Коментар


      • #4
        От: Няколко въпроса за Хонда CR-V (HR-V)

        Първоначално публикуван от orela Преглед на мнение
        Предпочитам CR-V 128 к.с., т.к. четох, че разликата между 128 и 147 коня не се усеща.
        Усеща се, но нищо фрапиращо. Но пък 147 коня е по-икономичен.

        Първоначално публикуван от orela Преглед на мнение
        HR-V също ми хваща окото, макар като дизайн да е малко по-зле от CR-V (лично мнение). Обаче по хартия го дават малко по-ниско. От друга стана го дават по-икономично.
        Ако може някой запознат да сподели мнение за височината и разхода при двата модела (при HR-V визирам 4/5-вратия вариант с 4х4), т.к. тези неща ги прочетох само като официални данни и бих искал мнение от личен опит?
        Какъв личен опит - по-ниско е щом пишат, а дали теб ще те устройва вече е субективно и само ти можеш да си прецениш. А е нормално HR-V да е по-икономично. 1.6 двигател и по-леко.

        Първоначално публикуван от orela Преглед на мнение
        В една обява за CR-V имаше "- 4X4 - автоматичен блокаж" и "- Блокаж на диференциала".
        Колегата е прав - няма такова нещо като блокаж на диференциала.

        Първоначално публикуван от orela Преглед на мнение
        При CV-R има възможност газовата да се монтира под кората в багажника, при HR-V има ли подобна опция?
        Има, но гумата трябва да ти седи в багажника.
        Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

        Коментар


        • #5
          От: Няколко въпроса за Хонда CR-V (HR-V)

          Първоначално публикуван от orela Преглед на мнение
          Aха... значи е важно да завъртат задните колела, а не да са под напрежение докато въртят (т.е. с добро сцепление към пътя)
          Каква е тази програма? Някакъв специален кабел ли трябва?
          Трябва да завъртят предните не задните. Тъй като колата е постоянно зацепена на предно. Когато пробоксува предно колело тогава се задеиства съединителя пред задния диф и реално тои проскърцва.
          Програмата я имат тук в сервиза на хонда във Варна и срещу 10-20 лева ти тестват. Ако решиш да купуваш според мен се разбери с някои от сервизите в града дет ще копуваш и иди я закачи. Ще ти прочетат грешките. По едно време щяха да ми дават програма и кабел ама така и нищо не направих, а и не мисля, че ми трябва.

          Коментар


          • #6
            От: Няколко въпроса за Хонда CR-V (HR-V)

            Първоначално публикуван от Deian_g Преглед на мнение
            По едно време щяха да ми дават програма и кабел ама така и нищо не направих, а и не мисля, че ми трябва.
            можеш ли да кажеш, покажеш коя е програмата и как изглежда кабела, от къде може да се купи и на какви цени евентуално.
            На въпроса:
            Да, трябва да преплъзнат предните колела за да се включи задния диференциал. Между другото днес я тествах за първи път на сняг и лед. Включването на моста се усеща съвсем леко, като побутване обаче като пътно поведение е осезаемо--- стабилност. Днес със зимни гуми колата поднесе странично, със съвсем малко газ колата се стабилизира, спря поднасянето и си продължих накъдето исках аз.
            Много съм доволен и приятно изненадан от автомобила.
            -------Honda CR-V 128к.с.--------
            "Нищо не е толкова лошо, колкото изглежда !"

            Коментар


            • #7
              От: Няколко въпроса за Хонда CR-V (HR-V)

              Първоначално публикуван от Deian_g Преглед на мнение
              Трябва да завъртят предните не задните. Тъй като колата е постоянно зацепена на предно. Когато пробоксува предно колело тогава се задеиства съединителя пред задния диф и реално тои проскърцва.
              Това имах в предвид, може би не се изразих превилно:
              Първоначално публикуван от madmaximus Преглед на мнение
              Да, трябва да преплъзнат предните колела за да се включи задния диференциал.
              Само информативно питам: данъка за CR-V (и за двата двигателя) в София каква сума е?

