Обява

Свий
Няма добавени обяви.

CR-V автоматични скорости

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • CR-V автоматични скорости

    Колеги, споделете мнения - здрава ли е автоматичната кутия на CR-V - моделите от миналия век? Колко предавки имат CR-V-тата от първо поколение.
    Мерси предварително!

  • #2
    От: CR-V автоматични скорости

    Аз съм новичък с Хонда,но от много години карам само автоматици и по мое мнение ,автоматика е голямо удобство,а разходите и подръжката ,като че ли по малки(впрочем на 4-5 коли автоматици,никога не съм имал проблем със скоростите,дори не сменям масло)Вярно ,че не карам по много-10-15000 на година,но проблем съм нямал и не мисля да се кача пак на кола с ръчни скорости!

    Коментар


    • #3
      От: CR-V автоматични скорости

      а колко степени е автоматика? В смисъл за 98-2000г успяли ли са японците да сложат 5 степени?

      Коментар


      • #4
        От: CR-V автоматични скорости

        Не, автоматикът е с 4 предавки.

        Автоматична Трансмисия

        Предавка : Предавателно число

        1 : 2.722
        2 : 1.516
        3 : 1.079
        4 : 0.711
        R : 1.955

        Крайна редукция : 4.357

        Ръчна Трансмисия

        Предавка : Предавателно число

        1 : 3.500
        2 : 1.956
        3 : 1.344
        4 : 1.071
        5 : 0.812
        R : 3.000

        Крайна редукция : 4.562

        Така като гледам предавателните числа, стигам до извода, че на 4-та автоматикът ще държи същите обороти като 5-та на ръчката. Тоест, няма да се форсира двигателят и да ти надува главата. Като ускорения автоматикът дава около 13 секунди 0-100 при 10.7 за ръчката. Разход на гориво извънградско ръчка 8.5-9, автоматикът е литър и половина отгоре. Цена на автоматична скоростна кутия втора ръка е около 500 лева, при 350 лева за ръчната. ЦРВ с обратни волани за части има бол. Надежден е автоматика, но леко тромав.
        Vitara 2.0 V6
        Honda CRV (Gen 1)
        Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
        ВАЗ 2131

        Коментар


        • #5
          От: CR-V автоматични скорости

          Е разхода е много отгоре...ако беше 0,5 л/100 км повече е добре, но 1,5 л/100 км отиваш на близо 10-11 л/100 км. б@си...

          Коментар


          • #6
            От: CR-V автоматични скорости

            От около две години карам Хонда CR-V автомат,2000 година.Монтирал съм газов инжекцион BRC и съм много доволен.Разход-градско,средно 12/100, извънградско около 10/100.Знам,че автоматика е с 4 скорости,но когато скоростта е около 85км/ч,усещам леко придърпване,като че ли се включва пета скорост и имам чувството,че двигателя леко олеква /започва да работи по меко/.Някой може ли да каже какво е това?

            Коментар


            • #7
              От: CR-V автоматични скорости

              Колеги един познат има автомат и се опитва да ме убеди че имало бутон за понижаване на предавките, вярно ли е?
              -------Honda CR-V 128к.с.--------
              "Нищо не е толкова лошо, колкото изглежда !"

              Коментар


              • #8
                От: CR-V автоматични скорости

                Колега madmaximus,на някои от автоматиците,на самия лост за превклюване,има бутон /овър -драфт,дана правилно да го изписвам/,който при скорост над 60-70 км/ч,ако го натиснеш,понижава с една предавка,но честно казано не знам за какво точно служи и какво е неговото предназначение.В други форуми съм се опитвал да разбера,но мненията са доста разлини.Аз лично съм го ползвал няколко пъти,когато съм изпреварвал, и примерно се движа с около 90-100 км/ч.Вместо да натискам рязко педала на газта,натискам този бутон и преминавам на "трета предавка".По този начин колата по-бързо ускорява.Пак казвам,че не знам дали това е правилно.Дано някой колега разясни за какво точно служи овър-драфта и как се използва.

