Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт на заден диф и съединител

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ремонт на заден диф и съединител

    Викам си да споделя за Хондаджийте малко опит от собствен гръб, пък де да знам може да помогна на някой.
    Мой приятел си кара Црв и открай време си има характерното за повечето "свирене" в задния дифф. Един прекрасен ден се ядосахме,взехме още един дифф втора употреба и започнахме експериментите. Масло естествено от препоръчаното от магазина на Хонда.... Резултат- никакъв... След това моя човек отишъл при някакви разбирачи хондаджий който му напляскали някакви добавки - резултат плачевен след седмица две каране - яко изсвирване и тропане като от дифа и многодисковия съединител. Пича взе още един заден мост барабар със помпа и съединителя. Ама направи "грешката" да остави колата при нас . Решихме,че трябва да има някаква причина за случващите се недоразумения с тези дифове,помпи и съединители..... Три сваляния, разглобявания и проби - резултат - никакъв.... Доста дразнещо... Накрая - пълно разглобяване на помпата,многодисковия съединител и дифа. Основно промиване на всичко. Тук да добавя,че всички дифове си изглеждаха напълно здрави и не можехме да открием причини за случващото се... Та след промивка на помпата и всичко друго на мен ми дойде малко луда идея да препълним дифа с масло, защото според мен всичко се дължеше на лошо смазване във многодисковия......Имаше опасност да шурне през семерингите ама така и така въпросния комплект вече беше наречен за боклук и за пункта за вторични..... Та дигнахме на подемника само от едната страна накрая и успяхме да налеем литър и осемстотин прост АТФ.... Пробите решихме да ги правим на широко място и пълно въртене в кръг за да сработва многодисковия и двойното непрекъснато..... В началото - познатия шум, на второто въртене - малко по-малко ама го имаше.... Решихме да ръчкаме колата поне 100 ина километра и да го разбием напълно или да пробваме наща схема.... И познайте резултата - шума изчезна напълно след около 100 - 200 км, перфектно и много бързо сработващо двойно, никакво свистене,тракане и т.н.... и това със стар наречен за изхвърляне комплект и със АТФ масло .... . Да споделям ли радостта си от откритието ...... А и колко ни струваше. Дано помогне на някой....
    п.с.аа и хондичката е с Би еф Гуудрич АТ 215/75/15
    p.p.s моля модератор да коригира заглавието на темата.. извинявам се ;(
    Последно редактирано от Tony33; 14-11-10, 17:39. Причина: грешка в заглавието на темата
    висете отпуснато

  • #2
    От: Рмонт заден диф и съединител

    Поздравления! Коя година е това CRV и верно ли задния диф събра 1800 мл масло??!!

    Коментар


    • #3
      От: Рмонт заден диф и съединител

      интересно е как го е събрала. аз като сменях на моята неможах да събера точно 1 литър и прекарах колата да стъпи върху едно трупче високо около7-8 см и тогава долях всичкото масло.между другото си напатих с други масла. първо като я купих сложих на ликви моли истана по-лошо от преди да го сложа. след това купих на кастрол и се пооправи и чак сега откакто съм с масло от бултрако нещата се оправиха та сега имам резерва и ако прискърца може да пробвам да долея.мисля че споделеното от колегата ще е от полза и за други.
      Honda CR-V I 2000 г.
      0 осем 96 осем три 3 сто и 10

      Коментар


      • #4
        От: Рмонт заден диф и съединител

        Аа вдигнахме я на подемника само от едната страна. Около 30 см..... Събра точно литър и 800. Црв то е 98 година.
        висете отпуснато

        Коментар


        • #5
          От: Рмонт заден диф и съединител

          Това безопасно ли е ? Моята е 99г и събира 1л. На моменти присвирва /вече по-рядко/ и бих опитал да долея под наклон ако няма рискове.

          Коментар


          • #6
            От: Рмонт заден диф и съединител

            Ами най много да ти избие от семерингите ако са ти спечени. Иначе на въпросната Хонда оттогава (повече от месец и половина) никакви проблеми..... Ама и промиването мисля,че е важна стъпка.
            висете отпуснато

            Коментар


            • #7
              От: Ремонт на заден диф и съединител

              не съм собственик на Хонда...но се оглеждам за такава...от четеното из форума - всички препоръчват при "свирене" да се смени маслото с оригиналното на Хонда.
              Вие не описвате да сте направили тази стъпка?!?
              Иначе препълването по описания начин си е експеримент - всички дифове според мен са направени, че да спреш да наливаш масло когато са в хоризонтално положение и започне да прелива. Това е технологоично, понеже маслото все пак създава налягане - умишленото препълване на дифа също означава, че създавате свръхналягане, а не толкова по-добро мазане - това според мен все пак на някъде ще избие...дано да греша! хубавото е, че имате други мостове

              Коментар


              • #8
                От: Ремонт на заден диф и съединител

                Ами пробвано беше с оригинално масло първо (написал съм го в първия пост). А досега не е протекло от никъде. И тук случая с маслото е малко по-различен (двойна помпа системата + многодисков съединител + диф). Никакви проблеми откакто го направихме. И днес се возихме цял ден със нея. Резултат много задоволителен и след доста време вече.... И само споделям... Не обвързвам никой и не налагам мнение. Това "проработи" при нас . И дори да беше избило - само нови семеринги... И трябва да се позапознаете със принципа на работата на "двойната помпа" - има предпазен клапан и т.н.. Всичко беше проучено първо. Не сме някакви ентусасти използващи "авто тел" за ремонти . Успех. Хубава и пъргава градска машинка е, която може да ви преведе и през някой по-неудобни терени и ситуации .
                висете отпуснато

                Коментар


                • #9
                  От: Ремонт на заден диф и съединител

                  Вие след като спря виенето не го ли източихте и напълнихте с нормалното количество? Не е ли време да го направите това.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Ремонт на заден диф и съединител

                    Ами дето викат някой "не пипай където си работи". Според мен така се маже по-добре многодисковия и затова работи както трябва. Пък и работи перфектно без проблеми. И преди това всичко беше напълно разглобено и перфектно почистено (писал съм по-нагоре).Между другото пича кара доста рязко и "нервно" и няма никакъв шум. Преди беше трагедия от звуци.
                    висете отпуснато

                    Коментар


                    • #11
                      От: Ремонт на заден диф и съединител

                      колега, радвам се че всичко е наред и че има къде да се обсъждат подобни проблеми. В спора се раждат истините!

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X