              Коментар


              • #8
                От: Няколко въпроса за Хонда CR-V (HR-V)

                За София незнам, за Ямбол 128к.с. за 2010г 156лв
                -------Honda CR-V 128к.с.--------
                "Нищо не е толкова лошо, колкото изглежда !"

                Коментар


                • #9
                  От: Няколко въпроса за Хонда CR-V (HR-V)

                  Първоначално публикуван от madmaximus Преглед на мнение
                  Между другото днес я тествах за първи път на сняг и лед. Включването на моста се усеща съвсем леко, като побутване обаче като пътно поведение е осезаемо--- стабилност. Днес със зимни гуми колата поднесе странично, със съвсем малко газ колата се стабилизира, спря поднасянето и си продължих накъдето исках аз.
                  Много съм доволен и приятно изненадан от автомобила.
                  Тя била голям кеф на сняг. Мога да я поднасям като със задно, но много по-стабилна. На моменти имам чувството, че мога да правя кръгчета около движещите се коли

                  Първоначално публикуван от orela Преглед на мнение
                  Само информативно питам: данъка за CR-V (и за двата двигателя) в София каква сума е?
                  За Търново 128кс е 103 лв. Ямболии големи кожодери.
                  Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

                  Коментар


                  • #10
                    От: Няколко въпроса за Хонда CR-V (HR-V)

                    Брее брее мен в варна ми зеха последно 260 лева за црв-то 147кс

                    Коментар


                    • #11
                      От: Няколко въпроса за Хонда CR-V (HR-V)

                      Относно разхода на ХРВ.Моята е 105кс разход извънградско при 120км/ч - 8/100 при 90км/ч под 7 (стигал съм до 6,2).За чисто градско не мога да кажа но на смесено каране 8 -8,5л/100 като повече от 9л/100 не съм правил (от Бургас съм).На мой приятел ХРВ-то е с витековия двигател (125кс май беше) – върви по-добре, а разлика в разхода почти няма или не е осезаема.
                      Клиренса на 1-ва генерация се води 190мм а след фейслифта 170мм.

                      Относно размера на гумите за хрв – стандартно с:
                      195/70 R15 и 205/60 R16, но могат да се сложат и 215/60 R16 .

                      Коментар


                      • #12
                        От: Няколко въпроса за Хонда CR-V (HR-V)

                        Това търновци сте късметлии Хубав град,че и евтин.В Пазарджик до 110 киловата е, киловатите по 1,1 и после се умножава още по 1,5.Та предполагам за Хондата ще е 94х1,1х1,5=155,1лв

                        Коментар


                        • #13
                          От: Няколко въпроса за Хонда CR-V (HR-V)

                          Вече доста се чудя дали да е HR-V или CR-V...

                          Първоначално публикуван от stoyanov Преглед на мнение
                          Клиренса на 1-ва генерация се води 190мм а след фейслифта 170мм.
                          По какво се различават тези с фейслифт и без

                          Коментар


                          • #14
                            От: Няколко въпроса за Хонда CR-V (HR-V)

                            Много странно....! http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/4453.html. За съжаление,колкото и да ми се иска,не мога да падна под каталожния разход!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Няколко въпроса за Хонда CR-V (HR-V)

                              Първоначално публикуван от temerut Преглед на мнение
                              Много странно....! http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/4453.html. За съжаление,колкото и да ми се иска,не мога да падна под каталожния разход!
                              Един 80 годишен дядо отишал на лекар и рекал на лекаря:
                              - Докторе много съм зле попадна ми една мадама ама нищо не можах да направя.
                              - Еми кво искаш бе дядоо я са виж на колко си.
                              - Докторе моите акрани кви работи разправят, а аз не мога.
                              - Ко ти пречи и теи да разправяш бе дядиоо
                              Много са ми чудни тия хора като почнат да дават разходи под разхода дет производителя е сметнал и то на коли по на 8-10 години. Да не говорим че разхода на производителя си е малко и рекламен.
                              Ама може де то на един познат дядо му на 80 години вечер дава с едно фенерче светлинни сигнали и бабите от селото му ходят на гости. Балканджия
                              Малко се отклоних от автомобилната тема ама се надявам, че е само за добро настроение.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X