                Коментар


                • #9
                  От: CR-V автоматични скорости

                  Бутончето е за Over-Drive! Овърдрафт е съвсем различно понятие от друга сфера на живота...
                  Май почти всички съвременни автоматици с хидро-динамичен преубразувател имат тази функция - при някои с бутон, при някои без - просто кутията "го прави" по подразбиране.
                  Какво представлява? - Зацепва твърдо ХДП-то при определени условия (обикновено при дадена скорост и натоварване на двигателя - примерно при 70км/ч при леко натискане на газта, до над 100 при по-здраво настъпване). А тъй като при всяко конвенционално ХДП има относително приплъзване (около 2-3% до 6-10% по спомени от теорията в МЕИ, че и практиката при каране на няколко автоматика...), то когато примерно на последната прдавака помпеното и турбинното колело се зацепят твърдо и разликата в оборотите между коляновия вал и входящия вал на скоростната кутия се елиминира - реално оборотите на двигателя леко спадат, а шофЕра остава с впечатлението, че има още една по-висока предавка.
                  При по-модерните кутии тази функция не е само на последната, а и при по-ниските предавки и реално зацепването е почти неусетно.
                  Тази "ектра" е с цел избягване на загубите в ХДП-то при поддържане на постоянна "крейцерска" скорост, съответно и икономия на гориво.
                  А защо масово на японските варианти има възможност тази функция да се изключва, а на европейските не (иначе и при тях си го има овър-драйва), е въпрос и за мен...
                  Последно редактирано от Shider; 28-12-10, 13:03.

                  Коментар


                  • #10
                    От: CR-V автоматични скорости

                    Мерси за разяснението, значи и тоя мой познат е в голямо заблуждение относно "понижаващата предавка на автоматика"
                    Много полезна информация сподели
                    -------Honda CR-V 128к.с.--------
                    "Нищо не е толкова лошо, колкото изглежда !"

                    Коментар


                    • #11
                      От: CR-V автоматични скорости

                      Първоначално публикуван от Shider Преглед на мнение
                      Бутончето е за Over-Drive! Овърдрафт е съвсем различно понятие от друга сфера на живота...
                      Май почти всички съвременни автоматици с хидро-динамичен преубразувател имат тази функция - при някои с бутон, при някои без - просто кутията "го прави" по подразбиране.
                      Какво представлява? - Зацепва твърдо ХДП-то при определени условия (обикновено при дадена скорост и натоварване на двигателя - примерно при 70км/ч при леко натискане на газта, до над 100 при по-здраво настъпване). А тъй като при всяко конвенционално ХДП има относително приплъзване (около 2-3% до 6-10% по спомени от теорията в МЕИ, че и практиката при каране на няколко автоматика...), то когато примерно на последната прдавака помпеното и турбинното колело се зацепят твърдо и разликата в оборотите между коляновия вал и входящия вал на скоростната кутия се елиминира - реално оборотите на двигателя леко спадат, а шофЕра остава с впечатлението, че има още една по-висока предавка.
                      При по-модерните кутии тази функция не е само на последната, а и при по-ниските предавки и реално зацепването е почти неусетно.
                      Тази "ектра" е с цел избягване на загубите в ХДП-то при поддържане на постоянна "крейцерска" скорост, съответно и икономия на гориво.
                      А защо масово на японските варианти има възможност тази функция да се изключва, а на европейските не (иначе и при тях си го има овър-драйва), е въпрос и за мен...
                      При натискане на бутона забраняваш на автомата да включва повишаващата предавка.Затова на таблото свети OD-OFF.Lock Up на Torgue Converter се командва от компютъра на АСК а не от бутон.
                      Мисленето е труден и бавен процес и не се отдава на всеки.....
                      Grand 3.1TD
                      0898 620 306 Стоян

                      Коментар


                      • #12
                        От: CR-V автоматични скорости

                        Коя е повишаващата предавка - при конкретното ЦРВ не е ли 4-та + твърдо куплиран ХДП? Или просто 4-та?
                        Искате да кажете, че при положените на селектора на D и движение автомобила на най-високата 4та предавка, след натискане на бутона и светване на "OD OFF" на таблото, автоматът ще превключи на трета (стига разбира се скоростта да не е прекалено висока за 3-та)???

                        Признавам - нямам практически опит с ЦРВ - какви са позициите на лоста след N за движение напред - D/2/1 ли?

                        Коментар


                        • #13
                          От: CR-V автоматични скорости

                          На моето - RD-1 JDM '96-a, позициите са D4/D3/D2/D1. Нямам бутон Overdrive, и не се бях замислял, дали има автоматичен такъв.
                          Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
                          Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
                          Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

                          Коментар


                          • #14
                            От: CR-V автоматични скорости

                            Може ли някой да ми обясни режимите на автоматичните скоростни кутии при ЦР-В 1 първа и втора фаза ?
                            Ето снимки за по-добра ориентация:
                            -Първа фаза

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2772270o.jpg
Прегледи:1
Размер:56.0 КБ
ID:5312634

                            -Втора фаза

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:123.jpg
Прегледи:1
Размер:70.7 КБ
ID:5312635

                            Коментар


                            • #15
                              От: CR-V автоматични скорости

                              Първоначално публикуван от milen_sf Преглед на мнение
                              Може ли някой да ми обясни .......
                              Звънни ми, че не ми се пише съботно, телефона е в подписа ми (тези цифрички под поста)
                              0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X